Program do zwalniania/wyciszenia napędu CD/DVD

Data: 2016-09-22 05:10:23
Autor: vernon.l.pinkley
Program do zwalniania/wyciszenia napędu CD/DVD
CD Bremse i RimhillEx przetestowałem, chujnia z grzybnią, nie działa
pod w7. Znaczy da się odpalić, ale klikanie napędu nie zwalnia. Na starszych systemach działały dobrze.
DVD kręci z prędkością max. i buczy niemiłosiernie..

Ktoś używa i podzieli się wiedzą tajemną?

Jest jeszcze nero drivespeed, ale wywala błąd jakiejś biblioteki.

Data: 2016-09-22 19:35:39
Autor: qwerty
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:99b207f7-54d2-4a9b-9168-84934173a1de@googlegroups.com...
Jest jeszcze nero drivespeed, ale wywala błąd jakiejś biblioteki.

Zrób obraz dysku

Data: 2016-09-22 19:46:18
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
Program do zwalniania/wyciszenia napędu CD/DVD
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 22 Sep 2016 19:35:39 +0200  doszła do mnie wiadomość  <ns14rq$lei$1@usenet.news.interia.pl>  od "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>  :
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:99b207f7-54d2-4a9b-9168-84934173a1de@googlegroups.com...
Jest jeszcze nero drivespeed, ale wywala błąd jakiejś biblioteki.

Zrób obraz dysku

Najlepiej dobrym aparatem, polecam EOS 5D Mark IV.
--
Całujmy wszyscy dupę Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

Data: 2016-09-22 21:57:32
Autor: Adam
W dniu 2016-09-22 o 19:46, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
[...]

To tak, jak swego czasu baby z GS-u zrobiły kopię dyskietek na xero?

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-09-22 22:55:21
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
Program do zwalniania/wyciszenia napędu CD/DVD
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 22 Sep 2016 21:57:32 +0200  doszła do mnie wiadomość  <ns1d3b$5dr$5@usenet.news.interia.pl>  od Adam <a.g@poczta.onet.pl>  :
[...]

Tak też można, ale można też iść na rynek miejski i tam zrobić
portret, albo lepiej, monidło(powinno wyjść taniej).

Co do problemu, pamiętam, że niektóre napędy olewały próby
zafiksowania obrotów płyty, trzeba było im zagzdrawęzić modowany
firmware.

Data: 2016-09-23 09:22:46
Autor: Yakhub
Dnia Thu, 22 Sep 2016 22:55:21 +0200, Olaf Frikiov Skiorvensen napisał(a):
Co do problemu, pamiętam, że niektóre napędy olewały próby
zafiksowania obrotów płyty, trzeba było im zagzdrawęzić modowany
firmware.

Przepraszam: co im trzeba było zrobić?!

Piękne słowo!

--
Yakhub

Data: 2016-09-23 17:20:32
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
Program do zwalniania/wyciszenia napędu CD/DVD
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 23 Sep 2016 09:22:46 +0200  doszła do mnie wiadomość  <kfgccvn7425l.1bncwnrtniw6q.dlg@40tude.net>
od Yakhub <as.aso@tez.te>  :
[...]

Nieco przerobiłem słowo użyte przez Lema w Wizji Lokalnej:
"...to się ZGUZDRAWĘZI Konphlyktum Międzypłanefarskie"

Ja powywalałem z komputerów napędy cd/dvd i zostawiłem tylko
nagrywarkę USB, jak napisał przedpiśca, najlepiej wszystko zripować do
ISO i ewentualnie dokupić kieszeń emulującą napęd cd/dvd/blueray(np
ZM-VE300):
http://www.zalman.com/contents/products/view.html?no=212

Data: 2016-09-23 08:47:06
Autor: vernon.l.pinkley
użytkownik qwerty napisał:
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:99b207f7-54d2-4a9b-9168-84934173a1de@googlegroups.com...
> Jest jeszcze nero drivespeed, ale wywala błąd jakiejś biblioteki.

Zrób obraz dysku

Przekopiowałem filmy na HDD i nic nie buczy. Pomroczność
jasna mnie dopadła. Tak czy inaczej programy pow. nie działają.
Ten RimhillEx pokazuje prędkość czytania DVD cały czas x7,
nie reaguje na ustawienia.

Data: 2016-09-24 20:51:21
Autor: Animka
Program do zwalniania/wyciszenia napędu CD/DVD
Jest jeszcze nero drivespeed, ale wywala błąd jakiejś biblioteki.

Pewnie chce Microsofta Net Framework 3.5.

--
animka

Data: 2016-09-23 16:50:57
Autor: platformowe głupki
Program do zwalniania/wyciszenia napędu CD/DVD
to LG?
zmień sobie na coś normalnego...

Data: 2016-09-24 16:26:58
Autor: Adam
Program do zwalniania/wyciszenia napędu CD/DVD
to LG?
zmień sobie na coś normalnego...

Nie przesadzaj.
LG były jedne z najlepszych. Kopiowały wszystko, łącznie z zabezpieczonymi lub nieco uszkodzonymi płytami.

--
Pozdrawiam.

Adam

Program do zwalniania/wyciszenia napędu CD/DVD