Projekt zmian w PORD

Data: 2015-07-08 10:01:09
Autor: masti
Projekt zmian w PORD
Hinek wrote:

Jeżeli nawet o jeden dzień spóźnimy się na obowiązkowe badania techniczne naszego auta,

bla bla bla. Ktoś coś gdzieś powiedział a pismaki już robią sensację

a na przedniej jego szybie pojawi się specjalna
nalepka.

jak w większości krajów, np. w Niemczech na tablicy rejestracyjnej

To już nie jest normalny kraj.

wychyl kiedyś nosek ze swojej norki a przekonasz się, że gdzie indziej
mają równie głupie pomysły

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-07-08 13:05:32
Autor: Hinek
Projekt zmian w PORD
Użytkownik "masti"  napisał

wychyl kiedyś nosek ze swojej norki a przekonasz się, że
gdzie indziej  mają równie głupie pomysły

No i co z tego że gdzie indziej?  Nie żyję "gdzie indziej"
tylko tu. ISIS np. z lubością obcina głowy, jak by u nas zaczęli
pewnie napiszesz - OK, przecież gdzie indziej też ucinają...

--
Hinek

Data: 2015-07-09 12:35:49
Autor: jerzu
Projekt zmian w PORD
On Wed, 8 Jul 2015 10:01:09 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

jak w większości krajów, np. w Niemczech na tablicy rejestracyjnej

Tu, gdzie obecnie jestem, kręci się sporo aut z Niemiec. Jakoś nalepek
na tablicach nie zauważyłem. Owszem, kiedyś takowe były, ale chyba od
dłuższego już czasu ich nie ma.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2015-07-09 04:59:43
Autor: przemek.jedrzejczak
Projekt zmian w PORD
-- Tu, gdzie obecnie jestem, kręci się sporo aut z Niemiec. Jakoś nalepek
na tablicach nie zauważyłem. Owszem, kiedyś takowe były, ale chyba od dłuższego już czasu ich nie ma.

wow az zszedlem na parking zeby sie upewnic i 10/10 ma plakietki :-)

http://www.pneuhage.de/fileadmin/user_upload/pneuhage.de/01_PKW_LLKW/KFZ-Service/Hauptuntersuchung/hu-plakette_2013.jpg

http://www.autokiste.de/service/kennzeichen/plakettenfarben.htm

P.

Data: 2015-07-09 14:13:17
Autor: jerzu
Projekt zmian w PORD
On Thu, 9 Jul 2015 04:59:43 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
wrote:

wow az zszedlem na parking zeby sie upewnic i 10/10 ma plakietki :-)

Ale aktualne, czy może stare, nieaktualne? P.S. Już wiem, Na przedniej tablicy naklejki nie ma, na tylnej tylko
została.

Data: 2015-07-09 11:17:15
Autor: masti
Projekt zmian w PORD

[...]