Program udoskonalający odtwarzanie plików.mp3 ?

Data: 2010-03-13 22:24:29
Autor: Andrzej
Program udoskonalający odtwarzanie plików.mp3 ?

Data: 2010-03-17 18:25:24
Autor: Jingiel
Program udoskonalający odtwarzanie plików.mp3 ?

Użytkownik "Andrzej" <1a2s3d@4f5g6h.pl> napisał w wiadomości news:hngvva$46o$1atlantis.news.neostrada.pl...

Dlaczego teraz ludzie sa tacy ograniczeni??? Byles na ich stronie? Mi to zajelo pol minuty. Ale lepiej pytac w usenecie.

A masz , niech ci bedzie http://pentagram.pl/pentagram/pl/wsparcie_techniczne/odtwarzacze_mp3_pmp/seria_vanquish

Data: 2010-03-17 22:54:45
Autor: Andrzej
[...]

A jest tam napisane, że firmware po zmianie umożliwia
odtwarzanie z różną szybkością?

Pozdrawiam
Andrzej

Program udoskonalający odtwarzanie plików.mp3 ?