Program do przelewów

Data: 2009-12-04 10:08:07
Autor: Barbapapa
Program do przelewów
mam pytanie:
Czy znacie jaki¶ program do przelewów który by:

- drukował na gotowych formularzach (nadruki A4)
- drukował cały przelew z ramkami na papierze A4  tym pdf
- posiadał stabiln± bazę danych podatników oraz urzędów skarbowych
- pracował w sieci

Do tej pory korzystałem z funkcji wpisanych do systemu InsertGT oraz programu Przelewy firmy Papirus, ale obydwa te programy maj± swoje wady.

Z góry dziękuję za pooc

Data: 2009-12-04 11:39:54
Autor: Andrzej Smereka
Program do przelewów
[...]