[OT] Programy do analizy technicznej

Data: 2009-11-03 02:29:18
Autor: Lukasz
[OT] Programy do analizy technicznej
Witam!

Będę pisał program w ramach pracy inżynierskiej, który będzie właśnie wykorzystywany do analizy technicznej. Zanim przystąpię do działania chciałbym sie zorientować jakie programy są dostępne na rynku w tej dziedzinie. Zapewne coniektórzy już myślą bym posprawdzał w google - oczywiście robię to ale chciałbym usłyszeć co Wy wykorzystujecie, bądź testowaliście. Wdzięczny byłbym za nazwy programów, tych komercyjnych jak i bezpłatnych ponieważ chciałbym usłyszeć co ludzie zajmujący się giełdą wykorzystują w dziedzinie AT.

Pozdrawiam
Łukasz

Data: 2009-11-03 01:02:55
Autor: Krzysztof S.
Programy do analizy technicznej
Oprócz wspomnianych jest jeszcze TradeStation

Jak bedziesz sie zabierał za implementację to zobacz co jest już
dostępne z projektów opensourcowych:
http://ta-lib.org/hdr_lnk.html

K.

Data: 2009-11-03 05:46:26
Autor: Ireneusz Wik
[OT] Programy do analizy technicznej
Cześć

MetaStock Amibroker

pozdr
IWSP

Data: 2009-11-03 08:42:50
Autor: Dombrek
[OT] Programy do analizy technicznej

Użytkownik "Ireneusz Wik" <iwsp@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcog3i$1ia$1inews.gazeta.pl...
Cześć

MetaStock
Amibroker

ISPAG - za darmo
Intraterm - tani (abonament miesięczny) i dużo lepszy niż ISPAG
Amibroker - full wypas, tani w zakupie, można mieć tanio dane live z GPW automatycznie odświeżajace się (Statica)
MetaStock - full wypas, ale 5 razy droższy niż Amibroker i znacznie od niego gorszy.
Dombrek

Data: 2009-11-03 10:58:28
Autor: Mieciu.AP Szuszczkiewicz
[OT] Programy do analizy technicznej
Witam!
Może wielce Szanowny  Dombrek wyjaśni co to jest full wypas i w czym gorszy od Ami?
Bo bazując na trywialnych sloganach to możemy zalożyć , że każdy skończony idiota jest lepszy od naszego obecnego premiera.
Pozdrawiam

Data: 2009-11-03 11:02:36
Autor: Mieciu.AP Szuszczkiewicz
[OT] Programy do analizy technicznej
Witam!
Dlaczego nie skontaktujesz się z Jerzym Olszewskim tak gnojonym na tej grupie .
Ma opracowany programik do AT.
W przeciwieństwie do bandy pieniaczy mlócących slomę zrobil cos konkretnego.
Pozdrawiam
PS.
Podchodząc do tego zalożenia określ cele programu, bo oprócz tematu i celu zadania jakie dostaleś nie podaleś nic konkretnego.

Data: 2009-11-03 14:23:44
Autor: Lukasz
[OT] Programy do analizy technicznej
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Co do pisanej pracy to skupiam się w niej na odpowiednim prowadzenie projektu tak aby łatwo można było program rozbudowywać przez osoby trzecie. Dodatkowo zakładam możliwość uruchomienia go na systemach z rodziny Linux i Windows. Jak widać główny nacisk będzie na stronę techniczną ale na pewno AT nie mam zamiaru potraktować po macoszemu.

Pozdrawiam
Łukasz

Data: 2009-11-03 14:51:20
Autor: kigam

[...]

Tylko uważaj kolego. Jurek też kiedyś zaczął rozwijać program do analizy i
zobacz co się porobiło.

Data: 2009-11-03 17:23:22
Autor: kc
kigam <pilot.zolwiaWYTNIJ_TO@gmail.com> napisał(a):
Tylko uważaj kolego. Jurek też kiedyś zaczął rozwijać program do analizy i
zobacz co się porobiło.

A co konkretnie masz mu do zarzucenia? Nie znam jego programu giełdowego, ale podejrzewam, że program ten ułatwia analizę. Tak jak na grupie. On wrzuca temat, a wy go analizujcie. Niejeden idiota przeczyta w GW czy innym badziewiu i nie wie o co chodzi. Pomaga ci analizować, kigam

kc

Data: 2009-11-03 18:51:25
Autor: skippy
[OT] Programy do analizy technicznej

Użytkownik " kc"

Niejeden idiota przeczyta w GW czy innym
badziewiu i nie wie o co chodzi. Pomaga ci analizować, kigam

Nastepny jesteś, który uważa że głupiemu narodowi trzeba robic prasówki z cytatami ustawionym pod tezę i z kretyńskimi wnioskami?
Uważasz, ze debilowaty naród sie nie połapie w gazetach, ale tego typu prasówki weźmie za dobra monetę?

No to ja Ci pomogę też.
Podobno omijasz wrogie publikacje (BTW to błąd w sztuce, raczej wzoruj się na tych, którzy krytykują Wyborną, ale ją czytają i więcej cytują fragmenty pasujące do koncepcji aktualnej prasówki).

prasówka =============================================

Janusz Palikot zakupił na aukcji charytatywnej pióro, którym Prezydent RP nie zdołał podpisać Traktatu Lizbońskiego.
"Kupiłem je jako dowód nieudolności Lecha Kaczyńskiego" - powiedział szczęśliwy nabywca.
Poseł jest gotów kupić także mieszkanie Ziobry, aby tam urządzić muzeum IV RP.
Pióro byłoby jednym z pierwszych eksponatów tego przybytku kultury.
Palikot chciałby tam umieścić, w miarę możliwości zakupu, słynną wannę Wassermanna.

koniec prasówki =============================================

Data: 2009-11-03 18:21:11
Autor: kc
skippy <a@nie.ma> napisał(a):
[...]

Niepostrzeżenie od AT przeszliśmy do polityki. Patrz, cytujesz Janusza P., który w tytule swojego blogu sugeruje, że jest równy Bogu, a Janusz nie zna twojej teorii o RP 3.5. On uruchamia muzeum 4-tej RP. Odnośnie pióra - tak, zrobił świetny interes, bo to pióro nie świadczy o "nieudolności tej prezydentury", to palec boży.

kc

Data: 2009-11-03 19:38:32
Autor: skippy
[OT] Programy do analizy technicznej

Użytkownik " kc"

Niepostrzeżenie od AT przeszliśmy do polityki.

Ty przeszedłeś, nie udawaj greka.

Data: 2009-11-03 18:47:09
Autor:
skippy <a@nie.ma> napisał(a):
Ty przeszedłeś, nie udawaj greka.

Nieprawda, czytaj wyżej

kc

Data: 2009-11-04 03:35:41
Autor: Barbara

Użytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisał w wiadomości news:hcpqj2$ka4$1news.onet.pl...

> [...]
| Pióro byłoby jednym z pierwszych eksponatów tego przybytku kultury.
| Palikot chciałby tam umieścić, w miarę możliwości zakupu, słynną wannę

jesteś, chłopie, żałosny ...
bowiem poglądy - to rzecz ludzka i każdy je powinien mieć :)
Niestety, Ty swoje usiłujesz narzucić innym jako JEDYNIE SŁUSZNE - a to już przerabialiśmy.
W dodatku obrażasz ludzi, bo ja Twoim tekstem czuję się zdecydowanie obrażona.
Nie uważam, by mój naród był debilowaty, aczkolwiek jego ogłupianie niestety postępuje w tempie geometrycznym - bowiem do tego zmierzają reformy nie tylko tej ekipy.
Barbara

Data: 2009-11-04 06:57:48
Autor: skippy
[OT] Programy do analizy technicznej

Użytkownik "Barbara"

jesteś, chłopie, żałosny ...
bowiem poglądy - to rzecz ludzka i każdy je powinien mieć :)

To nie mój tekst i w nim nie ma poglądów.
To tylko cytat.

W dodatku obrażasz ludzi, bo ja Twoim tekstem czuję się zdecydowanie obrażona.

Ułatwię Ci zadanie, donieś na Tok-FM i Palikota.
Tylko że nie wiem o co tu się można obrazić.

Niestety, Ty swoje usiłujesz narzucić innym jako JEDYNIE SŁUSZNE - a to już
przerabialiśmy.

Ja tu nie zaczynam nigdzie wrzutek politycznych i narzucania jedynie słusznych poglądów stąd wniosek, ze się zacietrzewiłas bezpodstawnie
Ponieważ nie jesteś obrażona jak w kółko się pisze o rudym przygłupie itp, to jest to tylko Twoja poza mająca na celu żebu tu został na grupie tylko punkt widzenia Jurka w postaci spamu inicjowanego przez niego.
I jak wiemy reszta to WSI i komuchy, każdy kto się nie zgadza.

To juz przerabialiśmy, takie prasówki.
W komunie.

Data: 2009-11-04 11:05:28
Autor: komunista0
> [...]

I jak wiemy reszta to WSI i komuchy, każdy kto się nie zgadza.

Przestańcie wreszcie obrażać komunę. Dopiero co były zaduszki. Łamcie ręce nad rzeczywistością. Już nawet artyści protestują nad szarpaniem przed zasłoną.

Data: 2009-11-04 11:23:36
Autor: skippy
[OT] Programy do analizy technicznej

Użytkownik <komunista0@op.pl>

Przestańcie wreszcie obrażać komunę. Dopiero co były zaduszki. Łamcie ręce nad
rzeczywistością. Już nawet artyści protestują nad szarpaniem przed zasłoną.

Z artystami to inna sprawa.
Pamiętam taki rys. "komuna artystom, artyści komunie".

Data: 2009-11-04 09:19:07
Autor: totus
Barbara wrote:

aczkolwiek jego ogłupianie niestety
postępuje w tempie geometrycznym

Podaj przynajmniej dwa przykłady ogłupiania przez ekipy, tempo sobie sam wyliczę. A jak nie będę umiał to dopytam. Jest ogólna maniera na wypowiedzi pokazujące, ze ludzie u władzy są tam po to by działać na szkodę Polaków. Trynd jest taki by pokazać, że rządzą nami najgłupsi złodzieje jakich tylko można znaleźć w Polsce. Wypowiadający te poglądy nie widzi jednocześnie, że wydaje ocenę o samym sobie. Po latach odbija się ten trynd na nas samych. Historycy w krajach ościennych, powołując się na gazety polskie, mówią, że Beck to agent angielski. Za 50 lat ktoś nam życzliwy podniesie argument, że Tusk to agent niemiecki, a Polacy sami się rządzić nie umieją bo zawsze mają w rządzie Żydów z agentury. Nikt żadnych dowodów nie przedstawia ale to taka polska specyfika, że jak nie ma dowodów tym gorzej dla dowodów. Wracając do remu. Bardzo proszę o przykłady ogłupiania przez ekipy. Definicja ekipy też byłaby nie od rzeczy.

Data: 2009-11-03 19:59:25
Autor: kigam

Użytkownik " kc" <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

innym
badziewiu i nie wie o co chodzi. Pomaga ci analizować, kigam

Niestety chodzi właśnie o to, że w niczym mi nie pomaga.

Data: 2009-11-03 15:08:00
Autor: skippy
[OT] Programy do analizy technicznej

UĹźytkownik "Lukasz"

nacisk będzie na stronę techniczną ale na pewno AT nie mam zamiaru potraktować po macoszemu.

Co to znaczy, gdybyś mógł przyblizyć?

Data: 2009-11-03 16:00:52
Autor: Lukasz
[OT] Programy do analizy technicznej
W dniu 03.11.2009 15:08, skippy pisze:

UĹźytkownik "Lukasz"
nacisk będzie na stronę techniczną ale na pewno AT nie mam zamiaru
potraktować po macoszemu.

Co to znaczy, gdybyś mógł przyblizyć?

To znaczy mniej więcej tyle że na pierwszy rzut nie zamierzam zrobić programu, który oblicza wszystko co w AT wymyślono, lecz jego struktura pozwoli na późniejszą w miarę elastyczną rozbudowę go. Stwierdzenie "strona techniczna" odnosi się do dziedziny informatyki i prowadzenia projektu jeśli o to chodziło. Jak to wyjdzie to życie pokaże. W miarę możliwości dam znać co i jak mi wyszło.

Pozdrawiam

Data: 2009-11-03 19:37:39
Autor: Ireneusz Wik
[...]

pamiętaj o backtestach, porozmawiaj z jakimś użytkownikiem programów AT aby nie stworzyć badziewia do niczego nie podobnego.

zrobisz dobrze to się może kupi...

IWSP

Data: 2009-11-03 21:01:00
Autor: kc
Lukasz <kolo_@autograf.pl[usun]> napisał(a):
[...]

Programów do AT jest setki, o ile nie tysiące. Z tego co piszesz rozumiem, że masz anbicje stworzyć tysiąc pierwszy. Chyba każdy inwestujący obecnie na giełdzie używa jakiegoś (ach, gdzie te czasy, gdy iwestorzy kupowali Tonsil, Mostostalexport, Swarzędz studiując swoje notesiki :) ). Jak powiedziałem, każdy uzywa jakiegoś programu i high-tech komputera, a skutek jaki? Taki sam jak w przypadku notesików. Wszystkie te programy są g... warte, skopiuj jeden i będziesz inżynierem, zbuduj własny i będziesz miliarderem

kc

Data: 2009-11-03 23:07:40
Autor: ML
[OT] Programy do analizy technicznej

[...]