[NTG?] Program do testowania stabilności komput era (sprzęt)

Data: 2010-09-22 23:09:14
Autor: MAR
[NTG?] Program do testowania stabilności komput era (sprzęt)
On Wed, 22 Sep 2010 16:45:05 +0200, Maciek - Wally wrote:

Obstawiam dysk twardy (pasowałoby, zwykle dzieje się to przy operacjach dyskowych) oraz chipset (normalnie nie brałbym go pod uwagę, ale w tym modelu podobno lubił się "odlutować").

A dlaczego nie bierzesz pod uwagÄ™ systemu operacyjnego ?
Uruchamiałeś Linuxa z płyty i działo się to samo ?

--
Mar.

Data: 2010-09-23 00:17:33
Autor: Maciek - Wally
W dniu 2010-09-22 23:09, MAR pisze:
[...]

Brałem to pod uwagę, dlatego dwukrotnie już przywróciłem fabryczny system (XP) z płyty recovery (drugi raz nie instalując celowo żadnych dodatkowych aplikacji i wyłączając Windows Update, czyli 100% konfiguracji fabrycznej). Nigdy takich cyrków nie było a laptop ma 3 lata i użytkuję go od początku...

--
Maciek

Data: 2010-09-23 11:28:39
Autor: G Nowak
> [...]
Brałem to pod uwagę, dlatego dwukrotnie już przywróciłem fabryczny system (XP) z płyty recovery (drugi raz nie instalując celowo żadnych dodatkowych aplikacji i wyłączając Windows Update, czyli 100% konfiguracji fabrycznej). Nigdy takich cyrków nie było a laptop ma 3 lata i użytkuję go od początku...

Patrzyles w logi systemowe, nie ma tam informacji o operacji zajmujacej za duzo czasu, bledzie sterownika czy nieudanym zapisie, etc?

--
pozdr

Data: 2010-09-24 00:16:23
Autor: Maciek - Wally
W dniu 2010-09-23 12:28, G Nowak pisze:

Patrzyles w logi systemowe, nie ma tam informacji o operacji zajmujacej
za duzo czasu, bledzie sterownika czy nieudanym zapisie, etc?

Błędy są, ale raczej tylko jakieś drobne usługi niezwiązane ze sterownikami. Generalnie błędów jest niewiele (6, może 7 w całym logu Podgląd Zdarzeń -> System)

--
Maciek

Data: 2010-09-23 15:53:53
Autor: MAR
On Thu, 23 Sep 2010 00:17:33 +0200, Maciek - Wally wrote:

[...]

A wszystkie urządzenia w laptopie działają ? Nie tylko teoretycznie
(widoczne w Menedzerze urządzeń) ale w praktyce ?

--
Mar.

Data: 2010-09-24 00:14:27
Autor: Maciek - Wally
W dniu 2010-09-23 15:53, MAR pisze:

A wszystkie urządzenia w laptopie działają ? Nie tylko teoretycznie
(widoczne w Menedzerze urządzeń) ale w praktyce ?

To co byłem w stanie przetestować (a ze względu na brak sprzętu nie mogłem wypróbować np. złacza kart PCMCIA czy zintegrowanej karty FireWire) działa...

Dzięki!

--
Maciek

[NTG?] Program do testowania stabilności komput era (sprzęt)