Program do AT desktop

Data: 2009-09-29 15:26:17
Autor: Pr0NET
Program do AT desktop
Witam, potrzebuje programu do AT w wersji desktopowej (nie na
przeglądarkę). Rynek WGPW oczywiście z automatycznym pobieraniem
danych lub importem z możliwością przeglądu volumenów. Możecie coś
polecić? Dzięki, pozdrawiam :).

Data: 2009-09-30 01:34:11
Autor: Joachim
Program do AT desktop
Pr0NET pisze:
[...]
Polecam papier milimetrowy i ołówek.

Data: 2009-09-30 08:43:43
Autor: Dombrek
Program do AT desktop
Amibroker Pro 300USD
Statica od 20zł/m-c

Gra, śmiga i tańczy zgodnie z Twoimi wymaganiami.
Dombrek

Data: 2009-09-30 08:51:22
Autor: wind
Program do AT desktop

Użytkownik "Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9uun0$oi5$1news.onet.pl...
Amibroker Pro 300USD

Ja również polecam Amibrokera. Ma bardzo duże możliwości, więc koszt licencji szybko się zwróci. __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4408 (20090908) __________

Data: 2009-09-30 07:08:28
Autor: Ireneusz Wik
Program do AT desktop
Mam Metastocka i Amibrokera z WBK.

Jeżeli chcesz używać wykresów to ładniejszy jest MetaStock.
Jeżeli chcesz robić backtesty to stanowczo Ambibroker.

pozdrawiam
IWSP

Data: 2009-09-30 20:47:48
Autor: elwu
Program do AT desktop
> Amibroker Pro 300USD

Ja również polecam Amibrokera. Ma bardzo duże możliwości, więc koszt licencji szybko się zwróci.

Niestety dla notowań tickowych jest zbyt wolny. To co może być zaletą, że każda pierdoła (nawet cena) jest zapisana w postaci AFL, powoduje, że program jest mulisty i lubi się przycinać w najmniej odpowiednim momencie. No i niestety nie jest user friendly, co po jakimś czasie nie ma już znaczenia.

pzdr
elwu

--

Program do AT desktop