Projekt PiS: 3 maja każdy będzie musiał wywiesić flagę

Data: 2009-02-22 17:47:40
Autor: Oppelen
Projekt PiS: 3 maja każdy będzie musiał wywiesić flagę
PiS złożył w Sejmie projekt ustawy, zgodnie z któr± osoby prywatne będ± miały obowi±zek wywieszania flagi w dni ¶wi±t narodowych - podaje TVP Info. - Nasza ustawa ma charakter wychowawczy - wyja¶nia poseł PiS Arkadiusz Czartoryski.

Prawo i Sprawiedliwo¶ć chce, by flagi wisiały na wszystkich budynkach: domach jedno- i wielorodzinnych oraz na siedzibach firm. Obecnie obowi±zek wywieszania flagi maj± jedynie instytucje państwowe.

- Nowe przepisy maj± pomóc w zachowaniu naszej narodowej tożsamo¶ci. Jeste¶my w Unii, do naszego życia przenika coraz więcej symboli europejskich. Być może już wkrótce nie będziemy mieli złotego, zniknęły szlabany na przej¶ciach granicznych. Musimy dbać o flagę - mówi w rozmowie z TVP Info Czartoryski. Poseł dodaje, że "kar za brak flagi nie będzie". - To byłby absurd - wyja¶nia.

--

-- -- -- -- -
Oppelen

Data: 2009-02-22 18:14:49
Autor: bolek
Projekt PiS: 3 maja każdy będzie musiał wywies ić flagę

Użytkownik "Oppelen" <veqt@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gnrvl8$4mu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Najlepszy sposób na zachowanie naszej tożsamo¶ci narodowej,
to wypędzenie przybłędów.

bolek

Data: 2009-02-22 18:30:43
Autor: marek czaplicki
bolek pisze:

Najlepszy sposób na zachowanie naszej tożsamo¶ci narodowej,
to wypędzenie przybłędów.

bolek

a kto będzie decydował kto jest przybłęd±, a kto nie?
--
pozdrawiam serdecznie. Marek.
emcza@gazeta.pl

Data: 2009-02-22 18:51:54
Autor: bolek
Projekt PiS: 3 maja każdy będzie musiał wywies ić flagę

Głupie pytanie, JA.

Data: 2009-02-22 18:53:15
Autor: marek czaplicki

bolek pisze:

[...]

no nie wiem, może ja :-)

Data: 2009-02-22 19:04:57
Autor: bolek
Projekt PiS: 3 maja każdy będzie musiał wywies ić flagę

bolek pisze:

[...]

OK, razem, jednen klient już się zgłosił. kupa.

bolek

Data: 2009-02-22 19:07:19
Autor: marek czaplicki
bolek pisze:

OK, razem, jednen klient już się zgłosił. kupa.

bolek

to co przybłęda czy nie? może demokratycznie ustalimy?

Data: 2009-02-22 19:44:17
Autor: bolek
Projekt PiS: 3 maja każdy będzie musiał wywies ić flagę

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gns48i$h0p$2inews.gazeta.pl...
bolek pisze:

OK, razem, jednen klient już się zgłosił. kupa.

bolek

to co przybłęda czy nie? może demokratycznie ustalimy?
--

Co się będziemy spierać, zastrzelić i spokój.
Chyba że sam "wybędzie".

bolek

Data: 2009-02-22 18:27:25
Autor: Hans Kloss
Oppelen <veqt@gazeta.pl> napisał(a):
PiS złożył w Sejmie projekt ustawy, zgodnie z któr± osoby prywatne będ± miały obowi±zek wywieszania flagi w dni ¶wi±t narodowych

Przed wojn± (drug±¶wiatow±) łaził policaj po miescie Lwowie każdego 3go maja i wlepiał mandaty tym którzy zapomnieli polskich flag wywiesić (czytaj:Ukraińcom i Żydom). Nikomu to nie przeszkadzało oprócz......
J-23

Data: 2009-02-22 18:31:53
Autor: dexth
Projekt PiS: 3 maja każdy będzie musiał wywiesić flagę

Bardzo dobry pomysl.

pozdr dexth

Data: 2009-02-22 19:09:41
Autor: Grzegorz Z.
Projekt PiS: 3 maja każdy będzie musiał wywiesić flagę
Dnia Sun, 22 Feb 2009 18:31:53 +0100, dexth napisał(a):

Bardzo dobry pomysl.

pozdr dexth

Na pochód trzeciomajowy też trzeba będzie obowi±zkowo pój¶ć, pomachać
flag±, ew. wetkn±ć j± (w nieco mniejszej wersji) w pewn± "polsk± chodnikow±
specjalno¶ć" ? --
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-02-22 19:48:18
Autor: KatonStarszy
Grzegorz Z. pisze:
Dnia Sun, 22 Feb 2009 18:31:53 +0100, dexth napisał(a):

Bardzo dobry pomysl.
ĹĽartujesz? Czy faszyzujesz , bo to wĹ‚aĹ›nie to jest. A ja zamiast biaĹ‚o-czerwonej( a wieszaĹ‚em dotÄ…d zawsze)  powieszÄ™ wtedy unijne gwiazdki. Nie znosze przymusu. A nadgorliwość jest gorsza i od faszyzmu. !

--
Nie będzie Niemiec gniótł nam płaszcz
ni skuwał kajdanami.

"Zapylała raz pszczółka jakiegoś badyla,
wtem czuje, że od tyłu też ją ktoś zapyla.
Patrzy się, a to truteń niejaki Zenobi!
Morał: rób dobrze innym, tobie też ktoś zrobi."

Data: 2009-02-22 21:45:25
Autor: dexth
Projekt PiS: 3 maja każdy będzie musiał wywiesić flagę

Użytkownik "KatonStarszy" <jjrak@NOTROLLwp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gns751$2us$2mx1.internetia.pl...
Grzegorz Z. pisze:
Dnia Sun, 22 Feb 2009 18:31:53 +0100, dexth napisał(a):

Bardzo dobry pomysl.
żartujesz? Czy faszyzujesz , bo to wła¶nie to jest. A ja zamiast biało-czerwonej( a wieszałem dot±d zawsze)  powieszę wtedy unijne gwiazdki. Nie znosze przymusu. A nadgorliwo¶ć jest gorsza i od faszyzmu. !

Nie bedzie przymusu. Kar za brak flag nie bedzie.

pozdr dexth

Data: 2009-02-23 09:03:40
Autor: Vic
dexth wrote:

Nie bedzie przymusu. Kar za brak flag nie bedzie.

Ehm, jaki jest sens wprowadzać taki przepis?

--
Vic

"Beret z antenk±, antenka z berett±"
Ja

Data: 2009-02-23 09:18:24
Autor: dexth
Projekt PiS: 3 maja każdy będzie musiał wywiesić flagę

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gntloq$eso$2mx1.internetia.pl...
dexth wrote:

Nie bedzie przymusu. Kar za brak flag nie bedzie.

Ehm, jaki jest sens wprowadzać taki przepis?

Najlepszy do takiej inicjatywy bylby apel jakiegos autorytetu. Mysmy je wszystkie zniszczyli. Pozostaje chyba tylko Parlament, jako cialo wybieralne.

pozdr dexth

Data: 2009-02-23 09:57:11
Autor: Vic
dexth wrote:
Najlepszy do takiej inicjatywy bylby apel jakiegos autorytetu. Mysmy je wszystkie zniszczyli. Pozostaje chyba tylko Parlament, jako cialo wybieralne.

A czymze jest ten parlament? Zgraja; nieudaczników, ignorantów, karierowiczów i chciwców...

--
Vic

"Beret z antenka;, antenka z beretta;"
Ja

Data: 2009-02-23 12:17:46
Autor: KatonStarszy
dexth pisze:

Nie bedzie przymusu. Kar za brak flag nie bedzie.
  oj wiem ;-)
no to po co przepis ktĂłry zostanie pusty?
pozdr

Data: 2009-02-23 12:50:38
Autor: Vic
KatonStarszy wrote:
no to po co przepis ktĂłry zostanie pusty?

Dla ludu :)
zeby lud wiedzial kto jest gorliwym partiota

--
Vic

"Beret z antenkÄ…, antenka z berettÄ…"
Ja

Data: 2009-02-24 06:56:47
Autor: KatonStarszy
Vic pisze:
KatonStarszy wrote:
no to po co przepis ktĂłry zostanie pusty?

Dla ludu :)
zeby lud wiedzial kto jest gorliwym partiota

nasz lud ma alergie na przymus. to sie skonczy tak ze nikt nie bedzie wieszał. Bo nie i juz! ;-)

Data: 2009-02-24 09:08:11
Autor: Vic
KatonStarszy wrote:
nasz lud ma alergie na przymus. to sie skonczy tak ze nikt nie bedzie wieszał. Bo nie i juz! ;-)

Czesc owego ludu teskni za zamordyzmem :) Niechby ich trzymal za pysk, ale w zamian calkowicie zorganizowal zycie...

Data: 2009-02-24 12:57:59
Autor: KatonStarszy
Vic pisze:
KatonStarszy wrote:
nasz lud ma alergie na przymus. to sie skonczy tak ze nikt nie bedzie wieszał. Bo nie i juz! ;-)

Czesc owego ludu teskni za zamordyzmem :) Niechby ich trzymal za pysk, ale w zamian calkowicie zorganizowal zycie...

Tyz prawda. im kto głupszy/nieudaczniejszy tym bardziej tęskni za PANEM ktory będzie myślał za NIEWOLNIKA ;-)

Data: 2009-02-24 12:59:55
Autor: Vic
KatonStarszy wrote:
Tyz prawda. im kto głupszy/nieudaczniejszy tym bardziej tęskni za PANEM ktory będzie myślał za NIEWOLNIKA ;-)

To jest właśnie istota mentalności homo sovieticus'a ;)

Data: 2009-02-24 19:14:43
Autor: KatonStarszy
Vic pisze:
KatonStarszy wrote:
Tyz prawda. im kto głupszy/nieudaczniejszy tym bardziej tęskni za PANEM ktory będzie myślał za NIEWOLNIKA ;-)

To jest właśnie istota mentalności homo sovieticus'a ;)

A PiS jest tej istoty wcieleniem , jeno w wersji "Prawicowej" ( choć mówienie tak o nich to mylenie odwagi z odważnikiem) . oni po prostu wychodzą naprzeciw swemu elektoratowi. Niewolnik najchetniej wszystkich wokół w niewole by wtrącił. ;-D

Data: 2009-02-25 09:51:57
Autor: Vic
KatonStarszy wrote:

[...]

Wyjątkowo trafne :) Powinieneś zostać felietonistą. Poważnie.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-02-25 10:34:30
Autor: KatonStarszy
Vic pisze:

Wyjątkowo trafne :) Powinieneś zostać felietonistą. Poważnie.

dzięki za komplementy ;-)
ale Nie słódź mi już tak , bo ja mam cukrzycę i mi na zdrowie nie pójdzie ;-D

Data: 2009-03-01 18:39:48
Autor: konserwator
Projekt PiS: 3 maja każdy będzie musiał wywiesić flag

--
Sondazownie we "wlasciwych" rekach": http://forum2.dziennik.pl/read.php?7,415859
-- -
Boleslaw: http://www.polityczni.pl/cenckiewicz_w_warszawie,audio,51,3100.html
-- -
Dyktatura europejska http://www.wykop.pl/ramka/122641/traktat-lizbonski-iii-wojna-swiatowa-pl
-- --
1. Przyspieszymy i wykorzystamy wzrost gospodarczy.
2. Radykalnie podniesiemy płace dla budżetówki, zwiększymy emerytury i
renty.
3. Wybudujemy nowoczesn± sieć autostrad, dróg ekspresowych, mostów i
obwodnic.
4. Zagwarantujemy bezpłatny dostęp do opieki medycznej i zlikwidujemy NFZ.
5. Upro¶cimy podatki - wprowadzimy podatek liniowy z ulg± prorodzinn±,
zlikwidujemy 200 opłat urzędowych.
6. Przy¶pieszymy budowę stadionów na Euro 2012.
7. Wycofamy wojska z Iraku.
8. Sprawimy, że Polacy z emigracji będ± chcieli wracać do domu i inwestować w
Polsce.
9. Podniesiemy poziom edukacji i upowszechnimy internet
10. Podejmiemy rzeczywist± walkę z korupcj±.
Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gnu32d$art$2mx1.internetia.pl...
KatonStarszy wrote:
no to po co przepis który zostanie pusty?

Dla ludu :)
zeby lud wiedzial kto jest gorliwym partiota

albo kto unijna szmata...

rym

Data: 2009-02-22 18:53:02
Autor: ColgatesBilly

"Oppelen" <veqt@gazeta.pl> wrote in message news:gnrvl8$4mu$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
Oppelen

Why Why, oh why... am I not surprised??!!!
;)

Kol

Data: 2009-02-22 19:36:14
Autor: ColgatesBilly

"Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> wrote in message news:bc92f45b-0157-4509-986b-4994b20009d2m24g2000vbp.googlegroups.com...
On 22 Lut, 17:47, "Oppelen" <v...@gazeta.pl> wrote:

PiS złożył w Sejmie projekt ustawy, zgodnie z któr± osoby prywatne będ±
miały obowi±zek wywieszania flagi w dni ¶wi±t narodowych

¦wietny pomysł, panie Kaczyński, z Polakami trzeba ostro.. Tylko
ustawowy nakaz może zmusić ich do manifestowania dumy ze swojej
narodowo¶ci, hehe...

-- --

To wam akurat wyszlo, przyznam.
Cus w moim  stylu ripost!
( jak nie prowokujecie, to czasem myslicie)

Data: 2009-02-22 10:38:06
Autor: Panslavista
On 22 Lut, 18:36, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
"Tzva Adonai" <tzva.ado...@yahoo.com> wrote in message

> [...]

To wam akurat wyszlo, przyznam.
Cus w moim  stylu ripost!
( jak nie prowokujecie, to czasem myslicie)

Parchy tak chc± - niszczyli jakobińsko monarchię polsk± na rzecz
s±siedzkich absolutystycznych.
Uzyskali prawo jakiego wcze¶niej nie mieli. Tak zacz±ł się upadek
Korony Polskiej. I ten upadek trawa do dzisiaj.

Data: 2009-02-23 06:45:17
Autor: = he®sk =
Projekt PiS: 3 maja ka?dy b?dzie musia? wywiesi? flag?
On Sun, 22 Feb 2009 17:47:40 +0100, "Oppelen" <veqt@gazeta.pl> wrote:

PiS z?o?y? w Sejmie projekt ustawy, zgodnie z któr? osoby prywatne b?d? mia?y obowi?zek wywieszania flagi w dni ?wi?t narodowych - podaje TVP Info. - Nasza ustawa ma charakter wychowawczy - wyja?nia pose? PiS Arkadiusz Czartoryski. [...]

 komuna wraca... czy to jedyny pomysl pis na kryzys ?

--

 HeSk

Data: 2009-02-23 09:01:47
Autor: Vic
Oppelen wrote:
[...]

He, he, żadna inna partia (nawet SLD) nie jest tak dogłębnie przesi±knięta duchem PRL-u jak PiS...