Program do PITów

Data: 2010-02-16 20:38:08
Autor: VSS
Program do PITów
Witam !

Poszukuję programu do wypełnienia PITu. Znalazłem jak na razie kilkanaście które wymuszają na mnie przekazanie 1% na pewne organizacje. Ja chciałbym przekazać na zupełnie inną. Jakiś link ? Nazwa ? Nie ukrywam, że jestem zmęczony szukaniem.

--
VSS      http://vss.pl

Data: 2010-02-16 21:43:55
Autor: 'Tom N'
Program do PITów
VSS w <news:hles6v$6e9$1opal.icpnet.pl>:

[...]

Pity2009 autorstwa Marcina Konopki (Przedsiębiorstwo Infirmatyczne IPS)
<http://www.pity.pl>

Zachęcam do spojrzenia w licencję :-D

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-02-17 07:59:20
Autor: Budzik
Program do PITów
Osobnik posiadający mail news@int.dyndns.org.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Rowniez polecam. Stosuję od kilku dobrych lat.
Program poleca jedna konkretna organizacje, ale mozna wybrac rowniez inne.

--
Pozdrawia... Budzik
"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

Data: 2010-02-17 15:39:01
Autor: krzysiek
Program do PITów
'Tom N' pisze:
Pity2009 autorstwa Marcina Konopki (Przedsiębiorstwo Infirmatyczne IPS)
<http://www.pity.pl>

Zachęcam do spojrzenia w licencję :-D

A co tam jest takiego ciekawego w licencji?

Data: 2010-02-17 15:46:59
Autor: 'Tom N'
Program do PITów
krzysiek w <news:hlgv21$1lh$2news.dialog.net.pl>:

'Tom N' pisze:
Pity2009 autorstwa Marcina Konopki (Przedsiębiorstwo Infirmatyczne IPS)
<http://www.pity.pl>
Zachęcam do spojrzenia w licencję :-D

A co tam jest takiego ciekawego w licencji?

Juz Budzik napisał...

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-02-17 22:59:29
Autor: VSS
Program do PITów
'Tom N' wrote:

Pity2009 autorstwa Marcina Konopki (Przedsiębiorstwo Infirmatyczne
IPS) <http://www.pity.pl>

Zachęcam do spojrzenia w licencję :-D

tnx, ten działa poprawnie

--
VSS      http://vss.pl

Data: 2010-03-19 20:39:55
Autor: Mjak3m
_Program_do_PITów

Hej też mnie wkurzało to wymuszanie 1%, ale znalazłam bardzo przyjazny jakiś nowy program e-pity - tez mają listę, które wspierają, ale wystarczy wejść w o programie i zaznaczyć, że chcę samodzielnie wpisać OPP i jest OK. Polecam mi PIT36 zajął dosłownie 15 minut

Data: 2010-02-16 21:56:02
Autor: Marcin Sroczyk
Program do PITów
On Tue, 16 Feb 2010 20:38:08 +0100, "VSS" <vss@vss.pl> wrote:

[...]