Program wyborczy Bronka

Data: 2015-05-22 16:56:41
Autor: Lord Donald
Program wyborczy Bronka
Jedyne to co oferuje i ma do zaoferowania, jak z jego wypowiadanych haseł wynika, to jak wyjebać Dudę i PiSuarów aby utrzymać stołek, co za gnida, nawet okłamując polaków aby utrzymać się przy korycie nie jest w stanie nic obiecać konkretnego, nie dość że gnida i ma Polaków w dupie to kompletny idiota. Ale co można zaoferować po 5 latach kiepskich rządów, szkoda że nie pojechał na wczasy a nie pościli jego poprzednich spotów wyborczych, na koniec z dopiskiem, obiecuję to co 5 lat temu, jeszcze mógł palić głupa jak jego poprzednik z tej samej frakcji, teraz nauczyłem się rządzić i dam wam co obiecałem i teraz się nakradłem to nie będę dalej kradł.

Data: 2015-05-22 17:01:21
Autor: MarkWoydak
Program wyborczy Bronka
komuch "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:mjng37$qqp$1speranza.aioe.org...
Jedyne to co oferuje i ma do zaoferowania, jak z jego wypowiadanych haseł wynika, to jak wyjebać Dudę i PiSuarów aby utrzymać stołek,

Duda: jedyne to co oferuje i ma do zaoferowania, jak z jego wypowiadanych haseł wynika, to jak wyjebać Komorowskiego i PO aby wdrapac sie na stołek a tym samy spełnic marzenia prezesa io spacerze w bamborszach z kotem przy boku po JEGO pałacu!

Widzisz jakąś różnice niedojdo?

MW

Data: 2015-05-22 17:05:47
Autor: Przedstawiciel_narodu
Program wyborczy Bronka
"MarkWoydak" <markwoydak@forestgmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mjngdg$8ge$2news.albasani.net...
[...]

Różnica jest zasadnicza!
Bronek to złodziej emrytur Polaków. Już był pięć lat przy żłobie, pokazał, że POtrafi tylko kraść i oszukiwać Polaków

Data: 2015-05-23 02:13:26
Autor: Lord Donald
Program wyborczy Bronka
W dniu 22.05.2015 o 17:05, Przedstawiciel_narodu pisze:
[...]

Właśnie w tym rzecz po Bronku już wiemy czego się spodziewać, będzie kradł stemplował mafijne ustawy i wypinał się dupą na Polaków, Duda to jedna wielka niewiadoma, najpewniej mniejsze zło, w porównaniu z Bronkiem to bardzo dużo i jak będzie dopiero zobaczymy, po za tym co do Bronka to byle żul z pod budki z piwem byłby lepszym prezydentem. Nie należę do ludzi, którzy zniszczą kraj aby dopierdolić klechom, chociaż ich raczej nie cierpię, ale kraj ważniejszy niż prywatne uprzedzenia i nie powinna nas mafia POsrańców okradać tylko dlatego, że wykorzystuje nasze fobie narodowe, brednie Bronka co do invitro są śmieszne, to nie jest problem milionów Polaków, po za nic w swoim bełkocie nie wspomniał sensownego o gospodarce, w sumie przez 5 lad dał dokładny popis że ma to w dupie co gorsze przyczynił się pośrednio do jej rozpadu, a nawet udowodnił, że nie cofnie się przed pałowaniem i strzelaniem do protestujących z tego powodu Polaków, po prostu aby móc odbudować kraj najpierw Bronka i POsrańców trzeba wywalić od koryta.

Data: 2015-05-23 02:53:51
Autor: Ikselka
Program wyborczy Bronka
Dnia Sat, 23 May 2015 02:13:26 +0200, Lord Donald napisa³(a):

W³a¶nie w tym rzecz po Bronku ju¿ wiemy czego siê spodziewaæ, bêdzie krad³ stemplowa³ mafijne ustawy i wypina³ siê dup± na Polaków, Duda to jedna wielka niewiadoma, najpewniej mniejsze z³o, w porównaniu z Bronkiem to bardzo du¿o i jak bêdzie dopiero zobaczymy, po za tym co do Bronka to byle ¿ul z pod budki z piwem by³by lepszym prezydentem. Nie nale¿ê do ludzi, którzy zniszcz± kraj aby dopierdoliæ klechom, chocia¿ ich raczej nie cierpiê, ale kraj wa¿niejszy ni¿ prywatne uprzedzenia i nie powinna nas mafia POsrañców okradaæ tylko dlatego, ¿e wykorzystuje nasze fobie narodowe, brednie Bronka co do invitro s± ¶mieszne, to nie jest problem milionów Polaków, po za nic w swoim be³kocie nie wspomnia³ sensownego o gospodarce, w sumie przez 5 lad da³ dok³adny popis ¿e ma to w dupie co gorsze przyczyni³ siê po¶rednio do jej rozpadu, a nawet udowodni³, ¿e nie cofnie siê przed pa³owaniem i strzelaniem do protestuj±cych z tego powodu Polaków, po prostu aby móc odbudowaæ kraj najpierw Bronka i POsrañców trzeba wywaliæ od koryta.

Duda forever!
--
XL
Popieram Cejrowskiego!  https://www.youtube.com/watch?v=jWQCQdz5L8s

Data: 2015-05-23 22:37:38
Autor: Lord Donald
Program wyborczy Bronka
W dniu 23.05.2015 o 02:53, Ikselka pisze:
Dnia Sat, 23 May 2015 02:13:26 +0200, Lord Donald napisał(a):

[...]

Nie na zawsze, zapewne dostanie szanse, a czy ją wykorzysta zobaczymy, De-Bul już swoją zmarnował.

Data: 2015-05-22 17:18:15
Autor: Ikselka
Program wyborczy Bronka
Dnia Fri, 22 May 2015 16:56:41 +0200, Lord Donald napisa³(a):

Jedyne to co oferuje i ma do zaoferowania, jak z jego wypowiadanych hase³ wynika, to jak wyjebaæ Dudê i PiSuarów aby utrzymaæ sto³ek, co za gnida, nawet ok³amuj±c polaków aby utrzymaæ siê przy korycie nie jest w stanie nic obiecaæ konkretnego, nie do¶æ ¿e gnida i ma Polaków w dupie to kompletny idiota. Ale co mo¿na zaoferowaæ po 5 latach kiepskich rz±dów, szkoda ¿e nie pojecha³ na wczasy a nie po¶cili jego poprzednich spotów wyborczych, na koniec z dopiskiem, obiecujê to co 5 lat temu, jeszcze móg³ paliæ g³upa jak jego poprzednik z tej samej frakcji, teraz nauczy³em siê rz±dziæ i dam wam co obieca³em i teraz siê nakrad³em to nie bêdê dalej krad³.

Esencja.
--
XL - G£OSUJÊ NA DUDÊ!
http://wpolityce.pl/polityka/245272-sumlinski-bronislaw-komorowski-nigdy-nie-osiagnalby-takiego-stanowiska-gdyby-nie-jego-zaplecze-wywodzace-sie-z-wsi

Data: 2015-05-22 17:22:56
Autor: Przedstawiciel_narodu
Program wyborczy Bronka
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mjng37$qqp$1speranza.aioe.org...
[...]

~bezrobotna - 1 godz. 29 min temu

Jedynym programem PO jest straszenie PiSem. Zadajmy sobie pytanie, jak nam się żyje w tym kraju i czy może być gorzej niż do tej pory? Zastanówcie się, czy nam się żyje dobrze, czy nasi sąsiedzi mają dobrze. Ja nie mam pracy, sąsiad też. Wyjeżdżam co jakiś czas za pracą za granicę, sąsiad też. Nie chcę tego. To jest mój Kraj! Chcę w nim żyć godziwie. Nie potrzebuję zbytku! Chcę pracować, za godziwe pieniądze, nie martwić się czy mi starczy na rachunki! Rozglądnijcie się i sprawdźcie jak żyje się innym! Nasz kraj jest dla wszystkich, nie tylko dla wybranych, którym nie wystarcza na życie 6 tys. złotych.

Program wyborczy Bronka