Program do odtwarzania video dla Symbian 60

Data: 2009-07-17 10:53:40
Autor: Polon
Program do odtwarzania video dla Symbian 60
Mam N97, konwertuje filmy uzywajac oprogramowania zalaczonego na dysku.
Niestety czesc filmow po konwersji ma przesuniety do przodu dzwiek.

Jak moge temu zaradzic?

Moze po prostu zainstaluje jakis player video z mozliwoscia regulacji przesuniecia dzwieku wobec video- mozecie polecic jakis?

Dziekuje

Polon

Data: 2009-07-17 12:09:06
Autor: WebSmok

Użytkownik "Polon" <Polon@op.pl> napisał w wiadomości news:h3phuu$k95$1news.onet.pl...
[...]

Konwersja jest nie potrzebna - DivX Player for Mobile.
    WebSmok

Program do odtwarzania video dla Symbian 60