Programowe usunięcie EGR na Śląsku

Data: 2016-09-01 16:44:41
Autor: Jacek
Programowe usunięcie EGR na Śląsku
Zdecydowałem się zaślepić EGR, ale w moim silniku 1,6 multijet muszę do tego programowo usunąć zawór EGR. Pacjent to Alfa Mito.
Bez programowego usuwania mogę dać zaślepkę z otworem, ale wolałbym "iść na całość".
Czy podpowiecie, kto się zajmuje takimi modyfikacjami?
Interesuje mnie rejon Śląska ewentualnie Małopolska zachodnia.
Jacek

Data: 2016-09-01 20:25:16
Autor: Darek
Programowe usunięcie EGR na Śląsku