Projekt "10 000km na rowerze w 30 dni"

Data: 2012-05-03 13:50:28
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Projekt "10 000km na rowerze w 30 dni"
On 2012-05-01 19:51, biodarek wrote:
Zapewne sporo z Was zna Flasha. Człowieka (cyborga?), który przejeżdża
Polskę na ostrym, robi 700km w ciągu doby... nie dam rady wszystkiego
wymienić. Generalnie ma zespół niespokojnych nóg i musi ciągle kręcić ;)

Dzisiaj wyruszył w trasę dookoła Europy czyli 10 000km w 30 dni.
Spójrzcie:
http://konkurs.ideekaffee.pl/wyzwanie

A tutaj śledzimy i trzymamy kciuki (chociaż i tak wiemy, że jest
debeściak):
http://share.findmespot.com/shared/faces/viewspots.jsp?glId=0OPaEF4hEjQ8Cgq3sVXAQi6AVA0ztAgqp

Ma facet zdrowie. Podziwiam...

Ale skąd ma tyle wolnego czasu? ;)

Data: 2012-05-03 06:00:18
Autor: Wilk
On 3 Maj, 13:50, Andrzej Zbierzchowski <andrze...@gazeta.pl> wrote:

Ale skąd ma tyle wolnego czasu? ;)

Do przygotowań do tej imprezy zrezygnował z pracy
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-05-03 22:10:28
Autor: Krycha_net
Projekt "10 000km na rowerze w 30 dni"
Hej.

W dniu 2012-05-03 15:00, Wilk pisze:
On 3 Maj, 13:50, Andrzej Zbierzchowski<andrze...@gazeta.pl>  wrote:

Ale skąd ma tyle wolnego czasu? ;)

Do przygotowań do tej imprezy zrezygnował z pracy

Ale kasa jest potrzebna. Z nieba spada?

Pozdrawiam Krycha.

Data: 2012-05-03 13:27:16
Autor: Wilk
On 3 Maj, 22:10, Krycha_net <kkry...@poczta.onet.pl> wrote:

Ale kasa jest potrzebna. Z nieba spada?

Czytałaś stronę o jego wyprawie?
Wygrał konkurs producenta kawy na wyzwanie roku, a nagrodą było 30
000zł, więc może sobie pozwolić na kilka miesięcy bez pracy. Ma swoje
marzenia i bardzo fajnie że o nie zawalczył i że mu się je udaje
realizować.

A tymczasem, gdy my tu gada-gadu - to Flash w 3 dni dotarł już z
Gdańska aż pod Bratysławę ;))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-05-04 21:18:47
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
W dniu 2012-05-03 22:27, Wilk pisze:
[...]

Otóż właśnie! Nawet jak wszystko "przepuści" na wyprawę to warto :-)

A tymczasem, gdy my tu gada-gadu - to Flash w 3 dni dotarł już z
Gdańska aż pod Bratysławę ;))

Też właśnie zerkam na logi i podziwiam zapał.

Seco

Data: 2012-05-08 21:51:50
Autor: biodarek
W dniu 2012-05-04 21:18, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
A tymczasem, gdy my tu gada-gadu - to Flash w 3 dni dotarł już z
Gdańska aż pod Bratysławę ;))

Też właśnie zerkam na logi i podziwiam zapał.

Pogłoski, jakoby Flash wygrał dzisiaj niechcący czasówkę w Giro, okazały się mocno przesadzone ;) Ale pisze, że mijał się na trasie z wozami technicznymi w okolicach Verony.

--
biodarek

Data: 2012-06-02 12:37:26
Autor: biodarek
[...]

Śledzicie jeszcze? Ja cały czas.
Właśnie wrócił do Polski. Mówiłem, że jest debeściak :)

Data: 2012-06-02 06:04:51
Autor: Wilk
On 2 Cze, 12:37, biodarek <darkm_usu...@poczta.onet.pl> wrote:

Śledzicie jeszcze? Ja cały czas.
Właśnie wrócił do Polski. Mówiłem, że jest debeściak :)

http://share.findmespot.com/shared/faces/viewspots.jsp?glId=0OPaEF4hE....

Ja też śledzę i kibicuję cały czas. Projektowane 10 tys jednak okazało
się nierealne, wygląda na to że w sumie w 34 dni przejedzie w
granicach 8tys. Z moich obserwacji - Flash jednak trochę nie docenił
znaczenia logistyki, ta jednak kulała mocno na trasie i nie pozwoliła
na pełen sukces. Choć z drugiej strony też nie wiadomo czy nawet
idealna logistyka wystarczyłaby do aż 10tys w miesiąc, jednak to
potężne wyzwanie - i chwała mu za to, że nie wycofał się, mimo że już
przed połową trasy było oczywiste, że 10tys jest nierealne.

Tym bardziej - ogromny podziw budzi u mnie postać Tommy'ego Godwina,
który w roku 1939 przejechał niesamowite 120 805km, czyli w każdym
miesiącu (łącznie z zimowymi i wojennymi, gdy obowiązywało już
zaciemnienie) - ponad te 10 000km! A jego rower ważył 14kg - czyli dwa
razy tyle co współczesne szosówki, bez żadnego wsparcia. Rekord po
prostu nie z tej ziemi, chyba już nie do pobicia
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-06-03 20:56:36
Autor: biodarek
W dniu 2012-06-02 12:37, biodarek pisze:
Właśnie wrócił do Polski. Mówiłem, że jest debeściak :)

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=305495996209020&set=a.305494596209160.69746.169107116514576&type=3&theater

Po przejrzeniu tej galerii widzę, że Flash dostał nowy rower:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=305495662875720&set=a.305494596209160.69746.169107116514576&type=3&theater

Z 2 letnim serwisem. Powinni sobie zastrzec: 2 lata lub 100 000km ;)

--
biodarek

Projekt "10 000km na rowerze w 30 dni"