Programowe wyłączenie kontrolera xbox?

Data: 2011-11-04 22:30:57
Autor: solar
Programowe wyłączenie kontrolera xbox?
Mam przewodowy kontroler xbox. Czy istnieje jakiś programowy sposób, aby go wyłączać i włączać? Bez konieczności odpinania od USB? Są gry (np. Metro 2033), które, wykrywając kontroler, ustawiają się właśnie pod niego (np. podpowiedzi, olewanie klawiatury).
Próbowałem wyłączać kontroler w Menadżerze, ale wymagany jest restart komputera...

"Religia jest oparta na autorytecie zaś nauka na obserwacji i rozumie. Nauka w końcu zwycięży, bo nauka się sprawdza."
                                     Stephen Hawking

Data: 2011-11-05 14:07:20
Autor: januszek
Programowe wyłączenie kontrolera xbox?
solar napisa?(a):

Mam przewodowy kontroler xbox. Czy istnieje jakiś programowy sposób, aby go wyłączać i włączać?

Jest kilka opcji - sugeruje pytac na grupie o sofcie a nie o sprzecie.

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-11-05 16:14:46
Autor: solar
W dniu 2011-11-05 15:07, januszek pisze:

Mam przewodowy kontroler xbox. Czy istnieje jakiś programowy sposób, aby
go wyłączać i włączać?

Jest kilka opcji - sugeruje pytac na grupie o sofcie a nie o sprzecie.

OK, thx.

"...osoba ludzka musi wyzbyć się swojego ja, wolnej woli. Odrzuć refleksję i krytycyzm."
                                     św. Escriva de Balaguer y Albas

Programowe wyłączenie kontrolera xbox?