Projekt zamienny i aneks - co to znaczy

Data: 2010-06-29 03:06:07
Autor: slawek7
Projekt zamienny i aneks - co to znaczy
Powiedzcie mi co oznacza sformuowanie "Projekt zamienny", kto moze
uzywać takiego określenia.
Czy funkcjonuje nazwa aneks do projektu budowlanego?
Co powinna taka dokumentacja zawierać w sobie, czy całośc prac, czy
część?

Data: 2010-06-29 23:19:41
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "slawek7" <sholojda@wp.pl> napisał w wiadomości news:68c69e82-23cd-45f5-a50f-b2810cfdd740i31g2000yqm.googlegroups.com...
Powiedzcie mi co oznacza sformuowanie "Projekt zamienny", kto moze
uzywać takiego określenia.

Podczas budowy może się okazać, że z róznych przyczyn nie da się, lub nie należy tego robić zgodnie z projektem. Robi się wóczas projekt zamienny.

Czy funkcjonuje nazwa aneks do projektu budowlanego?

Aneks, to moze być do umowy, ale nie spotkałem sie z aneksem do projektu budowlanego.

Co powinna taka dokumentacja zawierać w sobie, czy całośc prac, czy
część?

Powinna zawierać całość zmian. Ten projekt zamienny może mieć postać nowych rysunków, albo zmian naniesionych na oryginalnym.

Data: 2010-06-30 03:48:32
Autor: slawek7
Projekt zamienny i aneks - co to znaczy
A czy nazwa "aneks" jest uzywana własciwie?
Spotkałem się z opinią że nie istnieje coś takiego jak aneks i nie
wolno tego uzywac, czy to prawda?

Projekt zamienny i aneks - co to znaczy