Program do wl/wylaczania trybu samolotowego

Data: 2014-09-22 11:10:42
Autor: rs
Program do wl/wylaczania trybu samolotowego
On 9/22/2014 4:38 AM, Vikku wrote:
Czy jest jakis soft, ktorym moge ustawic wlaczenie i wylaczenie trybu
samolotowego w okreslonych godzinach? Np. nocnych?

jaki system i ktora wersja? <rs>

Data: 2014-09-23 15:35:37
Autor: Vikku
Program do wl/wylaczania trybu samolotowego
jaki system i ktora wersja? <rs>

Android, Samsung Galaxy s2.
GDzieś czytałem, że LLama to kombajn. Ja chcę czegoś prostego. Automate it - słyszał ktoś?

Data: 2014-09-23 13:12:28
Autor: rs
On 9/23/2014 9:35 AM, Vikku wrote:
jaki system i ktora wersja? <rs>

Android, Samsung Galaxy s2.
GDzieś czytałem, że LLama to kombajn. Ja chcę czegoś prostego. Automate
it - słyszał ktoś?

ok. to moze inaczej. masz zrootowany system? <rs>

Data: 2014-09-23 15:59:14
Autor: atm
On 2014-09-23 15:35, Vikku wrote:
jaki system i ktora wersja? <rs>

Android, Samsung Galaxy s2.
GDzieś czytałem, że LLama to kombajn. Ja chcę czegoś prostego. Automate
it - słyszał ktoś?

Nawet uzywalem podobnie jak Tasker.
Przetestuj, to tez oczywiscie kombajn choc automate it ma bardziej strawny proces tworzenia funkcjonalnosci. Z tego co pamietam pobieranie gotowych schematow tez jest szybkie i przyjemne.
Moze jeszcze poszukaj czegos do zarzadzania profilami bez angazowania w cos tak prostego altylerii przeciwlotniczej.

Program do wl/wylaczania trybu samolotowego