Program rekomendacyjny Alior Banku - pytanie

Data: 2012-11-19 04:04:58
Autor: Benny
Program rekomendacyjny Alior Banku - pytanie
Witam. obecnie trwa jesienna promocja Alior Banku. Polecający dostaje 50 zeta a korzystający 70 zł. Nie mam konta w Alior Banku, a jedynie w SYNCU. Orientujecie się czy będę mógł zgarnąc 7 dych, gdy kumpel poleci mi konto? Link do promocji: http://polecam.aliorbank.pl/aktualnosci.html

Program rekomendacyjny Alior Banku - pytanie