Programik MyETraining

Data: 2019-01-13 23:00:04
Autor: qm
Programik MyETraining
Witam
Nie czuję jeszcze tych wszystkich tematów dotyczących mocy.
Wykonałem test. Wynika z niego, że moja "moc progowa" wynosi 238.

Czy teraz w parametrach mam z ręki wpisać tą wartość w pozycji
"Funkcjonalna moc progowa FTP" bo wartość 400 która tam się znajduje
to wydaje mi się raczej dla zawodowców.

Pozdrawiam Marcin.

-- -

Data: 2019-01-14 14:49:51
Autor: kawoN
Programik MyETraining
Nie czuję jeszcze tych wszystkich tematów dotyczących mocy.
Wykonałem test. Wynika z niego, że moja "moc progowa" wynosi 238.

Czyli takie Ci wyszło FTP.

Czy teraz w parametrach mam z ręki wpisać tą wartość w pozycji
"Funkcjonalna moc progowa FTP" bo wartość 400 która tam się znajduje
to wydaje mi się raczej dla zawodowców.

Tak - tam wpisz 238.

400 W to dużo. Chociaż to i tak trzeba w stosunku do wagi
analizować.

pozdr.
kawoN

PS. Ta grupa raczej nie specjalizuje sie w Watach i tym podobnych :-)

Data: 2019-01-15 11:03:54
Autor: Maciek
Programik MyETraining
On 13.01.2019 23:00, qm wrote:
Witam
Nie czuję jeszcze tych wszystkich tematów dotyczących mocy.
Wykonałem test. Wynika z niego, że moja "moc progowa" wynosi 238.

IMHO całkiem nieźle, chociaż to też wszytko zależy jak już wspomniano od wagi.
Jak chcesz mieć jakieś porównanie do innych możesz sobie to podzielić przez swoją wagę i określić ile watów uzyskujesz na 1kg i to dopiero porównywać z innymi.
Jak kiedyś sobie kalkulowałem na poziomie >3W/kg nie powinno być już lipy w zawodach amatorskich.

Czy teraz w parametrach mam z ręki wpisać tą wartość w pozycji
"Funkcjonalna moc progowa FTP" bo wartość 400 która tam się znajduje
to wydaje mi się raczej dla zawodowców.

MyETraining raz odpalałem i nawet nie aktywowałem licencji więc za bardzo nie pomogę ;-)
....ale IMHO co do zasady tak by to trzebabyło zrobić jak piszesz. Zapewne na tej podstwie będzie dobierane obciążenie treningów o ile tam jakieś szablony odgórnie narzucone są.
FTP robisz co jakiś czas i korygujesz parametr.

....jak już wspominałem uruchomiłem raz i zrezygnowałem z tej aplikcji, korzystam ze Zwift-a, możesz na niego zerknąć. Przy założeniu konta miałem darmowy okres próbny kilka dni +25km.

Przyjąłem strategię, że używam go w celu podtrzymania kondycji w okresie zimy.

Są w nim plany treningowe,można zrobić FTP w wersji skróconej lub dłuższej, można się pościgać z innymi itd.
Jednak ja po prostu kręcę jak mi pasuje tzn. np. free ride, we własnym zakresie rozgrzewka, jazda/trening właściwy, studzenie i kończymy.

Rąbanie interwałów IMHO jest nudne i średnio mnie interesuje.
Zresztą dla mnie trochę za wcześnie, pewnie pod koniec lutego z początkiem marca coś pomyślę nad tym ale też bez przesady.
Jeżdżę dla siebie a nie mam w planach startów nigdzie.

Możesz też zerknąć na szosa.org np:

https://tinyurl.com/y7mh2zuy

Sporo informacji o trenażerach, treningach itd.

Data: 2019-01-15 20:08:26
Autor: qm
Programik MyETraining
W dniu 13.01.2019 o 23:00, qm pisze:
[...]

Dzięki za odpowiedzi powoli coś się rozjaśnia.
Pozdrawiam Marcin.

-- -

Programik MyETraining