Programy tv w 1976 roku

Data: 2010-10-07 12:46:08
Autor: Jan Rudziński
Programy tv w 1976 roku
Cześć wszystkim

W nawiązaniu do niedawnej dyskusji o poziomie TVP za PRL załączam program z przypadkowych dni (skany z tygodnika Radio i Telewizja):

Wtorek 13 kwietnia 1976:

http://www.mimuw.edu.pl/~janek/rtv13-04-1976.jpg

Niedziela 26 września 1976:

http://www.mimuw.edu.pl/~janek/rtv26-09-1976.jpg

Wnioski wnieście sami...

--
Pozdrowienia
  Janek (sygnaturka zastępcza)

Data: 2010-10-07 13:10:22
Autor: a
Programy tv w 1976 roku
najfaniej sie czyta, ze program w kolorze!!!!

No i na tej telewizji wychowalo sie pokolenie dzisiejszych 40+ latkow.
Madrzy, wyksztalceni....to po sobie widze. A teraz macie mlodzi 1000
kanalow i tak nie ma co ogladac!!! TV 3D superhiper HDTV Dolby Digital
.......150"......i gowno zostaje w glowach po dopalaczach.com

Pozdrawiam

Data: 2010-10-07 13:12:55
Autor: Cavallino
Programy tv w 1976 roku
Użytkownik "Jan Rudziński" <janekr@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8k8dd$snl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wygląda jak program aktualnego kanału Wojna i Pokój z dodaną dobranocką. ;-)

Data: 2010-10-07 14:21:45
Autor: pawell32
Programy tv w 1976 roku
W dniu 2010-10-07 12:46, Jan Rudziński pisze:
Niedziela 26 września 1976:

mnie się podoba program 1 20:20
Bajka dla dorosłych: kto chce niech wierzy ;-)

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-10-07 17:59:15
Autor: Big Jack
Programy tv w 1976 roku
W wiadomości
*pawell32* napisał(-a):

mnie się podoba program 1 20:20
Bajka dla dorosłych: kto chce niech wierzy ;-)

Fajne były te bajki. Chętnie bym je pooglądał dzisiaj.

--
         //////     GG: 660675
        ( o  o)

Data: 2010-10-07 14:37:45
Autor: marko1a
Programy tv w 1976 roku
Użytkownik "Jan Rudziński" <janekr@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8k8dd$snl$1inews.gazeta.pl...
Wnioski wnieście sami...

1976 to jeszcze prymityw ale już przełom na lata 80' to było już coś. Studio 2, w soboty kosmos1999 i wszyscy latali w piaskownicy orłami. Programy dla dzieci Zrób to sam, Pora na telesfora, Zoo, Wszystkie zwierzęta duże i małe, oraz bajki z kaczorem donaldem, misiem Yogi, Wilk i Zając był też niezły. Programy naukowe jak Sonda już rozkręciły się na całego i ogólnie ciekawych programów z których człowiek coś się nauczyłi dowiedział było sporo.
Dzisiaj królują bloki reklamowe, półnagie dziewczyny i "kultowe" seriale dla stetryczałych i bab siedzących w domach.

Marek

Data: 2010-10-07 21:37:42
Autor: Michal Jankowski
Programy tv w 1976 roku
"marko1a" <marko1a@lycos.de> writes:

1976 to jeszcze prymityw ale już przełom na lata 80' to było już coś.
Studio 2, w soboty kosmos1999 i wszyscy latali w piaskownicy orłami.

Studio 2 zaczęło się w 1974, Cosmos 1999 to lata 77-79. Na tle
programu takiego jak opisany w tej gazecie to była inna jakość, no ale
na co dzień wyglądało jak wyżej.

[...]

Sonda to też 1977, Pora na Telesfora jest starsza (właściwie nigdy się
nie dowiedziałem, dlaczego Telesfora zastąpił Pankracy)...

  MJ

Data: 2010-10-07 21:49:28
Autor: Big Jack
Programy tv w 1976 roku
W wiadomości
*Michal Jankowski* napisał(-a):

Sonda to też 1977, Pora na Telesfora jest starsza (właściwie nigdy się
nie dowiedziałem, dlaczego Telesfora zastąpił Pankracy)...

Nie zapominaj, że do Telesfora dołączył później Teodor.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-10-07 15:43:18
Autor: VSS
Programy tv w 1976 roku
Jan Rudziński wrote:
[...]

na programie pierwszym potrafili zrobić 15 minutowa przerwę w programie, teraz lecą reklamy.
miałem w tych czasach Ametysta, więc w kolorze nie pooglądałem :(

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-10-07 16:02:04
Autor: Wmak
Programy tv w 1976 roku
VSS <vss@gazeta.pl> napisał(a):
na programie pierwszym potrafili zrobić 15 minutowa przerwę w programie, teraz lecą reklamy.
miałem w tych czasach Ametysta, więc w kolorze nie pooglądałem :(

Miałem wtedy w domu Sony KV1820R - najlepszy pod względem obrazu i niezawodności telewizor, jaki kiedykolwiek w systemie Secam wyprodukowano.
W TVP takich przerw nie pamiętam, zawsze jakąś krótką zapchajdziurę wklejali.
Byłem za to zszokowany dwa lata później w Szwecji gdy w czasie odwołania /opóźnienia porannej bezpośredniej transmisji skoków narciarskich albo tenisa potrafili nawet na dwie godziny puścić obraz kontrolny i rozpocząć program zgodnie z planem ok 15-16-tej (dokładnie godzin rozpoczynania programu w dni powszednie nie pamiętam).

Data: 2010-10-07 18:26:00
Autor: Big Jack
Programy tv w 1976 roku
W wiadomości
* Wmak* napisał(-a):

[...]

A u nas wtedy to była norma. Nie do pomyślenia jest dzisiaj takie mitrężenie czasu antenowego jakie było w latach '70 kiedy przez kilka minut potrafili pokazywać zegar albo jakąś planszę. BTW, ten zegar widziałem nawet w tym tygodniu w nocy na TVP3. Nic się nie zmienił mimo upływającego czasu ;) Szkoda, że nie ma skanu z poniedziałku. Program byłby jeszcze uboższy

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-10-07 18:34:31
Autor: Jan Rudziński
Programy tv w 1976 roku
Cześć wszystkim

Big Jack napisał(a):
[...]
mitrężenie czasu antenowego jakie było w latach '70 kiedy przez kilka minut potrafili pokazywać zegar albo jakąś planszę.

W latach 60. potrafili pokazywać planszę "Telewizja Warszawa" z Syrenką i przez pół godziny...

Data: 2010-10-07 18:54:38
Autor: Big Jack
Programy tv w 1976 roku
W wiadomości
*Jan Rudziński* napisał(-a):

W latach 60. potrafili pokazywać planszę "Telewizja Warszawa" z Syrenką
i przez pół godziny...

Pamiętam te plansze, ale treści planszy wrocławskiego OTV nie mogę skojarzyć

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-10-07 21:41:07
Autor: Michal Jankowski
Programy tv w 1976 roku
Jan Rudziński <janekr@gazeta.pl> writes:

W latach 60. potrafili pokazywać planszę "Telewizja Warszawa" z
Syrenką i przez pół godziny...

Z drugiej strony generalnie program tv (w każdym razie w latach '70)
był o kilka lub więcej minut spóźniony, poza sztywną kotwicą Dziennika
Telewizyjnego (19:30 żeby nie wiem co). Im dalej po dzienniku, tym z
reguły obsuwa była większa. I nie do końca dawało się to wyjaśnić
nadawaniem sporej części audycji na żywo...

  MJ

Data: 2010-10-07 21:53:14
Autor: Big Jack
Programy tv w 1976 roku
W wiadomości
*Michal Jankowski* napisał(-a):

Im dalej po dzienniku, tym z
reguły obsuwa była większa. I nie do końca dawało się to wyjaśnić
nadawaniem sporej części audycji na żywo...

Pamiętam jak chciałem obejrzeć w kinie nocnym "Ostatnie tango w Paryżu". Z kompletnie niewiadomych przyczyn poślizg był kilkadziesiąt minut wypełniany totalnymi bzdetami. Tylko to już były czasy poźniejsze niż '70

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-10-09 20:41:28
Autor: Dariusz Zygmunt
Programy tv w 1976 roku
W czwartek, 7 października 2010 21:53, Big Jack wyraził następujacą opinię:
*Michal Jankowski* napisał(-a):

[...]
 Taśma się splątała ... albo zaplątała gdzieś między Mysią 2 a Woronicza  ;-) Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt

Data: 2010-10-08 10:53:24
Autor: Heraklit
Programy tv w 1976 roku
Był sobie taki dzień: 7 październik (czwartek), gdy o godzinie 18:02
*Wmak* naskrobał(a):

Miałem wtedy w domu Sony KV1820R -

w tamtym czasie Sony? To musiałeś być marynarzem albo...:)

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-10-08 10:52:34

Data: 2010-10-08 11:02:02
Autor: Jan Rudziński
Programy tv w 1976 roku
Cześć wszystkim

Heraklit napisał(a):
Był sobie taki dzień: 7 październik (czwartek), gdy o godzinie 18:02
*Wmak* naskrobał(a):

Miałem wtedy w domu Sony KV1820R -

w tamtym czasie Sony? To musiałeś być marynarzem albo...:)

E tam. Właśnie w latach 70. sprzedawano u nas niewielkie ilości telewizorów Sony za złotówki.
Zaczęło się od 14" za 25000 złotych (24" kolorowy Rubin kosztował wtedy 19500 zł...) Ten model dość długo leżał w sklepach bez amatorów.
Kilka lat później trochę większe (chyba właśnie 18") po 40000 zł znikały ze sklepów w okamgnieniu. No ale teoretycznie były.

Data: 2010-10-08 10:01:41
Autor: Wmak
Programy tv w 1976 roku

[...]

Czternastka kosztowała w 1975r(lub rok później) 24 tysiące a w rok po niej pojawiła się osiemnastka za równe 30 tysięcy - ok 10 ówczesnych pensji.
Miałem taką fantazję i wraz z dwoma kolegami na zmianę objeżdżaliśmy kolejki pod kilkoma sklepami by się "odhaczyć" na (byliśmy prekursorami tego zjawiska)  "społecznych" listach.
Od czasu do czasu trzeba było całonocny dyżur pełnić, by nie ustawiła się kontr-kolejka.
Czasem jakiś dowcipny aktor się na dyżurze trafił i bywało weselej.
Nigdy nie było wiadomo, do którego sklepu "rzucą towar" a telefonów komórkowych nie było.
Przechodnie pytali: za czym ta kolejka? - za kolorowymi telewizorami - za darmo dają? - po 30 patyków - pukali się w czoło i odchodzili z obrzydzeniem.
To był mój drugi, po własnoręcznie zmontowanym Ametyście telewizor.
Po 10 latach pewien cwaniak tego Sonego ode mnie wyłudził więc następne kolorowe to znów były własnoręcznie ożywione, złożone np z dwóch, używki z importu aż przed 10 laty znów zaszalałem - nowa kineskopowa panorama 32" Philipsa, tym razem za dwie tylko pensje - do tej pory jakością obrazu (pomijając HD) przebija wszelkie LCDki za jedną-dwie pensje.
Cóż, elektronika coraz szybciej tanieje. --

Data: 2010-10-08 13:39:30
Autor: Heraklit
Programy tv w 1976 roku
Był sobie taki dzień: 8 październik (piątek), gdy o godzinie 11:02 *Jan
Rudziński* naskrobał(a):

[...]

w normalnym sklepie, a nie pewexie dolary lub bony? trochę się dziwię,
że "władza" kupowała za twardą walutę towary konsumpcyjne i sprzedawała
narodowi za złotówki?

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-10-08 13:36:52

Data: 2010-10-08 13:41:42
Autor: Jan Rudziński
Programy tv w 1976 roku
Cześć wszystkim

Heraklit napisał(a):
[...]
[...]

Tak, w normalnym sklepie.

 trochę się dziwię,
że "władza" kupowała za twardą walutę towary konsumpcyjne i sprzedawała
narodowi za złotówki?

Wiesz, za Gierka cytryny też były prawie do końca w ciągłej sprzedaży...

Data: 2010-10-07 21:01:05
Autor: Marcin Rolicki
W1976 roku w Polsce nic nie ma
Złudzenie. Ludzie w PRL'u dali się wprasować systemowi komunistycznemu.
Socjologia powiedziałaby, telewizja PRL'u nie rozbudzała apetytów
konsumpcyjnych, przez to życie wydawało się prostsze. Z podkreśleniem -
"wydawało się". Władza komunistyczna nie rozbudzała apetytów konsumpcyjnych,
bo nie mogła rozbudzać, puste półki, zapisy na pralki, rowery i gwoździe.

I z tej prostoty, komuś siedzącemu przed telewizją PRL'u, coś się wydaje. Za
tym działał urząd cenzury i swoi ludzie w TVP. Wszystko było zaplanowane.

Data: 2010-10-07 21:10:11
Autor: Marcin Rolicki
Rodowicz hucpa Polski komunistycznej
I co  wychowała TVP? Rodowicz, Holubka, Połomskiego, Zelnika, Jande ? Wszystko
układ. Bo  oni byli potrzebni do wizji kultury - socrealizmu, władzy
komunistycznej.

Rodowicz, pseudogwiazda PRL-u, z sztuczną promocją ma za piosenke "Ale to już
było", 1 mln 400 tys. Piosenka Janusza Laskowskiego Beata z Albatrosa ma 1 mln
600 tys. i ma tą cenną  wartość, że  żyje wśród Polaków - społeczności
Youtube. Piosenka Rodowicz nie  żyje. Ponad to trzy inne piosenki Janusza
Laskowskiego są hitami z 1 mln potencjałem, których Rodowicz już nie ma: to
jest "Świat nie wierzy łzom", "Śnił mi się rodzinny dom".   Zespół 2+1, za
piosenkę Windą do nieba ma 2 mln 24 tys. Napisała też odpowiadającą na
zapotrzebowanie PRL'u piosenkę Footboll. (Albo inna piosenka "Walentyna Twist"
zespołu Filipinki, na cześć rosyjskiej kosmonautki.)

1. 2+1 Windą do nieba - 2 mln 24 tys.
2. Janusz Laskowski Beata z Albatrosa - 1 mln 600 tys.
3. Rodowicz - 1 mln 400 tys.

I kto słyszał ostanio w TVP, np. w programie Jaka to melodia?, kogo tam grają?
o Januszu Laskowskim w TVP, kto słyszał o zespole 2+1? Układ PRL-owski TVP. W
którym Polska trwa.

Teraz Rodowicz jest tak zwanym przyjacielem Euro 2012. Fałszywe symbole PRL'u
są nadal w mediach kreowane. Trybuna honorowa na Euro 2012 została otwarta 22
lipca, dniu ogłoszenia Manifestu Lipcowego - władzy Rosji w Polsce,
zatwierdzonego przez dyktatora Związku Radzieckiego Józefa Stalina. Telewizja PRL'u prała skutecznie ludziom mózgi. (Patrz Rodowicz) Przaśne
programy i sybmole PRL'u, feeee. Rodowicz, feee. --

Data: 2010-10-07 21:31:39
Autor: Marcin Rolicki
Jak się bada kłamstwo ?
Naukowo. Łatwo wykazać kłamstwo PRL-u - kłamstwo "Rodowicz" o jej wielkości,
bowiem najzdolniejszymi muzykami są mężczyźni. Wyższość mężczyzn w dziedzinie
muzyki jest uwarunkowana genetyczne.  Można łatwo to potwierdzić wymieniając:
The Beatles, Bob Dylan, Led Zeppelin, The Queen. Eric Clapton, i sięgając w
dalszą historię Amadeusz Mozart, Fryderyk Chopin, Ludwig van Beethoven, itd. A jak to się stało, że w PRL'u było inaczej? Ustawka. Jeśli gwiazdą  jest kobieta, to znaczy że ktoś cię oszukał. Badania na Youtube
pokazały, że większą słuchalność ma 2+1 i Janusz Laskowski. TVP PRL
komunistyczna jeśli chodzi o Rodowicz nadająca z Warszawy cię oszukała.

Data: 2010-10-07 17:48:41
Autor: Brooks
Jak się bada kłamstwo ?
On Oct 7, 10:31 pm, "Marcin Rolicki" <mn.rolicki.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
[...]

Gwiazda, która zostaje kobieta swieci pelnia blasku. Co powiesz na
Marlene Dietrich?
Janis Joplin? Kate Bush?
Wymieniam dalej: Madonna, Tina Turner, Barbara Straisand, Allanis
Morissette, Sheryl Crown, Dolly Parton, Cher, Shakira,
Basia Trzetrzelewska z naszego podwórka Kasia Kowalska albo Kasia
Nosowska.
I jeszcze z naszego podwórka, pewnie zetknales sie z nazwiskiem Divy
Violetty Villas?

(ewentualnie przekrecilem imie, nazwiska lub pomylilem pisownie - za
co z góry przepraszam)

W parlamencie od czasu do czasu pada haslo 'parytet'. Widac w swiecie
showbiznesu nie ma równych szans czy równego startu i zdecydowanie
kobiety sa i beda w mniejszosci.
Dopiero od niedawna kobiety maja szanse pracowac w wojsku, stoczniach,
platformach wiertniczych. A kobieta która prowadzila wlasny warsztat
samochodowy zawsze zaslugiwala na podziw czy jak to sie teraz okresla
szacun.

Najbardziej podziwiam kobiety, które dzielnie znosza trudy ciazy i
dalsze maciezynstwo. Na to mezczyzni nie maja wiekszych szans.

Wracajac do tematu telewizji zawsze podziwiam/podziwialem Loske,
Czubówne, Wachowicz, Wellman, Pienkowska, Fajkowska.

--
Brooks

Data: 2010-10-12 00:19:25
Autor: Mn Rolicki
Jak się bada kłamstwo ?

Gwiazda, kt=F3ra zostaje kobieta swieci pelnia blasku. Co powiesz na
Marlene Dietrich?
Janis Joplin? Kate Bush?
Wymieniam dalej: Madonna, Tina Turner, Barbara Straisand, Allanis
Morissette, Sheryl Crown, Dolly Parton, Cher, Shakira,
Basia Trzetrzelewska z naszego podw=F3rka Kasia Kowalska albo Kasia
Nosowska.
I jeszcze z naszego podw=F3rka, pewnie zetknales sie z nazwiskiem Divy
Violetty Villas?

To są chałturnice. To nie jest ten poziom doskonałości. Za drobnym wyjątkami,
gdzie zauważam namiastki medodii: utworu "Wuthering Heights" Kate Bush, "List
do Matki" Wioletty Willas i "Like a Prayer" Madonny, które jednak są melodiami
jednowymiarowymi i nie mają dynamiki, są słabe. List do Matki w wykonaniu
orkiestry symfonicznej i Grażyny Brodzińskiej jest lepszy od oryginalnego
wykonania. Sztuką jest, aby w jednym utworze zawszeć kilka utworów, jak to są
w stanie zrobić tylko mężczyźni.

Jako przykład "Show mus go on" zespołu Queen, które jest wielowymiarowy.
Posłuchaj też jak się rozwija wielowymiarowy Polonez As-Dur op 53 Heroique
Chopina. Na ten przykład melodia może się zmienić w rytm (zostać opisana
rytmem) i inne rozwiązania, których w jednowymiarowych piosenkach nie ma
śladu. Nie wiadomo, czym jest muzyka, ale według mnie odwzorowuje dynamikę
(modele dynamiczne obiektów rzeczywistych opisanych równaniami różniczkowymi),
przynajmniej ja tak postrzegam muzykę, a w matematyce niewątpliwie mężczyźni
są lepsi.

Data: 2010-10-12 00:26:58
Autor: Marcin Rolicki
Jak się bada kłamstwo ?
Oczywiście Marek Grechuta - "Dni których nie znamy" z 4 mln 3 tys. wyświetleń
na serwisie Youtube.pl oczywiście 3x krotnie przebija jakąś tam wykreowaną
Dodę PRL'u Rodowicz.

Data: 2010-10-09 00:12:09
Autor: Maciej Bojko
Jak się bada kłamstwo ?
On Thu, 7 Oct 2010 21:31:39 +0000 (UTC), "Marcin Rolicki"
<mn.rolicki.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

A nie uczyła mama - nie jeść grzybków, których się z wyglądu nie zna?

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-10-09 09:34:17
Autor: Ghost
Jak się bada kłamstwo ?

Użytkownik "Maciej Bojko" <maciej.bojko@gmail.com> napisał w wiadomości news:sn5va6ld3dr8i9c9mbemu1tk7kgn5rru5g4ax.com...
[...]

A nie uczyli koledzy, nie wyciagac z KF?

Data: 2010-10-09 17:49:53
Autor: Maciej Bojko
Jak się bada kłamstwo ?
On Sat, 9 Oct 2010 09:34:17 +0200, "Ghost" <ghost@everywhere.pl>
wrote:

[...]

Ale to zwierzę jest tak surrealistycznie komiczne, że po prostu
MSPANC.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-10-08 09:30:53
Autor: Ghost
Programy tv w 1976 roku

[...]

Piekne ;-) To byly czasy, zero pospiechu...

Data: 2010-10-08 10:44:34
Autor: P. Gawryjołek
Programy tv w 1976 roku

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:i8mhjr$d6t$1mx1.internetia.pl...

[...]

A kreska ludzik balum balum... Super.

Data: 2010-10-11 23:16:21
Autor: Marcin Rolicki
Programy tv w 1976 roku
> Piekne ;-) To byly czasy, zero pospiechu... Analiza psychologiczna tej wypowiedzi jednoznacznie pokazuje, że "Ghost" nie
"nadąża". Ma problemy z obserwacją otaczającego go świata, rozumieniem szybko
zmieniającej się informacji (TV) i ma trudności odnalezieniem się w obecnych
czasach. --

Data: 2010-10-12 16:47:45
Autor: Tomy M.
Programy tv w 1976 roku
[...]

Wtedy kanały nadawali z pełnym PAL czyli 576 lini.
Nie to co teraz 430 linii na TVN.

Tomy M.

Data: 2010-10-12 16:56:40
Autor: Jan Rudziński
Programy tv w 1976 roku
Cześć wszystkim

Tomy M. napisał(a):

[...]

Raczej Secam/OIRT

Data: 2010-10-12 20:34:05
Autor: Mark
Programy tv w 1976 roku
Dnia Tue, 12 Oct 2010 16:47:45 +0200, Tomy M. napisał(a):

Wtedy kanały nadawali z pełnym PAL czyli 576 lini.

No.. ale chyba nie w Polsce. Za bardzo chciales byc do przodu:)

--
Mark

Data: 2010-10-13 10:01:35
Autor: Tomy M.
Programy tv w 1976 roku
W dniu 2010-10-12 20:34, Mark pisze:
Dnia Tue, 12 Oct 2010 16:47:45 +0200, Tomy M. napisał(a):

Wtedy kanały nadawali z pełnym PAL czyli 576 lini.

No.. ale chyba nie w Polsce. Za bardzo chciales byc do przodu:)

Faktycznie. Tylko że SECAM to 625 linii a wiec
jeszcze więcej niż 430 linii TVN'u.

Ale że polowa Polaków jest ślepa to im to nie przeszkadza.

Tomy M.

Data: 2010-10-13 11:50:33
Autor: Jan Rudziński
Programy tv w 1976 roku
Cześć wszystkim

Tomy M. napisał(a):

Wtedy kanały nadawali z pełnym PAL czyli 576 lini.

No.. ale chyba nie w Polsce. Za bardzo chciales byc do przodu:)

Faktycznie. Tylko że SECAM to 625 linii a wiec

Nie, Secam - tak samo jak Pal ma ok. 570 linii widocznych i 50 traconych w czasie odchylania pionowego.

jeszcze więcej niż 430 linii TVN'u.

Jak się trafiał film panoramiczny, to i w PRL leciał z czarnymi pasami...

Data: 2010-10-13 13:05:16
Autor: Michal Jankowski
Programy tv w 1976 roku
Jan Rudziński <janekr@gazeta.pl> writes:

Jak się trafiał film panoramiczny, to i w PRL leciał z czarnymi pasami...

I Edytka prosiła, żeby nie regulować odbiorników...

Ale potem wymyślono P&S.

  MJ

Data: 2010-10-12 21:09:01
Autor: Marek Dyjor
Programy tv w 1976 roku
Jan Rudziński wrote:
[...]

no a jakie ty masz wnioski?

Data: 2010-10-13 11:25:41
Autor: Jan Rudziński
Programy tv w 1976 roku
Cześć wszystkim

Marek Dyjor napisał(a):

[...]

Szczerze? Obecna oferta kanałów tv publicznej i prywatnych, nie mówiąc już o kablówce jest o niebo lepsza od tej nieszczęsnej mizerii z lat 70.

Data: 2010-10-13 11:37:26
Autor: marko1a
Programy tv w 1976 roku
Użytkownik "Jan Rudziński" <janekr@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i93tuc$mp9$1inews.gazeta.pl...
Szczerze? Obecna oferta kanałów tv publicznej i prywatnych, nie mówiąc już o kablówce jest o niebo lepsza od tej nieszczęsnej mizerii z lat 70.

Ale gdy przyłożysz to do miary czasów tamtych a teraźniejszych, nakładów i kosztów utrzymania TV wtedy i dziś to okazuje się że dzisiejsza oferta programowa jest tragicznie mizerna bo nastawiona jest nie na widza ale na kieszeń prezesów i wszelkiej maści gwiazd telewizyjnych.

Marek

Data: 2010-10-13 11:50:06
Autor: pawell32
Programy tv w 1976 roku
W dniu 2010-10-13 11:37, marko1a pisze:
na kieszeń prezesów i wszelkiej maści gwiazd telewizyjnych.

pseudo gwiazd

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-10-13 17:47:58
Autor: Marek Dyjor
Programy tv w 1976 roku
Jan Rudziński wrote:
Cześć wszystkim

Marek Dyjor napisał(a):

[...]

hm...

mam inne wrażenie...

szczególnei jak sie porówna ten program do programu tzw telewizji publicznej tfuj.

Programy tv w 1976 roku