Program pod DOS ustawienie ekranu

Data: 2014-07-05 20:58:31
Autor: BQB
Program pod DOS ustawienie ekranu
W dniu 2014-07-05 16:44, Tomek pisze:
Po wielu mordęgach udało się uruchomić program pracujacy w trybie DOS
pod XP.
Ekran wygl±da tak jak http://www.sendspace.pl/file/4c21784c5dfc120849a52d4
Jak wykorzystać cała dysponowan± wielko¶ć ekranu?
Zmiana rozdzielczosci nic nie daje.
Pro¶ba o pomoc.
T.

Jak masz go tak otwartego, to wci¶nij klawisz windows z klawiatury, następnie na "task barze" tego programu prawy klawisz, wła¶ciwo¶ci, układ i tam zmień na 40 wysoko¶ć (chyba, w każdym razie 2 razy mniej niż tam jest) - nie pamiętam dokładnie, ale chyba drug± pozycję, zatwierdĽ, wył±cz program i uruchom jeszcze raz.

bartekltg - dobre - to tryb tekstowy, a XP sam sobie interpretuje i nie zawsze mu to dobrze wychodzi.

BTW, kiedy¶ straciłem na to kilka godzin ;-)

Data: 2014-07-05 22:39:22
Autor: bartekltg
On 05.07.2014 20:58, BQB wrote:

bartekltg - dobre - to tryb tekstowy, a XP sam sobie interpretuje i nie
zawsze mu to dobrze wychodzi.

Aj, rzeczywiście, myślałem, że pytacz to ma w standardowym 25x80,
wyglądało dość naturalnie, ale wyświetla mu się w jakimś większym
trybie, 25 ma program.

pzdr
bartekltg

Program pod DOS ustawienie ekranu