Projekt fotograficzny - pokażcie swoje wnętrza i ogrody

Data: 2009-05-22 21:01:20
Autor: MocArtStudio
Projekt fotograficzny - pokażcie swoje wnętrza i ogrody
Witam serdecznie wszystkich grupowiczów!

Wlasnie pracuje nad kolejnym nowym projektem fotograficznym.
Projekt zwiazany jest z FOTOGRAFIĄ WNĘTRZ I OGRODÓW.
Przygotowuje oprawe zdjeciowa do katalogu oswietleniowego.
Chodzi o to aby przekazac nastroj oswietlonych przestrzeni, pobawic sie swiatlem. Pokazac ladne, pomyslowe, klimatyczne wnetrze i ladne ogrody jako tlo do roznych
form oswietlenia.
 Poszukuje ladnych wnetrz mieszkan, domow, knajp, galerii i innych przestrzeni wewnetrznych oraz przestrzeni wokol domu: ogrodow, ladnych werand etc.
To dla mnie duza sprawa i mozliwosc tworczej realizacji fotografii w formie, ktora mnie bardzo interesuje.
 Mam nadzieje, ze z Wasza pomoca znajde posiadaczy takich ladnych, interesujacych przestrzeni, ktorzy chcieliby pokazac, pochwalic sie
swoim otoczeniem. Moze macie takie wnetrze albo znacie kogos kto mialby ochote na sesje fotograficzna w jego wnetrzu.  Bede bardzo bardzo wdzieczny za kazdy pomysl, na sfotografowanie dla tego projektu. Oczywiscie bardzo chetnie zrewanzuje sie w fotograficznej formie (niekoniecznie wnętrzarskiej)!

Każdy właściciel wnętrza otrzyma zdjęcia z sesji w wysokiej rozdzielczości!
A dla projektantów i architektów jest to możliwość pozyskania dobrze wykonanych zdjęc do swoich portfolio!
Jest tez szansa, ze zdjecia z sesji będą wstępem do sesji dla jednego z pism wnętrzarskich. W linku http://www.mozert.pl/2009/Projekt_fotografia_wnetrz_i_ogrodow_.jpg
znajduje sie opis projektu oraz mała próbka moich zdjeć.
Jesli macie jakis pomysl bede bardzo wdzieczny!!!
Z gory wielkie dzieki za pomoc!!!!
 Pozdrawiam fotograficznie :) Marcin
 Moc&Art Studio
Marcin Mozert
www.mozert.pl
mozert@wp.pl
marcin@mozert.pl
kom. 665.332.444

--

Projekt fotograficzny - pokażcie swoje wnętrza i ogrody