Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Program "Radia Maryja" i "Telewizji Trwam" transmitowany bêdzie obowi±zkowo we wszystkich ¿l³obkach i przedszkolach.

Program "Radia Maryja" i "Telewizji Trwam" transmitowany bêdzie obowi±zkowo we wszystkich ¿l³obkach i przedszkolach.

Data: 2011-06-20 15:57:18
Autor: cirrus
Program "Radia Maryja" i "Telewizji Trwam" transmitowany bêdzie obowi±zkowo we wszystkich ¿l³obkach i przedszkolach.
# Polska umar³a.

Ale od¿yje wraz z narodow± flag± i Jaros³awem Kaczyñskim na czele rz±du.

Bêdzie sprawiedliwie, rodzinnie i suwerennie.

Kapita³, albo raczej "establishment" straci swe wp³ywy. A bogaci kasê.

Zapanuje (samo?) dobro, sprawiedliwo¶æ i dobrobyt.

Na³o¿one przez s±d wobec ojca Rydzyka kary, zap³ac± pos³owie PiS.

Poniewa¿ bêd± ju¿ wówczas w rz±dzie, zap³aci za nie de facto rz±d.

Program "Radia Maryja" i "Telewizji Trwam" transmitowany bêdzie obowi±zkowo we wszystkich szko³ach. Nie tylko na przerwach. Nowy Giertych, wy³oniony w nowym rz±dzie umunduruje na nowo polskie ¿³obki, szko³y i uczelnie. Maturê zdawaæ bêd± od zaraz wszyscy.

Trwaæ bêd± intensywne prace nad transmisj± programu s³usznych mediów w zak³adach pracy. Nast±pi realizacja programu powszechnej sprawiedliwo¶ci. W jego ramach upañstwowione zostanie to, co jeszcze do wczoraj by³o prywatne.

Tym samym zmienione zostan± nie tylko "media g³ównego nurtu". Tak oto do Polski wkroczy oczekiwana przez miliony prawdziwa demokracja. Jej g³ównym elementem stanie siê prawda jedyna. I nowe podatki. Nad ca³o¶ci± czuwaæ bêdzie sprawdzony i wierny aparat. Agent Tomek rozpocznie znowu swoj± patriotyczna dzia³alno¶æ. I flaga narodowa nad nim zawi¶nie.

"Polska przestanie byæ pañstwem klientystycznym wobec Niemiec i Rosji". I wypowie, je¶li taka zajdzie potrzeba, wojnê obu jej odwiecznym wrogom. Po wygranej b³yskawicznie wojnie Jaros³aw Kaczyñski obwo³any zostanie oddolnie królem. T³umy wiwatowaæ bêd± nie tylko w (przeno¶nych) namiotach i (nie tylko) pod krzy¿em. Koronacja dokonana zostanie oczywi¶cie na Wawelu i to nie tylko ze wzglêdu na miejsce pochówku brata przysz³ego premiera, wodza i króla.

Królestwo IV RP zadziwi ca³y ¶wiat.

Czego¶ tak niedorzecznego w Europie jeszcze nie by³o.

I znowu bêdzie o nas mowa.

"Polak potrafi". #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfl22

--
stevep

Data: 2011-06-20 14:35:03
Autor: obserwator
Ciezkie czasy dla agentow w dobie internetu:)

oto kim jest Grzegorz Ziêtkiewicz, autor tekstu, ktory z taka nachalna
bezczelnoscia pastuje pieprzykowski aka cirrus, ewidentny hipokryta
pracujacy dla GW:

Grzegorz Ziêtkiewicz agentem wp³ywu ?

poniewa¿ u Ziêtkiewicza nie mogê komentowaæ, wiêc napiszê tutaj, ¿e ostatni±
notk± Japonia, Pluton, ¶mieræ napisan± na zlecenie wrogów Polski, Grzegorz
Ziêtkiewicz chce wywo³aæ powszechn± panikê w  polskiej blogosferze,  która
docelowao ma ogarn±æ ca³e spo³eczeñstwo, a na d³u¿sz± metê wp³yn±æ na
uformawanie siê w Polsce du¿ej i silnej opozycji wymierzonej w projekt budowy
elektrowni atomowej w naszym kraju. Zjednoczone si³y naszych dwóch odwiecznych wrogów czyli Niemiec i Rosji stale
poszukuj± takich Ziêtkiewiczów z polskimi papierami, zreszt± tacy chêtni
Ziêtkiewicze sami siê zg³aszaj± i nagabuj± zagrnanicznych mocodawców, którzy
na odleg³o¶æ ¶mierdz± pieniêdzmi, a Ziêtkiweicze maj± dobry wêch, no i spryt
na swój w³asny u¿ytek oczywi¶cie. ¯aden Ziêtkiewicz nie napisze o szkodliwo¶ci budowy elektrowni atomowej przez
Rosjan w okrêgu kalingradzkim, a tym bardziej nie pojedzie tam aby le¿eæ
krzy¿em przed bildo¿erami. Nie, Ziêtkiewiczów interesuje tylko to, aby Polska
nigdy nie mog³a osi±gn±æ stanu niezale¿no¶ci i samowystaczalnosci
energetycznej. Zawsze bêd± oni ochoczo t³umaczyæ, ¿e nie op³aca siê inwestowaæ
w pozyskiwanie gazu ³upkowego, ¿e nale¿y zamkn±æ wszystkie kopalnie wêgla w
Polsce, ¿e budowa gazoportu nie ma sensu, a ju¿ najwiêksz± g³upot± bêdzie
budowa elektorwni atomowej w Polsce. Co ilustruj± cytatami o radioaktywnym
plutonie aktualnie kr±¿±cym nad Japoni±. Oczywi¶cie nie przytaczaj±c
wiadomo¶ci, które mówi±, ¿e japoñskie s³u¿by pope³ni³y b³±d w oblicznieach
stanu zagro¿enia ska¿eniem. Tak dzia³aj± Ziêtkiewicze, rozgl±dajcie siê uwa¿nie, oni s± w¶ród nas ;-)

http://giz3.salon24.pl/292204,grzegorz-zietkiewicz-agentem-wplywu

Data: 2011-06-20 16:41:38
Autor: Marek Czaplicki
Ciezkie czasy dla agentow w dobie internetu:)
 obserwator pisze w wiadomo¶ci itnlqn$279$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu poniedzia³ek 20 czerwiec 2011 16:35:
[...]

Ja rozumiem, ¿e dla blogerów internet powoli zaczyna byæ ca³ym ¶wiatem. Ale ¿eby my¶leæ o przeniesieniu "wirtualnej" rzeczywisto¶ci w realn± tak na serio? :)

Data: 2011-06-20 14:48:01
Autor: obserwator
Ciezkie czasy dla agentow w dobie internetu:)
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisa³(a):
Ja rozumiem, ¿e dla blogerów internet powoli zaczyna byæ ca³ym ¶wiatem. Ale ¿eby my¶leæ o przeniesieniu "wirtualnej" rzeczywisto¶ci w realn± tak na serio? :)

nic nie rozumiesz, bos taki sam jak pieprzykowski: glupek, ktory klamie w zywe
oczy.

Data: 2011-06-20 16:51:21
Autor: Marek Czaplicki
Ciezkie czasy dla agentow w dobie internetu:)
 obserwator pisze w wiadomo¶ci itnmj1$4v0$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu poniedzia³ek 20 czerwiec 2011 16:48:

[...]

:)

nic nie rozumiesz, bos taki sam jak pieprzykowski: glupek, ktory klamie w
zywe oczy.

To wyt³umacz. Jakimi to mechanizmami mo¿na wywo³aæ panikê w "blogosferze", a potem przenie¶æ j± w realny ¶wiat? Gdyby to co zamie¶ci³e¶ mia³o realne szanse zaistnienia to blogerzy byli by najbardziej strachliwymi lud¼mi na Ziemi. :)

Data: 2011-06-20 15:06:34
Autor: obserwator
> [...]

To wyt³umacz. Jakimi to mechanizmami mo¿na wywo³aæ panikê w "blogosferze", a potem przenie¶æ j± w realny ¶wiat? Gdyby to co zamie¶ci³e¶ mia³o realne szanse zaistnienia to blogerzy byli by najbardziej strachliwymi lud¼mi na Ziemi. :)

internet to dzis potega informacyjna i miejse wolnego slowa z ktorym rezimowe
rzady nie moga sobie poradzic. Wasz p(R)ezydent juz przygotowal ustawe aby zamknac gebe tym, ktorzy nie boja sie naglasniac prawde o ich zasranych,
poskomunistycznych rzadach.

cirrusopodobni skurwiele pelnia w tej chwili role takich zagluszarek w
polskiej sieci internetowej, a pozyteczni idioci (tacy np.jak ty Czaplicki),
im w tym procederze pomagaja, poprzez suportowanie ich klamstw i bredni tych
ewidentnych lajdakow.

Nawet chinski rezim nie potrafi jednak opanowac internetu, bo to wlasnie
jankesi pomagaja tym, ktorym rezimy chca zamkanac usta.

O technice walki z holota odradzajacych sie totalitaryzmow i prob zniewolenia spoleczenstw poprzez kneblowanie prawa do wolnego slowa, podstawowego prawa
kazdego czlowieka, pisze m.innymi Stary Wiarus:

Zainstaluj Democri-C

 Kryzysu jeszcze na zielonej wyspie Krainy Mi³o¶ci nie ma, ale to nie znaczy,
¿e jej obywatele, zw³aszcza ci m³odsi, wykszta³ceni, z wielkich miast, obyci z
technologi± i w³adaj±cy jezykami obcymi, nie powinni zaj±æ siê rekreacyjnie, w
wolnych chwilach, planowaniem kryzysowym.

Dzi¶ zajmiemy siê czysto hipotetyczn± mo¿liwo¶ci±, ¿e ow³adniêta mi³o¶ci± do
obywateli w³adza mog³aby im wy³±czyæ internet lub ograniczyæ jego zasiêg
wy³±cznie do dowolnie wybranej Sub-Domeny Najwy¿szych Namiêtno¶ci, na przyk³ad
gov.pl
 Powiedzmy,wstajesz jutro rano z ³ó¿ka, w³±czasz telewizor, a na ekranie
telewizora, hipotetycznie tak powiedzmy, profesor Na³êcz w mundurze
podpu³kownika na tle flagi obwieszcza nadej¶cie dnia ostatecznej rozprawy z
internetowym chamstwem i rych³e zwyciêstwo dobrych manier i mi³o¶ci. Przez
okno widaæ, jak w domu naprzeciwko muskularni menele o nienagannych manierach,
ubrani wyra¼nie wizytowo, na czarno, wy³amuj± komu¶ drzwi na parterze, bo
w³a¶nie minê³a szósta rano.

 Ale ty, choæ Polak, by³e¶ m±dry przed szkod±, wiêc jeste¶ przygotowany na to,
¿e na ekranie swojego laptopa, co by¶ nie robi³, masz do wyboru tylko "Twój
Styl", retransmisjê przemówienia Na³êcza, albo napis "Error 403 - Forbidden:
Access is denied" Wyci±gasz zatem iPhone, odnajdujesz na ekranie 'applications' stosown± ikonkê.
Software waha sie chwilê, który hi-power mesh router wybraæ spo¶ród wielu
standardowo zainstalowanych w warszawskich ambasadach, ale ju¿ po chwili masz
na ekranie Facebok, Twitter i Twitpic.  http://wtemaciemaci.salon24.pl/ --

Data: 2011-06-20 17:23:27
Autor: Marek Czaplicki
Ciezkie czasy dla agentow w dobie internetu:)
 obserwator pisze w wiadomo¶ci itnnlq$8qo$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu poniedzia³ek 20 czerwiec 2011 17:06:
[...]

Ja naprawdê mam dosyæ wyk³adów o tym czym jest internet. Twoje wyzwiska utwierdzaj± mnie w przekonaniu, ¿e niektórzy bardzo sobie do serca wziêli s³owa o wolno¶ci panuj±cej w tym medium, lecz nie za bardzo potrafi± z niej korzystaæ. Jak Ci przeszkadza jakiekolwiek zdanie zamieszczone na np tej grupie to nic i nikt nie zmusza Ciê aby¶ odpowiada³. Mia³e¶ wyt³umaczyæ mechanizmy przeniesienia "paniki w blogosferze" na realny ¶wiat. Zak³adam, ¿e dobrze wiesz jak wygl±da prawdziwa panika. Gdyby¶ nie wiedzia³, to dobrym przyk³adem jest panika jaka wybuch³a w tunelu podczas jakiej¶ parady mi³o¶ci.

Data: 2011-06-20 15:30:24
Autor: obserwator
> [...]

Ja naprawdê mam dosyæ wyk³adów o tym czym jest internet. Twoje wyzwiska utwierdzaj± mnie w przekonaniu, ¿e niektórzy bardzo sobie do serca wziêli s³owa o wolno¶ci panuj±cej w tym medium, lecz nie za bardzo potrafi± z niej korzystaæ. Jak Ci przeszkadza jakiekolwiek zdanie zamieszczone na np tej grupie to nic i nikt nie zmusza Ciê aby¶ odpowiada³. Mia³e¶ wyt³umaczyæ mechanizmy przeniesienia "paniki w blogosferze" na realny ¶wiat. Zak³adam, ¿e dobrze wiesz jak wygl±da prawdziwa panika. Gdyby¶ nie wiedzia³, to dobrym przyk³adem jest panika jaka wybuch³a w tunelu podczas jakiej¶ parady mi³o¶ci.

 przeciez prosiles o wytlumaczenie, a teraz ci nie pasi?
Nie piernicz o moich wyzwiskach, kiedy sam suportujesz tych, ktorzy
uniemozliwiaja jakakolwied dyskusje wlasnie poprzez miotanie wyzwiskami i w
ten sposob knebluja internet.

A co ty sobie w koncu myslisz, ze ktos bedzie wam nadstawial drugi policzek,
ktory ciagle bezczelnie okladacie, bo wam wolno? sami taki chamski poziom narzucacie, wiec o co te pretensje, pozyteczny tumanie?

Data: 2011-06-20 17:40:14
Autor: Marek Czaplicki
Ciezkie czasy dla agentow w dobie internetu:)
 obserwator pisze w wiadomo¶ci itnp2g$djl$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu poniedzia³ek 20 czerwiec 2011 17:30:

> [...]

ktory ciagle bezczelnie okladacie, bo wam wolno?

sami taki chamski poziom narzucacie, wiec o co te pretensje, pozyteczny

Napisz trochê wiêcej razy: "Czaplicki to tuman", a osi±gniesz nirwanê. :)

Data: 2011-06-20 15:59:21
Autor: obserwator
> [...]
> tumanie?

Napisz trochê wiêcej razy: "Czaplicki to tuman", a osi±gniesz nirwanê. :)

 nie, napisze tym razem,  kolejny raz zes glupek i pozyteczny idiota oraz
ewidentny klamca i hipokryta ktory nie potrafi dyskutowac na argumenty
merytoryczne, wiec sie podkleja i chowa za plecami najwiekszych na tej grupie
chamow, udajac niewiniatko.

Weklsujesz kazdy temat, byle skierowac dyskusje na manowce, jak typowy
funkcjonariusz rezimowy. Robisz to albo z glupoty, albo ze zwyklego
kunktatorstwa. Podly charakterek masz i tyle.

Data: 2011-06-20 18:17:23
Autor: Marek Czaplicki
Ciezkie czasy dla agentow w dobie internetu:)
 obserwator pisze w wiadomo¶ci itnqop$jne$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu poniedzia³ek 20 czerwiec 2011 17:59:

> [...]

funkcjonariusz rezimowy. Robisz to albo z glupoty, albo ze zwyklego
kunktatorstwa. Podly charakterek masz i tyle.

Przecie¿ dyskusja wziê³a siê z
[...]

Chcia³em po prostu wyt³umaczenia, jak z rzeczywisto¶ci wirtualnej przenie¶æ panikê w realn±. Mo¿e wszczepiaæ elektrody w mózgi, kto wie? :)

Data: 2011-06-20 16:47:30
Autor: obserwator
[...]

zorientuj sie jak sie skrzykneli internauci np. w Egipcie oraz jak dziala
opozycja chinska ktora przenosi swiat wirtualny do rzeczywistosci.
Zapoznaj sie takze na przyklad z faktem dzialannosci Obamy w internecie i jaki
to mialo wplyw na jego wzrost popularnosci. Podobnie dzialaj w tej chwili i inni politycy w sieci, ktorzy zdobywaja
popularnosc poprzez kontaktowanie sie w sieci ze swymi potencjalnymi wyborcami.
Przeczytaj rowniez wywiad z Igora Janke z Obama, zamieszczony na salonie 24
i co na temat znaczenia internetu powiedzial prezydent USA.
:)
Chcia³em po prostu wyt³umaczenia, jak z rzeczywisto¶ci wirtualnej przenie¶æ panikê w realn±. Mo¿e wszczepiaæ elektrody w mózgi, kto wie? :)

jak widac po twoich tekstach, tobie juz ktos wszczepil elektrode, ktora uniemozliwia ci logiczne myslenie i dlatego chyba bredzisz.

Nie potrafisz np. zrozumiec tak prostego faktu, ze gdybys zyl w normalnym
panstwie, to nie suportowalbys non stop partii ktora juz nie rzadzi od prawie
czterech lat i jest partia opozycyjna.

W normalnym panstwie nik nie zajmuje sie partia opozycyjna, tylko punktuje
partie aktualnie rzadzaca.

W normalnym panstwie wszyscy, a juz szczegolnie masmedia patrza na rece partii
rzadzacej, a nie biora udzialu w ciaglej nagonce na lidera partii opozycyjnej.

Tak jak to sie dzieje w Polsce, to dowod na dzialanie rezimu, a nie demokracji.

Data: 2011-06-20 16:50:22
Autor: obserwator
Ciezkie czasy dla agentow w dobie internetu:)
wylecialo z mojego tekstu jedno slowo, wiec uzupelniam;

... nie suportowalbys non stop autentycznej NAGONKi na partie ktora nie rzadzi...

Data: 2011-06-20 18:55:23
Autor: Marek Czaplicki
Ciezkie czasy dla agentow w dobie internetu:)
 obserwator pisze w wiadomo¶ci itntj2$t8v$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu poniedzia³ek 20 czerwiec 2011 18:47:

jak widac po twoich tekstach, tobie juz ktos wszczepil elektrode, ktora
uniemozliwia ci logiczne myslenie i dlatego chyba bredzisz.

Jak nie staæ Ciê nawet na przeczytanie tekstu, na który siê powo³ujesz i który potem kto¶ cytuje to nie wmawiaj innym, ¿e weksluj± dyskusjê. Jak bêdê siê chcia³ dowiedzieæ o stosowanie nowych mediów w sferze: polityki, biznesu, tworzenia spo³eczeñstwa obywatelskiego, to powêdrujê na portale specjalnie siê tym zajmuj±ce. W cytacje, na który siê powo³a³em a który Ty wklei³e¶ by³o wyra¼nie napisane o wywo³ywaniu panki najpierw w sieci, blogosferze a nastêpnie w realnym ¶wiecie.  Czy to takie trudne do zrozumienia? :)

Data: 2011-06-20 17:09:27
Autor: obserwator
> [...]

Jak nie staæ Ciê nawet na przeczytanie tekstu, na który siê powo³ujesz i który potem kto¶ cytuje to nie wmawiaj innym, ¿e weksluj± dyskusjê. Jak bêdê siê chcia³ dowiedzieæ o stosowanie nowych mediów w sferze: polityki, biznesu, tworzenia spo³eczeñstwa obywatelskiego, to powêdrujê na portale specjalnie siê tym zajmuj±ce. W cytacje, na który siê powo³a³em a który Ty wklei³e¶ by³o wyra¼nie napisane o wywo³ywaniu panki najpierw w sieci, blogosferze a nastêpnie w realnym ¶wiecie.  Czy to takie trudne do zrozumienia? :)

twoj tekst przeczytalem, ale tobie trzeba wszytko tlumaczyc jak krowie na
rowie albo celowo udajesz glupszego anizeli jestes, aby sie za chwile
przekonac, ze jednak nie kapujesz, bo ci tak pasuje.

Inteligentny czlowiek, jesli chce cos zrozumiec, to wystarcza mu tylko dwa
slowa, a reszte sobie znajdzie juz sam. W twoim przypadku wyglada to tak, ze blyskawicznie rozumiesz i popierasz kazda glupote i klamstwo ktore zamieszcza tutaj jakis duren propelowski, masz natomiast zawsze problem ze zrozumieniem tekstow przeciwnikow PO.

Jestes juz zaczipowany czy po prostu taka twoja praca w sieci?

Nie wstyd ci grac role niekumatego matolka?

Data: 2011-06-20 19:12:17
Autor: Leprechuan
Ciezkie czasy dla agentow w dobie internetu:)

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:itnus7$4ka$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Jestes juz zaczipowany czy po prostu taka twoja praca w sieci?

Nie wstyd ci grac role niekumatego matolka?

Obsrywator, ty DURNY MATOLE! Popatrz wpierw na siebie ty judaszowy prowokatorze. Kipisz nienawi¶ci± inwalido umys³owy! Nie potrafisz dyskutowaæ w sposób kulturalny. Najwyra¼niej jeste¶ jak±¶ zakompleksion± sierot± z objawami wczesnej impotencji. Bluzgaj±c tu na grupie robisz siê macho, a tak naprawdê jeste¶ szmat±! WAL SIÊ MATOLE!

BomBel

Data: 2011-06-20 19:16:45
Autor: Marek Czaplicki
Ciezkie czasy dla agentow w dobie internetu:)
 obserwator pisze w wiadomo¶ci itnus7$4ka$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu poniedzia³ek 20 czerwiec 2011 19:09:

twoj tekst przeczytalem, ale tobie trzeba wszytko tlumaczyc jak krowie na
rowie albo celowo udajesz glupszego anizeli jestes, aby sie za chwile
przekonac, ze jednak nie kapujesz, bo ci tak pasuje.

Mój mo¿e i przeczyta³e¶. Ca³a bieda w tym, ¿e nie czytasz tego co sam wklejasz. Ja zacytowa³em krótki fragment co do którego siê odnios³em. Jak my¶lisz po co ludzie co¶ cytuj± i komentuj±? Ja wyra¼nie zaznaczam co jest cytatem, a co moim komentarzem. W Twoim przypadku zale¿y to od chwili. Skoro nie potrafisz wyt³umaczyæ o co chodzi w paru zamieszczonych przez Ciebie zdaniach, to jakim prawem my¶lisz, ¿e potrafisz wyt³umaczyæ ca³e posty. :)

Data: 2011-06-20 17:34:02
Autor: obserwator
[...]

aha, znowu projektujesz. Teraz bedziesz mi wmawial, ze to ja swojego tekstu
nie przeczytalem. To dosc czesty zabieg u nieuczciwych weksarzy rozwalajacych
dyskusje w sieci.

Panike w sieci bardzo latwo wywolac, podobnie jak skrzyknac sie i wystapic
przeciwko rezimowi (vide Egipt). Dlatego rezimy trzymaja reke na pulsie
i wysylaja aktywistow ktorzy uniemozliwiaja normalna dyskusje w sieci.
Pozyteczni idioci ich suportuja wlasnie w sposob ktory sam uprawiasz na tej
grupie. A teraz juz pojawil sie w watku lepercham, twoj adwokat sieciowy.

Voila i taki jest stan aktualnie w polskiej sieci.  To teraz ty mi wytlumacz, dlaczego rozumiesz doskonale kazdy tekst,ba... kazdy
nawet maly fragment testu ktory tu wkleja jakis przeciwnikm opozycyjnej partii. Dlaczego nigdy nie kwestionujesz zadnej nawet piramidalnej glupoty i klamstwa
splodzonego przez prorezimowych funkcjonariuszy?

Dlaczego popierasz kazdy belkot byle byl skierowany przeciwko partii opozycyjnej?

Data: 2011-06-21 15:46:01
Autor: Marek Czaplicki
Ciezkie czasy dla agentow w dobie internetu:)
 obserwator pisze w wiadomo¶ci ito0aa$a5i$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu poniedzia³ek 20 czerwiec 2011 19:34:

Panike w sieci bardzo latwo wywolac, podobnie jak skrzyknac sie i wystapic
przeciwko rezimowi (vide Egipt). Dlatego rezimy trzymaja reke na pulsie
i wysylaja aktywistow ktorzy uniemozliwiaja normalna dyskusje w sieci.

Mo¿e Ty wierzysz we wszystko co ukazuje siê w sieci, byleby zosta³o napisane przez "w³a¶ciwego blogera" na przyk³ad? Ja sam muszê siê przyznaæ, ¿e nie wierzê w ¿adne spiski generowane przez agentów ¶piochów, uk³ad i jego pochodne, a to ¿e mam w³asne przekonania polityczne jest moj± spraw±.
Piszesz o tym kto uniemo¿liwia normaln± dyskusjê w sieci. Przyznam siê szczerze, ¿e traktowanie mnie jako jakiegokolwiek aktywisty i wylewanie na niego kube³ pomyj co jak widaæ uczyni³e¶ swoj± broni±, dzia³a na mnie jak miód na serce. Dlaczego? To proste, czy przekonasz jakiegokolwiek cz³owieka, który na pocz±tku dyskusji zada jakie¶ niewinne pytanko, lub zasugeruje co¶, metod± "najpierw w zêby, a potem siê zobaczy"? Wiêc czy jakakolwiek grupa polityczna, choæby z najszczerszymi i najlepszymi zamiarami, przekona grupê obywateli nie bêd±cymi np ich zwolennikami takimi metodami. Szczerze w±tpiê. A dlaczego? Odpowiedz sobie na pytanie, ilu ludzi by³by¶ w stanie przekonaæ, wyzywaj±c ich, tylko dlatego, ¿e nie rozumiesz pytañ?

Data: 2011-06-20 17:31:19
Autor: u2
W dniu 2011-06-20 16:48,  obserwator pisze:
[...]

Ten "czapla" to taki kolejny cyrkus.

Data: 2011-06-20 19:06:20
Autor: Leprechuan
Ciezkie czasy dla agentow w dobie internetu:)

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4dff67cb$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty i obsrywator to dwa kompletne mato³y. Nie potraficie dyskutowac na poziomie. Wasz jêzyk to rynsztok. Plujecie jadem kiedy wam brak argumentów!

BomBel

Data: 2011-06-21 03:51:47
Autor: cirrus
Ciezkie czasy dla agentow w dobie internetu:)
U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:itnmj1$4v0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tylko obsrywator prezentuje nie¶mierteln± m±dro¶æ , tê z rynsztoka.

--
stevep

Data: 2011-06-20 16:08:29
Autor: Marek Czaplicki
Program "Radia Maryja" i "Telewizji Trwam" transmitowany bêdzie obowi±zkowo we wszystkich ¿l³obkach i przedszkolach.
cirrus pisze w wiadomo¶ci itnjk2$rla$1@news.vectranet.pl na pl.soc.polityka w dniu poniedzia³ek 20 czerwiec 2011 15:57:

# Polska umar³a.

Nie zginê³a i nie zginie, kiedy my ¿yjemy. :)

Data: 2011-06-20 18:39:55
Autor: jadrys
Program "Radia Maryja" i "Telewizji T rwam" transmitowany będzie obowiązkowo we wsz ystkich żlłobkach i przedszkolach.
W dniu 2011-06-20 15:57, cirrus pisze:

Kapitał, albo raczej "establishment" straci swe wpływy. A bogaci kasę.

Brzmi wspaniale... Chyba Kaczyński tymi słowami uzyskał mój głos. Czekam tylko na to czym Tusk go przebije.

Program "Radia Maryja" i "Telewizji Trwam" transmitowany bêdzie obowi±zkowo we wszystkich ¿l³obkach i przedszkolach.