Programowanie nbox recordera z internetu

Data: 2009-07-15 11:43:36
Autor: Zubaj
Programowanie nbox recordera z internetu
Witam. Komus to dziala?
Bo mnie wywala "Polaczenie nieudane, zly nr umowy lub haslo. Sprobuj jeszcze raz"
Tuner podlaczony prawidlowo bo bez problemu dziala radio internetowe.
Chyba ze to ustrojstwo potrzebuje zeby jakies porty na routerze przekierowac ?

Pozdrawiam:
Tomek

Data: 2009-07-15 11:01:33
Autor: Rafal M
On 15 Lip, 11:43, "Zubaj" <zu...@rererer.pl> wrote:

Chyba ze to ustrojstwo potrzebuje zeby jakies porty na routerze przekierowac
?

Jak masz router z firewallem czy NATem to raczej na pewno trzeba
jakies porty przekierowac.
Chociaz... masz jakis panel logowania do nboxa?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2009-07-18 20:14:49
Autor: Zubaj
Programowanie nbox recordera z internetu

Jak masz router z firewallem czy NATem to raczej na pewno trzeba
jakies porty przekierowac.
Chociaz... masz jakis panel logowania do nboxa?

Panel logowania znajduje sie tu http://n.pl/tv.html
Po nacisnieciu "Rec" nalezy wpisac numer umowy i haslo cyfrowe
co tez czynie i cal czas nie dziala.

Pozdrawiam:
Tomek

Data: 2009-07-18 20:44:36
Autor: Marcin Sroczyk
On Sat, 18 Jul 2009 20:14:49 +0200, "Zubaj" <zubaj@rererer.pl> wrote:

[...]

Witam
Wpisałem do tunera na sztywno numery IP sieci i u mnie działa. Nie
odblokowywałem żadnych portów, itp. Na stronie podałem numer umowy i
hasło cyfrowe.

Pozdrawiam

Data: 2009-07-16 03:03:57
Autor: gacek
Zubaj wrote:
Witam. Komus to dziala?
Bo mnie wywala "Polaczenie nieudane, zly nr umowy lub haslo. Sprobuj jeszcze raz"

sprobuj wpisac poprawny numer umowy i haslo.

HINT: numer umowy i numer abonenta to nie to samo.

gacek

Data: 2009-07-16 22:08:07
Autor: Zubaj

Użytkownik "gacek" <gaceknews@wp.pl> napisał w wiadomości news:h3luao$hu2$1news.task.gda.pl...
Zubaj wrote:
Witam. Komus to dziala?
Bo mnie wywala "Polaczenie nieudane, zly nr umowy lub haslo. Sprobuj jeszcze raz"

sprobuj wpisac poprawny numer umowy i haslo.

HINT: numer umowy i numer abonenta to nie to samo.

Wiem :-)

Programowanie nbox recordera z internetu