Projekcja (psychologia) Oj tego sie nasluchamy w poniedzialek ;))))))

Data: 2009-06-06 01:32:21
Autor: awe
Projekcja (psychologia) Oj tego sie nasluchamy w poniedzialek ;))))))
Jest mi Ciebie zal. Nie przejmuj sie, nie bede sie z Ciebie smial. Zrozumialem - Ty po prostu jestes biednym czlowiekiem. Gdybym mogl to sprawilbym Ci przyjemnosc, ale niestety nie umiecie rzadzic, nic wam nie wychodzi, macie pecha, ludzie traca prace, wysokie raty kredytowe, niemcy pluja wam w twarz. PO prostu pod rzadami PO zyje sie gorzej. A sondazami nie nakarmi sie dzieci.
"Stefan k..wa urwalo Ci noge" - "E tam, ale SONDAZE mam dobre":-)
awe

Projekcja (psychologia) Oj tego sie nasluchamy w poniedzialek ;))))))