Projekt ustawy wyrównujący szanse kierowców i pieszych

Data: 2019-11-25 07:02:41
Autor: sczygiel
Projekt ustawy wyrównujący szanse kierowców i pieszych
On Saturday, 23 November 2019 07:35:45 UTC-6, kk  wrote:
Korzystając z okazji, że zgromadziło się tutaj grono najznamienitszych prawników i kierowców, chciałem przedstawić moją propozycję uregulowań prawnych zapewniających bezpieczeństwo na przejściach dla pieszych. Można komentować, start

Mi sie podoba.
Ale bardziej mi sie podoba jak konstruktywnie niezgodni z tym sa tutejsi obroncy pieszych.
Pare punktow jest przeciez niekontrowersyjnych.
Np ten o telefonach i o zatrzymywaniu sie pojazdow. Ale nikt z nich sie do tego nie odniosl.
Znaczy sie zadna tam troska o zycie pieszego, zwykly trolling.

I w sumie za to Ci Bolko dziekuje. Za obnazenie troli.

Data: 2019-11-27 00:31:20
Autor: kk
On 2019-11-25 16:02, sczygiel@gmail.com wrote:
[...]

No dokładnie. Po to to powstało by pokazać, że da się pracować na bezpieczeństwem pieszego inaczej niż utrudniając życie kierowcom.

I w sumie za to Ci Bolko dziekuje. Za obnazenie troli.

Bolko, Bolko ...

Data: 2019-11-27 07:22:08
Autor: sczygiel
On 2019-11-25 16:02, sczygiel@gmail.com wrote:
> [...]

> I w sumie za to Ci Bolko dziekuje. Za obnazenie troli.

Przepraszam, kk, kk, kk :)
Nie wiem czemu mi tak sie zasugerowalo.

Projekt ustawy wyrównujący szanse kierowców i pieszych