Program do podsluchu - Symbiam

Data: 2009-04-24 23:09:05
Autor: Jacek \"Plumpi\"
Program do podsluchu - Symbiam
Witam.
Czy ktos zna jakies ciekawe oprogramowanie do podluchu oraz podgladu pod Symbian ?
Chodzi mi o oprogramowanie, które umozliwi mi automatyczne odebranie nadchodzacego polaczenia z uprawnionego numeru telefonu, mozliwosc podsluchiwania oraz wykonywanie zdjec lub uruchomienie nagrywania, a nastepnie przeslania zdjecia lub nagrania poprzez MMS lub internet na wskazany serwer.

Data: 2009-04-27 00:22:03
Autor: Maciek
Program do podsluchu - Symbiam
Uzytkownik "Jacek "Plumpi"" <plumpixjr@wp.pl> napisal
[...]

Zagadnienie _czesciowo_ powinien rozwiazac Ultimate Voice Recorder.

Maciek.

Program do podsluchu - Symbiam