Program do ściąganiazdjęć z Google Image

Data: 2009-12-03 14:49:48
Autor: Raker
Program do ściąganiazdjęć z Google Image
witam,
poszukuję programu który w łatwy sposób pozwoliłby wyszukiwać zdjęcia na google image. Chodzi mi o program w którym wpiszę keyword oraz rozmiar zdjęcia (tak jak jest to na G: małę, średnie, duże, o określonej rozdzielczości) i ze znalezionych wyników będę mógł je bezpośrednio ściągać.
Znalazłem taki program: Google Image Search Download Multiple Files jednak na moim kompie (nie wiem czemu) nie jestem w stanie go zainstalować.

Pozdrawiam
Raker

Data: 2009-12-03 15:10:24
Autor: Vituniu
Program do ściąganiazdjęć z Google Image
witam,
poszukuję programu

Zmien zasilacz! ;)

(bylem pierwszy?)
Vituniu.

Data: 2009-12-04 15:53:40
Autor: Doxent
Program do ściąganiazdjęć z Google Image
Znalazłem taki program: Google Image Search Download Multiple Files jednak na moim
kompie (nie wiem czemu) nie jestem w stanie go zainstalować.

FUT: pl.comp.nowe-programy

Program do ściąganiazdjęć z Google Image