Program do zarzadzania subskrypcjami

Data: 2009-04-03 05:53:34
Autor: zapominalska
Program do zarzadzania subskrypcjami
Witam,

Poszukuje programu do zarzadzania subskrypcjami.

Ogolnie chodzi o to ze mam pare produktow, za ktorych uzywanie klienci
placa skladki co miesiac.
Program powinien umozliwic mi dodanie klientow, zdefiniowanie
produktow i sposobu jaki sa naliczane oplaty (np: instalacja 10zl,
potem co miesiac 5zl chyba ze klient zamowi na caly rok, wtedy
instalacja za darmo itp).

Program powinien takze umozliwic generowanie raportow, jak chociazby
ilosc nowych subskrypcji/miesiac, churn rate, kto i ile zalega z
oplata i tak dalej.

Moglby ktos polecic program ktory spelnia powyzsze wymagania?

z gory wielkie dzieki

zapo.

Program do zarzadzania subskrypcjami