Projekt Monarch - Lady Gaga lalka Illuminatów

Data: 2012-11-24 14:35:08
Autor: u2
Projekt Monarch - Lady Gaga lalka Illuminatów
W dniu 2012-11-24 14:09, Klin > pisze:
Podczas gdy mass media milczą na ten temat, ponad 2 miliony ludzi
przeszło przez koszmar tego programu. Artykuł skupia się na korzeniach,
kilku metodach i symbolach programu Monarch.

Spróbuj policzyć do tysiąca. Wątpię abyś podołał. 2 miliony nie istnieją.

Data: 2012-11-24 15:10:57
Autor: Klin
Projekt Monarch - Lady Gaga lalka IlluminatĂłw
W dniu 2012-11-24 14:35, u2 pisze:
[...]

   Czasem mam wraĹźenie, Ĺźeś przeszedł przez takie programowanie
   bo niekiedy mĂłwisz od rzeczy jakbyś miał pełną sprzeczności
   multiosobowość.

      http://tiny.pl/hk4tg
      http://tiny.pl/hk4tc
    http://radtrap.wordpress.com/tag/monarch/

Data: 2012-11-24 15:23:43
Autor: u2
W dniu 2012-11-24 15:10, Klin > pisze:
[...]

  Czasem mam wrażenie, żeś przeszedł przez takie programowanie
  bo niekiedy mówisz od rzeczy jakbyś miał pełną sprzeczności
  multiosobowość.

     http://tiny.pl/hk4tg
     http://tiny.pl/hk4tc
   http://radtrap.wordpress.com/tag/monarch/

Wiesz co, nie chce mi sie z toba gadac, bo nie potrafisz liczyc. :-)

Data: 2012-11-24 16:23:20
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 24 Nov 2012 14:35:08 +0100, u2 napisał(a):

[...]

W twoim przypadku tabliczka mnożenia do 81 to już próg nie do
przeskoczenia.
--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Projekt Monarch - Lady Gaga lalka Illuminatów