Program telewizyjny

Data: 2014-04-29 11:04:53
Autor: JanuszK2
Program telewizyjny
Witam. Od kilku miesięcy oglądam cyfrową telewizje naziemna. Początkowo na laptopie z tunerem na USB. teraz na starym telewizorze z dekoderem zewnętrznym.
Póki używałem laptopa korzystanie z EPG było bardzo wygodne - oglądało się w oddzielnym okienku i można było przeglądać cały repertuar bez zmiany oglądanego kanału.
Teraz dwa różne dekodery które używam, podczas zmiany czytanego programu w EPG automatycznie zmieniają oglądany kanał na ten którego opis czytam. (mam nadzieję, ze to co napisałem jest zrozumiałe).
Chętnie więc przeglądałbym repertuar na jakiejś stronie internetowej.
Ale takiej która zawiera tylko kanały z naziemnej telewizji cyfrowej
a nie kilkadziesiąt programów z sieci satelitarnych i kablowych.
Istnieje taka strona?
Janusz

Data: 2014-04-29 13:57:07
Autor: hikikomorisan
Program telewizyjny
On 29.04.2014 11:04, JanuszK2 wrote:
[...]
Teraz dwa róşne dekodery które uşywam, podczas zmiany czytanego programu
[...]

http://tv.wp.pl i zaznacz sobie "naziemna",
stronak bedzie pamietac kukisem na nastepny raz

--

Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-internetu/

CzyĹź nie? ;)

Data: 2014-04-29 14:05:59
Autor: Maciej Bebenek
Program telewizyjny

http://www.emitel.pl/program-telewizyjny

Data: 2014-04-29 14:25:07
Autor: JanuszK2
Program telewizyjny
W dniu 2014-04-29 11:04, JanuszK2 pisze:
Witam. Od kilku miesięcy oglądam cyfrową telewizje naziemna.

Dziękuję za obydwie odpowiedzi.
Strona Emitela bardziej mi się podoba - posiada Stopklatke i Fokus
Janusz

Program telewizyjny