Program TV na pulpicie

Data: 2010-02-10 13:02:48
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
Program TV na pulpicie
Witam,

znacie jaki艣 program pod windowsa, kt贸ry by mi wy艣wietla艂 co w tej
chwili leci na wybranych przeze mnie kana艂ach TV? Albo jaka艣 strona WWW?

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Data: 2010-02-10 14:37:16
Autor: Dominik & Co
Program TV na pulpicie
Przemys艂aw Adam 艢miejek rzecze:

znacie jaki艣 program pod windowsa, kt贸ry by mi wy艣wietla艂 co w tej
chwili leci na wybranych przeze mnie kana艂ach TV? Albo jaka艣 strona WWW?

Najpro艣ciej chyba ustawi膰 "aktywny desktop" i wrzuci膰 np. tv.wp.pl

Cho膰 ja bym sobie sam skrypt napisa艂- gdybym potrzebowa艂.
Akurat tego nie potrzebowa艂em, wi臋c mam tylko pogod臋, kalendarz
i notesik. No i losowo zmienian膮 fotk臋 w ozdobnej ramce :-)

--
Dominik (& k膮pany)
"Wszyscy chc膮 naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabra膰." (S.J. Lec)

Data: 2010-02-10 16:01:04
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
Program TV na pulpicie

W dniu 2010-02-10 14:37, Dominik & Co pisze:
[...]

Ale tam nie ma takiej opcji. Korzystam z tej strony czasami, ale ona nie
generuje takiego zestawienia, a przynajmniej ja nie wiem jak.

Kluczowe nie jest dla mnie wy艣wietlanie na pulpicie, tylko aktualny
zestaw bie偶膮cych audycji.

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Data: 2010-02-11 07:11:10
Autor: Dominik & Co
Program TV na pulpicie
Przemys艂aw Adam 艢miejek rzecze:

Kluczowe nie jest dla mnie wy艣wietlanie na pulpicie, tylko aktualny
zestaw bie偶膮cych audycji.

Klikasz moje kana艂y i wyklikujesz, co chcesz.
Nie wiem, czy mo偶na ustawi膰 kolejno艣膰.

Data: 2010-02-11 10:30:23
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
Program TV na pulpicie

W dniu 2010-02-11 07:11, Dominik & Co pisze:
Przemys艂aw Adam 艢miejek rzecze:

Kluczowe nie jest dla mnie wy艣wietlanie na pulpicie, tylko aktualny
zestaw bie偶膮cych audycji.

Klikasz moje kana艂y i wyklikujesz, co chcesz.

Niestety nie ma tam takiej opcji. Cokolwiek bym nie klika艂, mam nadal
zestawienia ca艂ego programu w  kolumnach po 4.

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Data: 2010-02-11 13:23:43
Autor: Dominik & Co
Program TV na pulpicie
Przemys艂aw Adam 艢miejek rzecze:

Niestety nie ma tam takiej opcji. Cokolwiek bym nie klika艂, mam nadal
zestawienia ca艂ego programu w  kolumnach po 4.

Masz audycje wybranych program贸w "od teraz":
http://www.voila.pl/432/40lkx/index.php?get=1&f=1

Data: 2010-02-11 13:28:46
Autor: Dominik & Co
Program TV na pulpicie
Dominik & Co rzecze:

Masz audycje wybranych program贸w "od teraz":
http://www.voila.pl/432/40lkx/index.php?get=1&f=1

Mo偶esz te偶 zainteresowa膰 si臋 sk艂adni膮 poni偶szego zapytania:
http://tv.wp.pl/drukowanie-redi.html?T[station]=1&T[category]=ALL&T[date1]=2010-02-11&T[time1]=0&T[date2]=2010-02-13&T[time2]=0

Tu ju偶 bliziutko do sprz臋gni臋cia z wgetem i grepem :-)

Data: 2010-02-11 13:45:00
Autor: Dominik & Co
Program TV na pulpicie
Dominik & Co rzecze:

Tu ju偶 bliziutko do sprz臋gni臋cia z wgetem i grepem :-)

Tabelka jest bardzo wygodnie umieszczona w 1 linijce, oto wynik:
http://www.voila.pl/442/deicr/index.php?get=1&f=1

Data: 2010-02-11 20:09:18
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
Program TV na pulpicie

W dniu 2010-02-11 13:23, Dominik & Co pisze:
[...]

No, trzech. A jak zechc臋 wybra膰 wi臋cej ni偶 3 :D Se ne da.

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Data: 2010-02-10 14:51:17
Autor: Adam
Program TV na pulpicie

U偶ytkownik "Przemys艂aw Adam 艢miejek" <niechce@spamu.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hku5ld$jkh$2news.interia.pl...
Witam,

znacie jaki艣 program pod windowsa, kt贸ry by mi wy艣wietla艂 co w tej
chwili leci na wybranych przeze mnie kana艂ach TV? Albo jaka艣 strona WWW?

http://idesk.interia.pl/

i wtyczka "Program TV" z http://idesk.interia.pl/dodatki_pobierz

A.

Data: 2010-02-10 17:28:21
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
Program TV na pulpicie

W dniu 2010-02-10 14:51, Adam pisze:

[...]

A da si臋 tam zrobi膰 potrzebne zestawienie? Bo ze zrzut贸w ekranu nie
wynika. :(

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Data: 2010-02-10 15:52:26
Autor: bufi
Program TV na pulpicie
Przemys艂aw Adam 艢miejek wrote:

Witam,

znacie jaki艣 program pod windowsa, kt贸ry by mi wy艣wietla艂 co w tej
chwili leci na wybranych przeze mnie kana艂ach TV? Albo jaka艣 strona
WWW?

Zdaje si臋, 偶e naby艂e艣 ostatnio CP. To dlaczego nie znasz tej
strony? ;)

http://cyfrowypolsat.com.pl/program-tv/

Mo偶na sobie pouk艂ada膰 programy wed艂ug w艂asnego widzimisi臋.

Pozdrawiam

Data: 2010-02-10 17:17:11
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
Program TV na pulpicie

W dniu 2010-02-10 16:52, bufi pisze:
Przemys艂aw Adam 艢miejek wrote:
Mo偶na sobie pouk艂ada膰 programy wed艂ug w艂asnego widzimisi臋.

No ale nie widz臋 opcji z zestawieniem jakie potrzebuj臋. Jest tylko
ca艂o艣膰 jak na tv.wp.pl.

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Data: 2010-02-10 16:36:57
Autor: bufi
Program TV na pulpicie
Przemys艂aw Adam 艢miejek wrote:

> Mo偶na sobie pouk艂ada膰 programy wed艂ug w艂asnego widzimisi臋.

No ale nie widz臋 opcji z zestawieniem jakie potrzebuj臋. Jest tylko
ca艂o艣膰 jak na tv.wp.pl.

No to zestawienie sam sobie budujesz.

W prostok膮cie gdzie masz nazw臋 kana艂u, dajesz 'zmie艅 kana艂' i z
listy wybierasz, jaki ma si臋 wy艣wietla膰. W kolejnych robisz tak samo.

Przegl膮darka ma te ustawienia w ciastkach, wi臋 po restarcie powinny
si臋 wy艣wietla膰 Twoje kana艂y.

Albo ja nie do ko艅ca zrozumia艂em czego oczekujesz od takiej strony.

Pozdrawiam

Data: 2010-02-10 20:00:56
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
Program TV na pulpicie

W dniu 2010-02-10 17:36, bufi pisze:
[...]

Nie zestawienia r贸偶nych program贸w, ale informacji, co teraz leci.
chodzi o zestawienie ,,co teraz leci na wszystkich kana艂ach''. Np.
wracam do domu, siadam i my艣l臋... Co艣 bym zobaczy艂. Ale przewijanie po
1500 kana艂ach trwa kilka godzin :D wi臋c chc臋 mie膰 zestawienie:
 S jak Sraczka - TVP1
 M jak Matka - TVP2
 R jak Rydzyk - Trwam
 My som Wykszta艂ciuchy - TVN
 Kocia Ferajna - Boomerang

 Rzucam okiem i wiem, co ogl膮da膰.

Kto艣 mi w艂a艣nie na innej grupie podsun膮艂:
http://www.artiun.ovh.org/out/m-inneokno.jpg
i id臋 poluka膰. Ciekawe jakie kana艂y ma. Bo wizualnie to o to chodzi艂o.

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Data: 2010-02-11 07:12:18
Autor: Dominik & Co
Program TV na pulpicie
Przemys艂aw Adam 艢miejek rzecze:

Nie zestawienia r贸偶nych program贸w, ale informacji, co teraz leci.

Zobacz sobie jeszcze InfoBota na GG.

Data: 2010-02-11 16:30:59
Autor: notveryoldman
Program TV na pulpicie
W dniu 2010-02-10 20:00, Przemys艂aw Adam 艢miejek pisze:
Kto艣 mi w艂a艣nie na innej grupie podsun膮艂:
http://www.artiun.ovh.org/out/m-inneokno.jpg
i id臋 poluka膰. Ciekawe jakie kana艂y ma. Bo wizualnie to o to chodzi艂o.

ale co to za program czy serwis ten przegl膮d TV?

--
notveryoldman

Data: 2010-02-11 20:11:08
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
Program TV na pulpicie

W dniu 2010-02-11 16:30, notveryoldman pisze:
[...]

Jaka艣 wtyczka do Mirandy. Ale na razie nie uda艂o mi si臋 jej odpali膰.

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Program TV na pulpicie