Projekt Angelina !

Data: 2013-05-16 15:21:37
Autor: Marek
Projekt Angelina !
Babka mojej zony, miala zdiagnozowanego guza piersi.
Czekala 2 mies na operacje, zeby go usunac.

Dla ciekawych: w innych krajach , kasa chorych oplaca bilet do
najblizszej kliniki, po to, zeby tego guza NATYCHMIAST (!!!)
zoperowac.

A teraz slysze, jak to w naszej Polsce dba sie o zdrowie kobiet i
zacheca ( !!!) do badan i zabiegow (!!!) profilaktycznych.

To sa jaja, na miare wspanialego Premiera Tuska i prezydenta
Komoruyskiego.

Data: 2013-05-17 00:27:18
Autor: Marek Czaplicki
Projekt Angelina !
Marek pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 17 maja 2013 00:21:

[...]

W jakich krajach są kasy chorych? U nas jest w postaci dobrodziejstwa  wymyślonego przez SLD, NFZ.

Data: 2013-05-16 15:32:28
Autor: Marek
Projekt Angelina !
On 17 Maj, 00:27, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Marek pisze na pl.soc.polityka w dniu pi tek, 17 maja 2013 00:21:

> [...]

> Dla ciekawych: w innych krajach , kasa chorych oplaca bilet do
> najblizszej kliniki, po to, zeby tego guza NATYCHMIAST (!!!)

W jakich krajach s kasy chorych? U nas jest w postaci dobrodziejstwa
wymy lonego przez SLD, NFZ.

Pytasz o "Krankenkasse" u naszych sasiadow ?

Data: 2013-05-17 00:35:17
Autor: Marek Czaplicki
Projekt Angelina !
Marek pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 17 maja 2013 00:32:

> [...]

wymy lonego przez SLD, NFZ.

Pytasz o "Krankenkasse" u naszych sasiadow ?

Oni fundują bilety? Aż się przejadę.

Data: 2013-05-17 01:51:11
Autor: Sancho Pansa
Projekt Angelina !
[...]

U nas jest chujnia...

Data: 2013-05-17 08:19:47
Autor: Marek Czaplicki
Projekt Angelina !
Sancho Pansa pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 17 maja 2013 01:51:

[...]

Naprawdę? I zajmuje się ochroną zdrowia?

Data: 2013-05-17 08:59:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Projekt Angelina !

Użytkownik "Sancho Pansa" <sancho_pansa@gmail.com> napisał w wiadomości news:kn3r59$28ai$3adenine.netfront.net...
[...]

Na Białorusi jest świetnie. Przenieś się!

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-17 08:20:44
Autor: xantiros
Projekt Angelina !
W dniu 2013-05-17 00:21, Marek pisze:
[...]

Masz rację, ale też popatrz na to ile % swojej kasy dają w innych krajach na opiekę zdrowotną, my przy tym wypadamy blado.

http://www.wykop.pl/ramka/1335473/infografika-wydatki-na-sluzbe-zdrowia-w-europie-na-1-mieszkanca/

Data: 2013-05-17 08:54:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Projekt Angelina !

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:b318ed1e-c473-4036-a91a-aa7d48318f6dgm7g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Pieprzysz glupoty, az hadko sluchac. Babka twojej zony, zanim poszla na operacja musiala przejsc wiele badan i zabiegów, zanim byla gotowa na operacje.
Mówie to z wlasnego doswiadczenia. Dwa lata temu wstawiano mi zastawke i proteze aorty. Termin operacji ustalono na za 6 tygodni. Ledwie zdazylem. Ostatni wynik badania, po uprzednim leczeniu uzyskalem w dniu operacji.
Nawet niewyleczony zab moze byc powodem sepsy i zgonu.
Nie wiesz, nie pisz ignorancie!

--
Dyskusja z wierzacym jest jak gra w szachy z golebiem. Niewazne, jak dobrze grasz, golab i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownice i bedzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-17 08:58:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Projekt Angelina !

[...]

Jeszcze jedno.
Nie wiesz, nie pisz.
W innych krajach skladka zdrowotna wynosi 15%. W Polsce 9%. Do jako-takiego dzialania ochrony zdrowia potrzeba 11%. Jesli masz mózg, pomysl zanim durnoty napiszesz.