Program do wysyłania sms/mms przez net (nie bramka)

Data: 2009-05-15 18:47:27
Autor: Piotr M
Program do wysyłania sms/mms przez net (nie bramka)
Witam :)

Czy istnieje jakiś programik (lub wtyczka) do wysyłania sms/mms, takich normalnych płatnych. Żeby nadawcą był mój numer i wyglądało identycznie jakbym to zrobił przez telefon. Przykładowo tak jak jest w Play po zalogowaniu się na play24. Ale właśnie chodzi o to, żeby to nie było przez www ale jakiś programik.

A druga sprawa, tak już dodatkowo bo teraz to wpadło mi do głowy :) skoro po zalogowaniu się na play24 można ze swojego konta wysyłać smsy i mmsy to da się technicznie zrobić możliwość połączeń głosowych? Tak żeby nie trzeba było mieć telefonu :) To było by użyteczne rozwiązanie!

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-05-15 19:47:14
Autor: b.s.

"Piotr M" <niema@niema.pl> wrote in message news:guk6aq$79h$1inews.gazeta.pl...
[...]

Skype

Data: 2009-05-15 21:08:53
Autor: Piotr M
Program do wysyłania sms/mms przez ne t (nie bramka)
b.s. pisze:

Skype

Co, przez Skype wyślę Si smsa lub mmsa i nadawcą będzie mój numer telefonu komórkowego i zejdzie mi to z mojego salda prepaid? Cuda chyba..

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-05-15 23:10:45
Autor: ToMasz
Piotr M pisze:
[...]

tak są takie programy(PC). miałem takie coś do siemensa S55. Z tym ze
siemens był podłączony kabelkiem i on to wysyłał...

Można sie zalogować na orangeonline i tam wysyłać 30 smsów miesiecznie z
własnym numerem. Dalsze płatne

Można założyc konto w "betamaxie" po połaceniu usług, i sprawdzeniu
swojego numeru telefonu, mozna ( czasem wliczone w abonament) wysyłać
smsy, a w polu "OD" (czyli nadawca) bedzie Twój numer telefonu.

ToMasz

Program do wysyłania sms/mms przez net (nie bramka)