Program do wystawiania paragon贸w

Data: 2009-06-09 11:28:28
Autor: Adam.O
Program do wystawiania paragon贸w
Witam grupowicz贸w.
Poszukuj臋 softu umo偶liwiaj膮cego wystawianie paragon贸w na drukarce fiskalnej Elzab Omega II. Chodzi mi o prosty i mo偶liwie najta艅szy soft tylko do druku paragon贸w oraz raport贸w fiskalnych.
Jestem osob膮 niewidom膮, wi臋c soft musi spe艂nia膰 kilka warunk贸w.
Musi mie膰 prosty interfejs oparty na standardowych kontrolkach, tak by Screenreader nie mia艂 problem贸w z interpretacj膮 i odczytem zawarto艣ci.
Musi by膰 przystosowany do obs艂ugi z klawiatury, a nie wy艂膮cznie gryzoniem.
Powinien mie膰 obs艂ug臋 prostej bazy towarowej, a mo偶liwo艣膰 przypisania skr贸t贸w do kilku podstawowych produkt贸w i ich szybkiej sprzeda偶y by艂aby rewelacj膮:)
Wi臋kszo艣膰 softu kt贸ry testowa艂em jest albo mocno rozbudowana, albo zupe艂nie niedost臋pna bezwzrokowo.
Znalaz艂em jeden prosty i darmowy program, ale paragony wystawia si臋 na nim wy艂膮cznie z palca, co zwi臋ksza mo偶liwo艣膰 pomy艂ek.
Sprawa dla mnie do艣膰 pilna, bo jeszcze w tym miesi膮cu chc臋 dokona膰 fiskalizacji, wi臋c sko艅czy si臋 mo偶liwo艣膰 test贸w.
Mo偶e kto艣 b臋dzie m贸g艂 podpowiedzie膰 mi jakie艣 rozwi膮zanie?
Z g贸ry dzi臋kuj臋.
Pozdrawiam
Adam

Program do wystawiania paragon贸w