Program Uspokojenia Ruchu wejdzie na polskie drogi

Data: 2009-10-27 20:03:13
Autor: Mikolaj Machowski
Program Uspokojenia Ruchu wejdzie na polskie drogi
Jaroslaw Berezowski napisa³:
Mnie tak ciekawi co bedzie w tym poradniku? Kaszpirowski namawiajacy do odprezenia? :) I oczywiscie ile zarzadzajacy programem wezmie za zarzadzanie programem.

Najprostsz± metod± jak± widzia³em s± wysepki z wysokimi krawê¿nikami
(tak¿e na zewnêtrznych krawêdziach drogi). Na takich szykanach lepiej
nie jechaæ wiêcej ni¿ 60-70 km/h bo trudno siê w nich zmie¶ciæ.

m.
--
Matrix 1: There is no spoon
Matrix 2: There is no lipstick

Data: 2009-10-27 20:35:18
Autor: masti
Program Uspokojenia Ruchu wejdzie na polskie drogi
Dnia pięknego Tue, 27 Oct 2009 20:03:13 +0000, osobnik zwany Mikolaj
Machowski wystukał:

Jaroslaw Berezowski napisał:
Mnie tak ciekawi co bedzie w tym poradniku? Kaszpirowski namawiajacy do
odprezenia? :) I oczywiscie ile zarzadzajacy programem wezmie za
zarzadzanie programem.

Najprostszą metodą jaką widziałem są wysepki z wysokimi krawężnikami
(także na zewnętrznych krawędziach drogi). Na takich szykanach lepiej
nie jechać więcej niż 60-70 km/h bo trudno się w nich zmieścić.

takie jak na trasie Wa-wa Toruń. Dzięki temu kanciakiem jeździłem do Ustki 4 godziny teraz nie da się mniej niz 6. Do tego mój poziom wkurwienia osiąga maksimum. Albo wysepki, albo "trzeci" pas środkowy wyłączony z ruchu.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-10-27 21:51:07
Autor: Artur Maśląg
masti pisze:
Mikolaj Machowski wystukał:
(...)
[...]

Gdzie tam masz takie wysepki + krawężniki na zewnętrznych krawędziach
drogi? Wysepki sÄ…, owszem, sÄ… "azyle" i inne ciekawostki.

Dzięki temu kanciakiem jeździłem do Ustki 4 godziny teraz nie da się
> mniej niz 6.

Ekhem - to jest ponad 450 kilometrów. Do tego czasy się zmieniły.

> Do tego mój poziom  wkurwienia osiÄ…ga maksimum. Albo wysepki, albo
> "trzeci" pas środkowy wyłączony z ruchu.

Wrzuć sobie na luz. Ja "rydzykówką" jeżdżę dość regularnie (do teściów)
i można się do tych patentów przyzwyczaić - problem w tym, że jest
trochę takich, co za wszelką cenę muszą wyprzedzać i robią dwa numery
- albo idą na czołówkę po drugiej stronie wysypki, bądź widząc, że
nie zdążą przed wysepką, zajeżdżają/spychają samochód wyprzedzany
- najczęściej kolejny z kilku wyprzedanych, bo już się go przeskoczyć
nie dało, a zwolnić się nie chciało by wjechać między jadące.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-10-27 21:35:17
Autor: masti
Program Uspokojenia Ruchu wejdzie na polskie drogi
Dnia pięknego Tue, 27 Oct 2009 21:51:07 +0100, osobnik zwany Artur Maśląg
wystukał:

masti pisze:
[...]

na zewnętrznych to mało, ale są wewnętrzne

Dzięki temu kanciakiem jeździłem do Ustki 4 godziny teraz nie da się
 > mniej niz 6.

Ekhem - to jest ponad 450 kilometrów. Do tego czasy się zmieniły.

no o tym mówię. 15 lat temu lajtowo się to robiło, a teraz to możesz mieć F1 i na da rady :)

> [...]

najczęściej kolejny z kilku wyprzedanych, bo już się go przeskoczyć nie
dało, a zwolnić się nie chciało by wjechać między jadące.

ależ ja jeżdżę na luzie. tyle, że wkurza mnie, że tam gdzie dało się wyprzedzić kogoś jadącego 60kmh teraz się nie da i to spowalnia ruch.
A kretynów biorących wysepki "po angielsku" to można odstrzelić

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-10-27 23:06:18
Autor: Pawel O'Pajak
Program Uspokojenia Ruchu wejdzie na polskie drogi
Powitanko,

A kretynów biorących wysepki "po angielsku" to można odstrzelić

Dlaczego im wieksze uspokojenie ruchu, tym bardziej jestem wkurwiony. Zostalbym przez Ciebie odstrzelony za wyprzedzenie traktora z 2 przyczepami;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2009-10-28 09:19:11
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Program Uspokojenia Ruchu wejdzie na polskie drogi

Data: 2009-10-27 21:10:34
Autor: Adam Szewczak
Program Uspokojenia Ruchu wejdzie na polskie drogi

U¿ytkownik "Mikolaj Machowski" <mikmach@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:slrnheejs4.4ai.mikmachblacher.nos...
[...]

    Tak, takie jak na trasie "poznanskiej" ?
Albo jeszcze lepszym przykladem sa takie nieoswietlone i mizernie oznakowane pomiedzy Drzewica a Odrzywolem. No te sa wrecz idealne bo skutecznie Tiry w rowie laduja.

PZDr
Adam

Data: 2009-10-27 22:11:36
Autor: venioo
Adam Szewczak pisze:

   Tak, takie jak na trasie "poznanskiej" ?
Albo jeszcze lepszym przykladem sa takie nieoswietlone i mizernie oznakowane pomiedzy Drzewica a Odrzywolem. No te sa wrecz idealne bo skutecznie Tiry w rowie laduja.

I ten pseudo-fotoradar przed Tarnowem Podgornym - przeszli samych siebie...

--
venioo
Mondeo MkI 1.8 16V Sedan ¶nie¿nobia³y +LPG +PMS

Data: 2009-10-27 23:10:08
Autor: Olleo
[...]

IMHO najprostsza metoda sa ronda na poczatku i koncu wioski, ale moze
ja sie nie znam. Oczywiscie takie, zeby TIR nie musial ich scinac.
Tyle, ze priorytetem powinny byc obwodnice, zeby nie jechalo sie przez
wioski lacznie 150km w trasie 200km.
--
Olleo

Program Uspokojenia Ruchu wejdzie na polskie drogi