Programy wyborcze

Data: 2011-09-30 01:27:23
Autor: K.S.
Programy wyborcze
Data: 2011-09-30 09:41:02
Autor: Zahir
Programy wyborcze

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j62ut9$m1l$1news.onet.pl...
http://nowaprawica.org.pl/info/dokumenty-np/program-wyborczy-knp/item/program-wyborczy-kongresu-nowej-prawicy

Sądzę, że jest to wybór tylko czy warto tracić głos na JKM, a tym samym wzmacniać PiS?

--
Zahir

Data: 2011-09-30 15:44:41
Autor: K.S.
Programy wyborcze
Użytkownik "Zahir" <zahir@desert.is> napisał w wiadomości news:4e85728d$0$3498$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dziwne - a więc kiedy nie zagłosuję na JKM, to wzmocnię PO !?? A zresztą mniejsza o to...

Chciałem zacząć ten wątek obszerniej - podać także linki do programów innych partii - ale się nie udało.
Albo nie mogłem tych programów znaleźć albo były tak rozbudowane o setki duperelek, że nie miało sensu nawet zabierać się do czytania.
Jedynie JKM podał krótki i konkretny program!
Inni po prostu kpią sobie z ludzi (ale w gusta durniów to może i trafiają).

Data: 2011-09-30 15:56:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Programy wyborcze

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j64h49$akm$1news.onet.pl...
[...]

Przeczytałem program JKM. To jest kpina! Anarchia byłaby lepsza!~

Data: 2011-09-30 16:46:34
Autor: K.S.
no przecież napisałem ...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e85ca95$0$2493$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No przecież napisałemże durniom się nie spodoba.
Dureń musi mieć 100 stron mętniactwa i pustosłowia.

Data: 2011-09-30 17:28:25
Autor: Bogdan Idzikowski
no przecież napisałem ...

[...]

Postępujesz jak pisiak, może jesteś pisiakiem? W każdym bądź razie nie będę z tobą dyskutował ponieważ obrażasz ludzi bez powodu, bo przecież brak argumentów nie jest powodem na obrażanie.
Żegnam ozięble!

Programy wyborcze