Program w javie do wysylania smsow

Data: 2009-05-29 15:03:05
Autor: Komornick
Program w javie do wysylania smsow
Witam,
istnieje jakis program na telefon (najlepiej w javie), ktory potrafilby wysylac smsy ze zmienionym nadawca, badz smsy wyswietlajace sie odrazu na ekranie? Wiem, ze jest cos takiego na symbiana, jednak nie mam tego systemu w swoim telefonie,
pozdrawiam
Michal

Data: 2009-05-29 18:42:36
Autor: Piotr M
Komornick pisze:

istnieje jakis program na telefon (najlepiej w javie), ktory potrafilby wysylac smsy ze zmienionym nadawca

Wiem, ze jest cos takiego na symbiana

Strzelam że to niemożliwe bez względu na system, z pozycji telefonu??

Wiem że jest taka bramka gsm na www, że można sobie dowolnego nadawce wpisać, ale jaka to była... Np mozna się pod kogoś podszywać :)

--
pzdr, Piotr M

Program w javie do wysylania smsow