Program wyborczy Bronka

Data: 2015-05-22 17:22:56
Autor: Przedstawiciel_narodu
Program wyborczy Bronka
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mjng37$qqp$1speranza.aioe.org...
Jedyne to co oferuje i ma do zaoferowania, jak z jego wypowiadanych hase艂 wynika, to jak wyjeba膰 Dud臋 i PiSuar贸w aby utrzyma膰 sto艂ek, co za gnida, nawet ok艂amuj膮c polak贸w aby utrzyma膰 si臋 przy korycie nie jest w stanie nic obieca膰 konkretnego, nie do艣膰 偶e gnida i ma Polak贸w w dupie to kompletny idiota. Ale co mo偶na zaoferowa膰 po 5 latach kiepskich rz膮d贸w, szkoda 偶e nie pojecha艂 na wczasy a nie po艣cili jego poprzednich spot贸w wyborczych, na koniec z dopiskiem, obiecuj臋 to co 5 lat temu, jeszcze m贸g艂 pali膰 g艂upa jak jego poprzednik z tej samej frakcji, teraz nauczy艂em si臋 rz膮dzi膰 i dam wam co obieca艂em i teraz si臋 nakrad艂em to nie b臋d臋 dalej krad艂.

~bezrobotna - 1 godz. 29 min temu

Jedynym programem PO jest straszenie PiSem. Zadajmy sobie pytanie, jak nam si臋 偶yje w tym kraju i czy mo偶e by膰 gorzej ni偶 do tej pory? Zastan贸wcie si臋, czy nam si臋 偶yje dobrze, czy nasi s膮siedzi maj膮 dobrze. Ja nie mam pracy, s膮siad te偶. Wyje偶d偶am co jaki艣 czas za prac膮 za granic臋, s膮siad te偶. Nie chc臋 tego. To jest m贸j Kraj! Chc臋 w nim 偶y膰 godziwie. Nie potrzebuj臋 zbytku! Chc臋 pracowa膰, za godziwe pieni膮dze, nie martwi膰 si臋 czy mi starczy na rachunki! Rozgl膮dnijcie si臋 i sprawd藕cie jak 偶yje si臋 innym! Nasz kraj jest dla wszystkich, nie tylko dla wybranych, kt贸rym nie wystarcza na 偶ycie 6 tys. z艂otych.

Program wyborczy Bronka