Programik do odbierania sms'ów z modemu GSM?

Data: 2009-10-19 19:21:17
Autor: Mateusz Łagoda
Programik do odbierania sms'ów z modemu GSM?
Cześć
Korzystam z internetu w Playu (bez abonamentu) z modemem USB w komputerze.
Teraz jest tak, że wchodze na stronę, loguję się i musze podać hasło jednorazowe które przychodzi "na komputer". Więc muszę sie w tym celu łączyć z netem przez tę badziewną plikację, zamiast nornalnie przez ręcznie skonfigurowane połączenie interetowe.

Jak sprawdzić stan konta, ile MB transferu mi zostało oraz termin ważności doładowania, nie korzystając z Aplikacji "Play online"?
Jest jakiś prosty programik który by mi wyświetlił te smsy co mi play wysyła?
______________________________MAT________

Data: 2009-10-19 21:20:18
Autor: Chris
Dnia Mon, 19 Oct 2009 19:21:17 +0200, Mateusz Łagoda napisał(a):

Jak sprawdzić stan konta, ile MB transferu mi zostało oraz termin ważności doładowania, nie korzystając z Aplikacji "Play online"?
Jest jakiś prosty programik który by mi wyświetlił te smsy co mi play wysyła?

Top_NetInfo:
http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=9557&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=fb74e89e675e5621bf091264ee9b54cc
Program rewelacja: menadżer połączeń z mnóstwem dodatkowych możliwości.
Wysyła i odbiera SMS-y, kody USSD (tzw. "krótkie kody"), wyświetla ile
transferu już wykorzystaliśmy, a ile do wykorzystania pozostało oraz
kiedy się kończy ważność karty.
Dane te liczy i pamięta dla wielu kart, przy czym dla każdej z nich
osobno, podobnie jak dla każdej karty osobno pamięta APN, username i
password.
W dodatku wyświetla z którą stacją bazową jesteśmy połączeni, a nawet
może nam pokazać położenie tej stacji na Google-maps. Zresztą, jeśli do
komputera mamy podpiętego GPS-a, to na tej mapie nasze aktualne
położenie też pokaże.
A poza tym, całe mnóstwo jeszcze innych, ciekawych możliwości :)
Żeby było ciekawiej, to program jest niewielki i nie wymaga instalacji
na komputerze - wystarczy go rozpakować do osobnego katalogu lub
ewentualnie nawet na pendrive'a.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-10-19 22:23:24
Autor: Mateusz Łagoda
Programik do odbierania sms'ów z modemu GSM?
Top_NetInfo:
http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=9557&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=fb74e89e675e5621bf091264ee9b54cc

Z opisu na stronie brzmi rewelacyjnie

[...]

Z Twojego opisu trochę przeraża... Wygląda na straszny kombajn... A komputerek nędzniutki. Ale napewno będzie lepsze od tych syfów pluso/pleyo-podobnych.
Dzięuje za linka.
_________________MAT____

Data: 2009-10-19 23:03:13
Autor: Chris
Dnia Mon, 19 Oct 2009 22:23:24 +0200, Mateusz Łagoda napisał(a):

Z Twojego opisu trochę przeraża... Wygląda na straszny kombajn... A komputerek nędzniutki.

Program ma wszystkiego 5 MB, a ja go bez żadnych problemów używam na
swoim sub-notebooku z prockiem 500 MHz i Win2K.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-10-21 15:36:17
Autor: Lagod
Chris pisze:
[...]

Fajna ta zabawka :-)
Tylko jakoś nie umiem znaleźć info z którego nadajnika się łącze.

--
__________________________________________MAT_______

Data: 2009-10-21 20:35:04
Autor: Chris
Dnia Wed, 21 Oct 2009 15:36:17 +0200, Lagod napisał(a):

Fajna ta zabawka :-)
Tylko jakoś nie umiem znaleźć info z którego nadajnika się łącze.

Najpierw musisz ściągnąć bazę z listą BTS-ów:
Menu>Ustawienia>Lista BTS-ów>Pobierz plik bazy

Potem wystarczy tylko kliknąć:
Menu>Informacje>Lista BTS-ów(xls)>Szukaj
Wyświetlą Ci się wszystkie BTS-y z tym samym identyfikatorem BTS_ID.
Spośród nich wybierasz ten, który ma taki sam numer LAC, jaki wyświetla
Ci się w lewym dolnym rogu głównego okna - to jest właśnie Twój BTS :)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-10-20 13:27:55
Autor: SDD

Użytkownik "Mateusz Łagoda" <lagoda@list.pl> napisał w wiadomości news:4adca021news.home.net.pl...

Jak sprawdzić stan konta, ile MB transferu mi zostało oraz termin ważności doładowania, nie korzystając z Aplikacji "Play online"?
Jest jakiś prosty programik który by mi wyświetlił te smsy co mi play wysyła?

Najprosciej to miec tez inna karte Play - np. Fresh - w normalnym telefonie, polaczyc w jedna grupe z Play Online i jako glowny numer ustawic ten "normalny"  i hasla jednorazowe przychodzic beda na ten "normalny" wlasnie.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-20 18:04:00
Autor: Chris
Dnia Tue, 20 Oct 2009 13:27:55 +0200, SDD napisał(a):

[...]

A nie wiesz przypadkiem, jak zrobić grupę, jeśli telefony są
zarejestrowane na różne adresy e-mail?
Kombinuje jak koń pod górę, ale wciąż bez efektu.
Jak chciałem do swojego głównego konta dodać drugi numer, to dostaję
komunikat, że ten numer jest przypisany do innego konta, a jak na drugim
koncie chciałem zmienić adres e-mail, to z kolei dostaję komunikat, że
ten nowy adres jest już przypisany do innego konta.
I tak w kółko Macieju.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-10-21 10:09:17
Autor: W
Programik do odbierania sms'ów z modemu GSM?
Chris wystukał, co następuje:

[...]

Usuwasz jedno konto i potem dodajesz do tego które zostało numer usunięty (:

Data: 2009-10-21 21:48:37
Autor: Chris
Dnia Wed, 21 Oct 2009 10:09:17 +0000 (UTC), W napisał(a):

Usuwasz jedno konto i potem dodajesz do tego które zostało numer usunięty (:

Robiłeś coś takiego, czy tylko sobie wymyśliłeś?
Bo ja tam nawet nie widzę opcji usunięcia konta.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-10-22 07:34:17
Autor: W
[...]

http://fajls.mine.nu/play_usun.png ;]

(wchodzisz w edycje profilu bądź od razu w zarządzanie numerami)

Data: 2009-10-22 18:39:05
Autor: Chris
Dnia Thu, 22 Oct 2009 07:34:17 +0000 (UTC), W napisał(a):

http://fajls.mine.nu/play_usun.png ;]

(wchodzisz w edycje profilu bądź od razu w zarządzanie numerami)

Dzięki, operacja przeniesienia się udała :)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Programik do odbierania sms'ów z modemu GSM?