Program do monitorowania CPU Intela

Data: 2011-03-17 07:29:35
Autor: Pszemol
Program do monitorowania CPU Intela
Na płycie ECS 945GZT-M mam Intela Core 2 Duo E4500
popędzającego Windows 7 i pracującego coś zbyt powoli...

Chciałbym sprawdzić czy procek się nie przegrzewa przypadkiem.

Jaki polecilibyście software do monitorowania temperatury
i spowalniania zegara CPU pod wpływem ewentualnego przegrzania?

Data: 2011-03-18 08:00:55
Autor: Dominik & Co
Program do monitorowania CPU Intela
W dniu 17-03-2011 13:29, Pszemol rzecze:

Jaki polecilibyście software do monitorowania temperatury
i spowalniania zegara CPU pod wpływem ewentualnego przegrzania?

Zapytaj na grupie zajmującej się systemem operacyjnym,
którego używasz.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2011-03-18 07:41:39
Autor: Pszemol
"Dominik & Co" <dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid> wrote in message news:iluvv7$epj$1news.onet.pl...
[...]

Dominik - a co ma system operacyjny do rzeczy?
Poleć program do linuksa lub do windows - nie ma znaczenia.
No chyba że nie znasz nic takiego i tylko postanowiłeś stracić mój czas?

Data: 2011-03-18 14:07:32
Autor: Dominik & Co
Program do monitorowania CPU Intela
W dniu 18-03-2011 13:41, Pszemol rzecze:

Dominik - a co ma system operacyjny do rzeczy?

Programy uruchamia się pod systemem operacyjnym.
A wszak szukasz programu?

http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

Poleć program do linuksa lub do windows - nie ma znaczenia.

Proszę bardzo: temperatura: lm-sensors,
megaherce: cat /proc/cpuinfo

No chyba że nie znasz nic takiego i tylko postanowiłeś stracić mój czas?

http://rtfm.killfile.pl/#pilne
http://rtfm.killfile.pl/#grzecznosc

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2011-03-18 13:28:25
Autor: Pszemol
"Dominik & Co" <dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid> wrote in message news:ilvlek$p1h$1news.onet.pl...
W dniu 18-03-2011 13:41, Pszemol rzecze:

Dominik - a co ma system operacyjny do rzeczy?

Programy uruchamia się pod systemem operacyjnym.
A wszak szukasz programu?

Widzę, że masz IQ na poziomie kanarka. Bywaj zdrów.

Data: 2011-03-18 20:44:12
Autor: RadoslawF
Dnia 2011-03-18 19:28, Użytkownik Pszemol napisał:

Dominik - a co ma system operacyjny do rzeczy?

Programy uruchamia się pod systemem operacyjnym.
A wszak szukasz programu?

Widzę, że masz IQ na poziomie kanarka. Bywaj zdrów.

Osobnik który na grupie sprzętowej pyta o oprogramowanie
ma IQ na poziomie pokarmu tego kanarka.

Pozdrawiam

Data: 2011-03-18 16:12:57
Autor: Pszemol
"RadoslawF" <radoslawf@onet.pl> wrote in message news:im0cmc$ano$1news.onet.pl...
[...]

Osobnik pyta o oprogramowanie do testowania sprzętu.
Nie interesuje mnie tematyka systemów operacyjnych
więc nie pytam na grupie o systemach operacyjnych.

Tematem mojego zadania jest testowanie sprzętu i
pytam na grupie sprzętowej ludzi którzy zajmują się
sprzętem o program którego używają. Nie wiesz - nie odpisuj.

Data: 2011-03-18 22:41:10
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

Widzę, że masz IQ na poziomie kanarka. Bywaj zdrów.

Osobnik który na grupie sprzętowej pyta o oprogramowanie
ma IQ na poziomie pokarmu tego kanarka.

Osobnik pyta o oprogramowanie do testowania sprzętu.

Osobnik nie pyta o oprogramowanie do testowania sprzętu.
Osobnik pyta o oprogramowanie do monitorowania sprzętu
pracującego pod kontrolą Windows 7.
Osobnik powinien się zapytać o to na grupie poświęconej
temu systemowi operacyjnemu.
Osobnik nie chce wszak wymieniać zasilacza?

FUT pl.comp.os.ms-windows.winnt

JoteR

Data: 2011-03-18 16:50:40
Autor: Pszemol
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:im0jhp$8gc$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

Stworzyłem wątek na temat monitorowania SPRZĘTU!
Bo ze sprzętem mam problemy. Stworzyłem go na WŁAŚCIWEJ
dla tematyki sprzętu grupie dyskusyjnej. Ktoś, kto tego nie rozumie
ma IQ na poziomie kanarka i może sobie dać spokój z próbami
odpowiedzi na ewidentnie zbyt trudne dla niego pytania :-)

System operacyjny mnie nie interesuje nie będę więc zawracał
głowy na grupie poświęconej Windows tematyce która
z Windows nie ma nic wspólnego. Byłoby to pisanie nie na
temat grupy, a tego bardzo nie lubię robić.

Osobnik nie chce wszak wymieniać zasilacza?

Mógłbym to właściwie zrobić, czemu nie... leży mi nowy w szafie...

FUT pl.comp.os.ms-windows.winnt

ignored!

Data: 2011-03-18 23:27:39
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

Stworzyłem wątek na temat monitorowania SPRZĘTU!

Jasne. Ktoś da się na tę sofistykę nabrać i udzieli odpowiedzi, więc następny zapyta się o WinAmpa (tłumacząc, że to wszak program do obsługi SPRZĘTU, a konkretnie kart audio), a trzeci zapyta się o formatowanie tabelek w Wordzie, już niczego nie tłumacząc, bo zobaczy, że tu się o oprogramowaniu pisze.
Idź robić bajzel gdzie indziej.

System operacyjny mnie nie interesuje nie będę więc zawracał
głowy na grupie poświęconej Windows tematyce która
z Windows nie ma nic wspólnego.

Niby, że chcesz do monitorowania użyć programu pod DOS?
Bo pod Linucha już ci podano.

JoteR

Data: 2011-03-19 09:43:43
Autor: Pszemol
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:im0m8u$hnm$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

Myślałem że jesteś ciut mądrzejszy. Zawiodłeś mnie.

[...]

Z TEMATYKĄ systemu operacyjnego nie ma nic wspólnego.
Tematem wątku jest monitorowanie SPRZĘTU.

Data: 2011-03-19 14:53:49
Autor: januszek
Program do monitorowania CPU Intela
Pszemol napisa?(a):

Z TEMATYKĄ systemu operacyjnego nie ma nic wspólnego.
Tematem wątku jest monitorowanie SPRZĘTU.

Kup zasilacz ze sprzetowym monitorem sprzetu i wyswietlaczem LCD ;P

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-03-18 23:36:23
Autor: Radosław Sokół
W dniu 18.03.2011 22:50, Pszemol pisze:
Stworzyłem wątek na temat monitorowania SPRZĘTU!

Ale *czym* chcesz monitorować ten sprzęt?

Jeżeli innym sprzętem, to jest właściwa grupa.

Jeżeli *oprogramowaniem*, to NTG.

A w temacie masz "program".

Data: 2011-03-19 04:08:12
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Fri, 18 Mar 2011 23:36:23 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

Ale *czym* chcesz monitorować ten sprzęt?

Jeżeli innym sprzętem, to jest właściwa grupa.

Jeżeli *oprogramowaniem*, to NTG.

A w temacie masz "program".

Się naraziłem. Panowie / Panie / Animko - wybaczycie? :D

[ Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego                  ]
[                                                            (pl.pregierz) ]

Data: 2011-03-19 09:46:13
Autor: Pszemol
"Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote in message news:18v10bp9ruuwg.dlgmaverick.przemekryk.no-ip.info...
[...]

To jest jakiś idiotyzm... Nie pytam jak w Windows dodać użytkownika
albo jak w Windows odzyskać zmazany plik - pytam jak monitorować
sprzęt który podejrzewam o przegrzewanie się - temat absolutnie
nie związany z opisem grupy pl.comp.os.ms-windows.winnt na którą
mnie ktoś wysyła... Przeczytaliście opis grupy os.ms-windows.winnt ?

Data: 2011-03-19 17:03:32
Autor: RadoslawF
Dnia 2011-03-19 15:46, Użytkownik Pszemol napisał:
[...]

Pytasz jak w windows7 monitorować temperaturę procesora i jak go spowolnić jeśli temperatura za bardzo wzrośnie.
Nie wierzysz to może przeczytaj swój własny post, pierwszy w tym
wątku.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2011-03-19 17:06:39
Autor: Pszemol
"RadoslawF" <radoslawf@onet.pl> wrote in message news:im2k4m$cq2$1news.onet.pl...
[...]

Wiem dobrze co napisałem - Ty źle przeczytałeś.
Nie pytam jak zwolnić tylko o to jak wykryć czy CPU sam spowalnia
aby się uchronić od przegrzania. Poczytaj na stronie intela o system
clock throtling.

Data: 2011-03-19 23:14:45
Autor: RadoslawF
Dnia 2011-03-19 23:06, Użytkownik Pszemol napisał:

[...]

Ty nie pisz co chciałeś napisać tylko przeczytaj to co napisałeś.

Pozdrawiam

Data: 2011-03-19 17:25:50
Autor: Pszemol
"RadoslawF" <radoslawf@onet.pl> wrote in message news:im39sn$uic$1news.onet.pl...
[...]

Napisałem że szukam programu do monitorowania spowalniania CPU.

Data: 2011-03-20 00:25:29
Autor: RadoslawF
Dnia 2011-03-19 23:25, Użytkownik Pszemol napisał:
[...]

To "i" jednak sporo zmienia.
Zamiast pisać głupoty i zmuszać mnie do cytowania tego co
napisałeś weź może jednak poczytaj co napisałeś.

Pozdrawiam

Data: 2011-03-19 18:38:35
Autor: Pszemol
"RadoslawF" <radoslawf@onet.pl> wrote in message news:im3e1a$cel$1news.onet.pl...
[...]

Co zmienia? Software miał monitorować temperaturę
i monitorować spowalnianie/throtling zegara CPU.

Zamiast pisać głupoty i zmuszać mnie do cytowania tego co
napisałeś weź może jednak poczytaj co napisałeś.

Teraz już wiesz, że źle mnie zrozumiałeś.
Już wiesz czego szukam.
Umiesz pomóc? Umiesz napisać coś konstruktywnego?
Czy zamierzasz dalej tylko bić pianę?

Data: 2011-03-20 10:55:26
Autor: RadoslawF
Dnia 2011-03-20 00:38, Użytkownik Pszemol napisał:

[...]

Nie widzisz różnicy między monitorowaniem procesora i jego
"odtaktowania" a czym innym monitorowanie takiego
"odtaktowania"

[...]

Ale już ci napisano, lm-sensor. Powodzenia życzę.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2011-03-20 10:59:09
Autor: Irokez
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:im2t7b.77k.0poczta.onet.pl...

Umiesz pomóc? Umiesz napisać coś konstruktywnego?
Czy zamierzasz dalej tylko bić pianę?
Siema
zostaw, weekend jest...
Nadal nie mam odpowiedzi na pytanie - czysto sprzętowy monitor Clock/FSB/temperatury struktury CPU dla dowolnej płyty z socketem 775.
Pierdzielić bez sensu każdy potrafi, ale jaj żeby się przyznać do błędu już nie ma. Bo ni ma bata, do tego zawsze będzie soft, a jak jest sprzęt to poza zasięgiem zwykłych userów.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2011-03-19 09:44:33
Autor: Pszemol
"Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> wrote in message news:2011031822362600grush.one.pl...
[...]

Tematem wątku jest monitorowanie sprzęt i do tego jest ta grupa.
Nie rozumiesz? Trudno. Jakoś to przeżyję.

Data: 2011-03-22 14:37:11
Autor: monter
Program do monitorowania CPU Intela
odp... się od kanarków!

Data: 2011-03-19 17:05:00
Autor: Irokez
Użytkownik "Dominik & Co" <dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid> napisał w wiadomości news:ilvlek$p1h$1news.onet.pl...
W dniu 18-03-2011 13:41, Pszemol rzecze:

Dominik - a co ma system operacyjny do rzeczy?

Programy uruchamia się pod systemem operacyjnym.
A wszak szukasz programu?

Czemu ludzi pytających jaką kartę graficzną kupić do CS'a nie wyrzucacie na grupę Winnt? Wszak gra pod windą chodzi?

Inaczej.. poleć coś sprzętowego do monitorowania temperatury struktury i szybkości procesora/szyny na socket 775 i dowolną płytę główną na nim opartą jak takiś mądry.

--
Irokez

Data: 2011-03-19 03:58:12
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Thu, 17 Mar 2011 07:29:35 -0500, Pszemol napisał(a):

[...]

Używasz Windows (a tak przynajomniej można wnioskować z nagłówków posta),
więc pytałbym raczej na grupach poświęconych Windows. :)

Ale z racji, że weekend się zaczął... CPU-Z + Core Temp. :)

[ House: Hey, Hey, You Wanted Fair, You Picked The Wrong Job. The Wrong    ]
[ Profession. The Wrong Species.                  ("House M.D. 4x07 Ugly") ]

Data: 2011-03-19 09:42:25
Autor: Pszemol
"Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote in message news:1rtnsjqv8vtdm$.dlgmaverick.przemekryk.no-ip.info...
[...]

Używam też roweru, więc mam pytać na grupie pl.rec.rowery?
Co ma system operacyjny do rzeczy jak chcę diagnozować SPRZĘT?

Pytam tam, gdzie są ludzie którzy zajmują się sprzętem.
Jestem w 100% przekonany że pytanie padło na właściwej grupie
i przestańcie już mnie odsyłać na inne grupy bo to niepoważne...
Nie możecie być aż tak niemądrzy, nie wierzę w to!

Ale z racji, że weekend się zaczął... CPU-Z + Core Temp. :)

No wreszcie ktoś odpowiedział z sensem.

Data: 2011-03-19 16:32:12
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Sat, 19 Mar 2011 09:42:25 -0500, Pszemol napisał(a):

Pytam tam, gdzie są ludzie którzy zajmują się sprzętem.
Jestem w 100% przekonany że pytanie padło na właściwej grupie

A może zauważyłeś, kretynie, że to twoje przekonanie nikogo tu nie
obchodzi?

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

Data: 2011-03-19 17:07:16
Autor: Pszemol
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:1m0at5lrko90n$.1wkufld0plgva$.dlg40tude.net...
[...]

A zauwazyłeś, że jesteś skrajnie chamski?
Netykieta według Ciebie kultury nie wymaga?

Data: 2011-03-19 17:18:35
Autor: Dawid
W dniu 2011-03-19 16:32, Andrzej Libiszewski pisze:

A może zauważyłeś, kretynie, że to twoje przekonanie nikogo tu nie
obchodzi?

Niestety, jest tu multum kretynów z tobą na czele.
Pytanie o diagnostykę karty graficznych, ładnie odpowiadacie co działa pod win.
Pytanie jak i czym zdiagnozować komputer, również masa programów pod win, pytania o dyski- podajecie programy pod win.
Pytania o sterowniki w większości pod win, wszyscy odpowiadają i polecają itd.
Dlaczego więc teraz takie bluzgi i chamstwo?
Może dlatego, że to nie jeden z was kretynów zadał pytanie.
albo pogoda żle wpłynęła na wasze chore główki.
Pozdrowienia dla super flachowcĂłw.

Data: 2011-03-19 17:50:32
Autor: Andrzej Libiszewski
Program do monitorowania CPU Intela
Dnia Sat, 19 Mar 2011 17:18:35 +0100, Dawid napisał(a):

/.../

Spadaj do kosza, mądralo.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Krocz naprzód, mężny światłości synu

Data: 2011-03-21 11:20:00
Autor: Pszemol
"Dawid" <maniera@neostada.pl> wrote in message news:4d84d757$0$2448$65785112news.neostrada.pl...
Dlaczego więc teraz takie bluzgi i chamstwo?

Kulturę się wynosi z domu...
Najwyraźniej u Libiszewskich tak się traktowało ludzi.
I tego się mały Andrzejek nauczył od mamusi i tatusia.

Data: 2011-03-21 20:52:34
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Mon, 21 Mar 2011 11:20:00 -0500, Pszemol napisał(a):

[...]

Od moich rodziców ci wara, żłobie.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

Data: 2011-03-21 15:23:40
Autor: Pszemol
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:1oaa9xuu6okip$.1011gvhbib1xf.dlg40tude.net...
[...]

Czyżbyś sugerował że tatuś mamusi nigdy nie rugał po chamsku?
To skąd takie wzorce czerpałeś za młodu że na chama wyrosłeś?

Data: 2011-03-21 21:21:32
Autor: RadoslawF
Dnia 2011-03-21 17:20, Użytkownik Pszemol napisał:

Dlaczego więc teraz takie bluzgi i chamstwo?

Kulturę się wynosi z domu...

To szkoda że i ty nie wyniosłeś.
Ale czytaj ze zrozumieniem co ci piszą, masz jeszcze
szanse się poduczyć.

Pozdrawiam

Data: 2011-03-22 14:08:59
Autor: Przesmiewca
Dawid <maniera@neostada.pl> napisał(a):

[...]

Pozdrowienia dla super flachowców.

Ja to juz tu tlumaczylem jakis czas temu co poniektorym, ze sprzet dziala dzieki oprogramowaniu
i jedno sie wiaze z drugim - mniej lub bardziej, ale jednak. Nie dotarlo. Nie przekonasz.

Data: 2011-03-19 18:58:10
Autor: Przemysław Ryk
[...]

O rowery - tak. :)

Co ma system operacyjny do rzeczy jak chcę diagnozować SPRZĘT?

Warto wiedzieć, pod jaki szukasz narzędzia. :)

(ciach...)
Ale z racji, że weekend się zaczął... CPU-Z + Core Temp. :)

No wreszcie ktoś odpowiedział z sensem.

O jasny gwint. ;D

[ Skromni ludzie nie istnieją. Po prostu niektórzy nie mają się czym       ]
[ chwalić.                                                (JoeMonster.org) ]

Data: 2011-03-19 17:11:39
Autor: Pszemol
"Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote in message news:1x5sk2o7ws6ch$.dlgmaverick.przemekryk.no-ip.info...
[...]

No właśnie - a że używam peceta, to pytam na grupie pl.comp.pecet.
Zrozumiano teraz?

Co ma system operacyjny do rzeczy jak chcę diagnozować SPRZĘT?

Warto wiedzieć, pod jaki szukasz narzędzia. :)

Było podane - wiesz.

(ciach...)
Ale z racji, że weekend się zaczął... CPU-Z + Core Temp. :)

No wreszcie ktoś odpowiedział z sensem.

O jasny gwint. ;D

Lewy czy prawy ten gwint?

Program do monitorowania CPU Intela