Programy na Symbiana - gdzie szukac?

Data: 2010-12-13 10:43:57
Autor: Gerian
Programy na Symbiana - gdzie szukac?
Mam nokie i szukam w necie jakiejs sensownej strony gdzie mozna znalezc programy na ta platforme (symbian).
Na chwile obecna znalazlem tylko:
ovi
phonesymbian.com
simblog.pl/najlepszy-darmowe-aplikacje-pod-symbiana
symbianos.pl/programy?ordering=4&letter=%23
www.softonic.pl i versja com

A moze sa jakies komercyjne strony?
Moze sa jakies serwisy gdzie mozna pobrac w inny sposob komercyjne programy?
Kumpel pokazywal mi np. strone gdzie sa wszystkie programy na Iphone (z applstore) ale zadarmo.

Data: 2010-12-13 12:53:12
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 13 Dec 2010 10:43:57 +0100, Gerian napisał(a):

A moze sa jakies komercyjne strony?
Moze sa jakies serwisy gdzie mozna pobrac w inny sposob komercyjne programy?
Kumpel pokazywal mi np. strone gdzie sa wszystkie programy na Iphone (z applstore) ale zadarmo.

Piractwo jest jak Mediamarkt - nie dla idiotów.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

Data: 2010-12-13 13:48:34
Autor: atm
[...]

Jesli wybierzesz w ovistore zakladke z darmowymi aplikacjami rowniez nie bedziesz musial placic. Jaka posiadasz Nokie?

Data: 2010-12-14 09:28:44
Autor: ownzq

Sporo oprogramowania znajdziesz na www.ipmart-forum.pl

Data: 2010-12-28 19:31:03