Data: 2018-01-14 19:26:19 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Programy premiowe dla instalatorów, a klient | |
Sytuacja wygląda tak:
Instalator ma wykonać usługę za kilkadziesiąt tysięcy zł. Na miesiąc przed terminem wykonania dzwoni i namawia na lepsze rozwiązanie - "różnica w cenie minimalna" (to fakt) oraz że "lepszy serwis" i "lepsze wsparcie" (urządzenie posiada dużo opcji sterowania i numer wersji na ekranie, to fakt). Klient po potwierdzeniu parametrów technicznych, zgadza się. Następuje instalacja, klient zadowolony. Po miesiącu klient nadal jest z urządzenia zadowolony, ale dowiaduje się że "przypadkiem" jego instalator znajduje się w systemie premiowym tego drugiego producenta, którego ostatecznie polecał (premia 1000zł). Pytanie. Czy w tym momencie lub gdyby urządzenia w rozsądnym czasie możliwości zapoznania się z nim (do dwóch lat? - okres gwarancji) zaczęło sprawiać dotkliwe problemy użytkowe czy klient może "czuć nosem" coś więcej niż tylko przygnębienie z nieudanego zakupu? :-) -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2018-01-14 22:31:49 | |
Autor: Robert Tomasik | |
Programy premiowe dla instalatorów, a klient | |
W dniu 14-01-18 o 19:26, Mateusz Bogusz pisze:
Sytuacja wygląda tak:Premia dla instalatora jest sprawą wewnętrzną pomiędzy instalatorem, a producentem (czy kto tam tę premię wypłaca). Absolutnie nie ma żadnego przełożenia na zadowolenie lub nie klienta. Bez względu na tę premię klient jest chroniony w jednakowy sposób. Gdyby dało się dowieść, że to droższe urządzenie było gorsze, to ewentualnie można by patrzeć w kierunku oszustwa. Wówczas ujawniona dodatkowa korzyść byłaby ewentualnie jakąś poszlaką. |
|
Data: 2018-01-15 11:43:41 | |
Autor: rg | |
Programy premiowe dla instalatorów, a klient | |
Sun, 14 Jan 2018 19:26:19 +0100, w <p3g7cd$l69$1@node1.news.atman.pl>, Mateusz
Bogusz <mabakay@o2.pl> napisał(-a): Sytuacja wygląda tak: Czyli lepsze urządzenie za prawie taką samą cenę, tak? Następuje instalacja, klient zadowolony. Po miesiącu klient nadal jest z urządzenia zadowolony, ale dowiaduje się że "przypadkiem" jego instalator znajduje się w systemie premiowym tego drugiego producenta, którego ostatecznie polecał (premia 1000zł). No cóż, jeżeli chodzisz do lekarza to jest tak samo :) Pytanie. Czy w tym momencie lub gdyby urządzenia w rozsądnym czasie możliwości zapoznania się z nim (do dwóch lat? - okres gwarancji) zaczęło sprawiać dotkliwe problemy użytkowe czy klient może "czuć nosem" coś więcej niż tylko przygnębienie z nieudanego zakupu? :-) Może czuć jeszcze rozpacz :) Zepsuje się to serwis/wymiana. Możesz wtedy negocjować wymianę na inny model/zwrot kasy itp. |
|
Data: 2018-01-15 13:49:43 | |
Autor: J.F. | |
Programy premiowe dla instalatorów, a klient | |
Użytkownik "Mateusz Bogusz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p3g7cd$l69$1@node1.news.atman.pl...
Instalator ma wykonać usługę za kilkadziesiąt tysięcy zł. Na miesiąc przed terminem wykonania dzwoni i namawia na lepsze rozwiązanie - "różnica w cenie minimalna" (to fakt) oraz że "lepszy serwis" i "lepsze wsparcie" (urządzenie posiada dużo opcji sterowania i numer wersji na ekranie, to fakt). Klient po potwierdzeniu parametrów technicznych, zgadza się. A sprawdzilesz, czy nie znajduje sie w systemie premiowym pierwotnego urzadzenia ? :-) Pytanie. Czy w tym momencie lub gdyby urządzenia w rozsądnym czasie możliwości zapoznania się z nim (do dwóch lat? - okres gwarancji) zaczęło sprawiać dotkliwe problemy użytkowe czy klient może "czuć nosem" coś więcej niż tylko przygnębienie z nieudanego zakupu? :-) Raczej nie - prowizja rzecz normalna :-( A skoro jest gwarancja/rekojmia, to sie domagac naprawy. Urzadzenie nadal w sprzedazy ? J. |