Projekt ustawy zagraĹźajÂący naszej własno ści

Data: 2009-05-25 14:14:02
Autor: Jacot
Projekt ustawy zagraĹźajÂący naszej własno ści
"Jackare" <j@sp.de.pl> wrote:

Nie dajmy się traktowac jak bydło prowadzone na rzeź w imię absurdalnych zasad ochrony środowiska

Jak tam ochrona srodowiska.... Toz projekt sporzadzono na zlecenie
jakiejs tam federacji tych przedsiebiorcow, co ciagna kase z
utylizacji, recycllingu i tak dalej. O ile pamietam. Patrzac zas z perspektywy ostatnich 20 lat i rosnacej w szybkim tempie
liczbie "funkcjonariuszy", ktorzy legitymujac sie czymkolwiek moga
wtargnac na moj teren i zrewidowac mi np. piece, kable, rury, roslinki
wef ogrodzie itp. a potem zakazac, nakazac, egzekwowac... - jakis
spokoj wstepuje  w serce moje. Rozwijam monitoring posesji, coby nie
zostac zaskoczonym we snie i gdyby kiedy kany co, odsterzle leb przy
samej dupie. W tym kraju cosmy go se na wlasne zyczenie spaskudzili,
prawo juz nie istnieje w sensie praktycznym, jakos radzic sobie
trzeba.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-05-25 17:36:56
Autor: Sqeeb
Projekt ustawy zagraĹźajÂący naszej własno ci
On Mon, 25 May 2009 14:14:02 +0200
Jacot wrote:

"Jackare" <j@sp.de.pl> wrote:

> [...]
samej dupie. W tym kraju cosmy go se na wlasne zyczenie spaskudzili,
prawo juz nie istnieje w sensie praktycznym, jakos radzic sobie

No, no. Fose dookoła posesji wykopać, kwasu solnego nalać. Oczywiście
fosę oddzielić od zewnątrz ogrodzeniem a na ogrodzeniu plakietki 'DANGER'.
To będzie jego(ich) ostatnia kradzież.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Projekt ustawy zagraĹźajÂący naszej własno ści