[Foto] Projekt poszukiwanie wiosny w Beskidach :)

Data: 2012-04-03 00:42:58
Autor: biodarek
[Foto] Projekt poszukiwanie wiosny w Beskidach :)
Witam!

Mały wstęp - po raz pierwszy miałem okazje znaleźć się z rowerem w górach w marcu. A do tego nie byłem nigdy w Ustroniu. Równicę zawsze widziałem z drugiej strony. I pomimo, że nie zrobiłem żadnej epickiej trasy i że pogoda była delikatnie mówiąc zmienna, to wróciłem zadowolony.

Tutaj zdjęcia:
https://picasaweb.google.com/111980164771401797502/PoszukiwanieWiosnyWBeskidach#

Zapraszam!

--
biodarek

[Foto] Projekt poszukiwanie wiosny w Beskidach :)