Programy TV przez neta spoza Polski

Data: 2009-08-14 17:02:03
Autor: G.
Programy TV przez neta spoza Polski
Witam

Czy jest jakiś serwis z serialami/polską TV dostępny poza Polską bez kombinacji z proxy itp. Najbardziej odpowiada mi plejada.pl z ich vod ale niestety działa tylko z Polski.
Ew. jakieś darmowe proxy ktore dadzą radę to pociągnąć.
Aha, serwis sam w sobie może być płatny a region z którego powinien przyjmować IP to wschodnia Azja.

M.

Data: 2009-08-14 16:23:00
Autor: Cezar

"G." <bilety_u2@gazeta.pl> wrote in message news:h63u9m$c2a$1inews.gazeta.pl...
[...]

kilka kanalow (w tym tvp1,2..itp) dostepne sa tutaj:
http://www.pliptv.pl/

Moge potwierdzic ze dziala z UK
c.

Data: 2009-08-15 15:06:12
Autor: zeeltom
Programy TV przez neta spoza Polski

kilka kanalow (w tym tvp1,2..itp) dostepne sa tutaj:
http://www.pliptv.pl/

Jakaś porażka... nie dość, że szukanie regulaminu zajęło mi dość długo, to jeszcze żądają zatwierdzenia tego regulaminu przed rejestracją, a jest on po angielsku.
A ja chcę oglądać polską tv, a nie angielską.

Data: 2009-08-15 15:38:42
Autor: zak
W dniu 15.08.2009 15:06, zeeltom pisze:
kilka kanalow (w tym tvp1,2..itp) dostepne sa tutaj:
http://www.pliptv.pl/

  Programy TV przez neta

Firefox + Tv Fox + plug WMP= 3000 TV
dodatkowo 40 kamer

Tv Fox
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/11200

WMP
http://port25.technet.com/pages/windows-media-player-firefox-plugin-download.aspx

Miłej zabawy, jest co oglądać.

poz. zak

Data: 2009-08-16 14:13:54
Autor: G.
Programy TV przez neta spoza Polski

 Programy TV przez neta

Firefox + Tv Fox + plug WMP= 3000 TV
dodatkowo 40 kamer

a ile z tego to polskie normalne stacje?

M.

Programy TV przez neta spoza Polski