Projektor do filmow?

Data: 2009-10-26 12:03:17
Autor: lamer
Projektor do filmow?
Hej
Jakie parametry powinien miec projektor do filmow?
Nie potrzebne mi HD, starczy mi 1024x768 pikseli, ale chcialbym miec ladne (zywe) kolory.
Czy jasnosc na poziomie 2000 ANSI lumenow i kontrast 2800:1 sa dobre?
Wiem, ze sa projektory z kontrastem 30 tys:1, ale kosztuja 20 tysiecy, a tyle na projektor nie chce wydawac.
Mam obecnie projektor 3LCD 1024x768 o jasnosci 600 ANSI lumenow z kontrastem chyba 150:1 i kolory sa beznadziejne.
Rozdzielczosc jest OK.

lamer

Data: 2009-10-26 23:28:58
Autor: Adam Dybkowski
Projektor do filmow?
lamer pisze:

Jakie parametry powinien miec projektor do filmow?

Cichy, duży kontrast, matryca panoramiczna, wejście HDMI, tryb econo.
Przydatna długa gwarancja na lampę (określona w latach a nie godzinach
pracy lampy - w kinie domowym zwykle projektor się mniej używa niż do
prezentacji w firmach i dlatego np. 1000h może minąć dopiero po dłuższym
czasie).

Czy jasnosc na poziomie 2000 ANSI lumenow i kontrast 2800:1 sa dobre?

Jasność w zupełności wystarczająca ale kontrastu 2x tyle by się przydało.

[...]

Przyjrzyj się serii kinowej EPSONa 3xLCD z dynamiczną przesłoną.
Np. model EMP-TW680 (matryca 1280x720).

--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/

Data: 2009-10-27 05:05:31
Autor: Jerry
Projektor do filmow?
Zależy jak chcesz używać projektora. Urządzenia łączące wysoki
kontrast z wysoką jasnością są drogie. Jeżeli nie zależy Ci na
oglądaniu telenowel w ciągu dnia to spokojnie zainwestuj w coś co ma
wysoki kontrast (czyli tylko tanie projektory dedykowane do kina
domowego) i relatywnie małą jasność.
EMP-TW680 to bardzo dobry projektor, ale kosztuje obecnie 3600 (ciągle
wysoki kurs dolara niestety...), co moim zdaniem jest przegięciem. Rok
temu można było niewiele drożej wyłowić najtańsze projektory Full HD,
a ten konkretnie model kosztował poniżej 3k. Ale jak patrzę
jednocześnie na obecne ceny projektorów to wydaje mi się, że ciężko
będzie znaleźć coś dobrego w rozsądnej cenie.
Możesz pomyśleć nad używką, np.
http://www.allegro.pl/item792181071_benq_w500_hdready_720p_hdmi_3lcd.html
- to jest zupełnie niezły projektor (na pewno nie ustępuje Epsonowi,
ani Panasonicowi PT-AX200E)
http://www.allegro.pl/item794665642_superprojektor_hd_epson_emp_tw700_tylko_od_2000pln.html
- to model nieco słabszy od EMP-TW680, ale jeżeli nie jesteś wytrawnym
odbiorcą przekazów HDTV 1080p to nie zobaczysz różnicy.

Data: 2009-10-27 15:41:20
Autor: lamer
Projektor do filmow?
Projektor ma działać w zaciemnionym pokoju (głównie noc albo wieczór + rolety zaciągnięte).
Sygnał to głównie DVD. Cena najlepiej poniżej 3k. Im taniej tym lepiej. Lepszy bylby nowy niz uzywka. No i raczej DLP niz LCD.
Rozumiem, że mam szukać czegoś o kontrascie min. 2000 i jasnosci = kontrast / 2 ?
Czyli np. 2000, 1000 albo 4000,2000?

lamer

Data: 2009-10-27 15:55:05
Autor: lamer
Projektor do filmow?
Moze takie cos?
http://www.allegro.pl/item792548194_projektor_acer_x1261_3700_1_2500ansi_26db_rzutnik.html

Kontrast: 3700, jasnosc: 2500, ale w trybie eco pewnie bedzie ze 2000.

lamer

Data: 2009-10-27 09:21:26
Autor: Jerry
Projektor do filmow?
On 27 Paź, 15:55, "lamer" <la...@pl.pl> wrote:
Moze takie cos?http://www.allegro.pl/item792548194_projektor_acer_x1261_3700_1_2500a...

Kontrast: 3700, jasnosc: 2500, ale w trybie eco pewnie bedzie ze 2000.

lamer

To jest projektor multimedialny, albo coś co może aspirować do bycia
projektorem kina domowego.
Kontrast jest różnie liczony przez producentów i nagminnie powiększany
przez ich marketing, ale powiedzmy, że dobry będzie 5000 (Benq W500)
czy 10000 (Epson TW700) i więcej; jasność obu projektorów to ok. 1600
lumenów, czyli w jasnym pokoju możesz zapomnieć o dziennej projekcji,
ale wieczorem będziesz miał zupełnie niezłe kino. Wysoka jasność
przydaje się w dzień, kiedy trzeba oglądać obraz przy świetle
dziennym. W zaciemnionym pomieszczeniu i przy wieczornej projekcji
lepiej skupić się na sprzęcie posiadającym dobry kontrast, optykę,
lens shift, wejścia HDMI.

W końcu zaczniesz oglądać jakąś telewizję HD, albo płyty BR i wtedy
zobaczysz co to znaczy dobry obraz :D

Najlepiej dla Ciebie będzie udać się do jakiejś firmy sprzedającej
zestawy kina domowego i pooglądanie obrazów różnych projektorów z
kilku różnych źródeł.
Poszukaj też recenzji i porównań w sieci.

Nie musisz bać się używanego, wskazany przeze mnie Benq ma jeszcze 2
lata gwarancji, a lampa do niego kosztuje ok. 700 zł (to chyba
najtańsze lampy na rynku KD). Możesz przecież umówić się na jakąś
projekcję, pobawić się sprzętem i poprosić o jakąś gwarancję
rozruchową.
Co do LCD/DLP to kwestia gustu i wrażliwości na efekt tęczy. Jeżeli
masz zaburzeń podczas oglądania obrazu z projektora DLP to czemu
nie :)

Data: 2009-10-27 22:39:56
Autor: Adam Dybkowski
Projektor do filmow?
lamer pisze:

[...]

Ale dlaczego raczej DLP? Zanim wybrałem projektor 3xLCD dla siebie,
obejrzałem kilka filmów na DLP. I nie polecam. Efekt tęczy strasznie
wkurzający, szczególnie widoczny przy czytaniu białych liter na czarnym
tle (pod obrazem, standard w filmach DVD). Jeżeli masz taką możliwość,
najpierw wypożycz projektor DLP do domu chociaż na jeden wieczór i
stwierdź sam, czy tęcza Ci przeszkadza.

Całkiem inna sprawa to świetne projektory 3xDLP ale to już kosmos
cenowy. Albo chociażby z dwukrotną prędkością kółka kolorów.

--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/

Data: 2009-10-27 23:16:29
Autor: lamer
Projektor do filmow?
Użytkownik "Adam Dybkowski" <adybkows12@45wp.pl> napisał w wiadomości news:hc7pbc$s76$1news.onet.pl...

[...]

Podobno tylko pare % populacji ma problem z tecza. Moze masz pech, moze ja nie mam :P
DLP jest nowsze i podobno ma zywsze kolory niz LCD.
Wlasnie nie wiem czy znajde projektor do wypozyczenia, bo to male miasto (Olsztyn).

lamer

Data: 2009-10-28 00:25:55
Autor: Adam Dybkowski
Projektor do filmow?
lamer pisze:

Podobno tylko pare % populacji ma problem z tecza. Moze masz pech, moze
ja nie mam :P
DLP jest nowsze i podobno ma zywsze kolory niz LCD.

Ale w ciemnych obszarach szumi koszmarnie. Tam LCD dużo lepiej wychodzi.

Wlasnie nie wiem czy znajde projektor do wypozyczenia, bo to male miasto
(Olsztyn).

Zawsze możesz normalnie kupić urządzenie w sklepie internetowym i masz
10 dni na odesłanie go bez podania przyczyny (tzn. "bo się
rozmyśliłem"). Jedyny problem to zablokowanie kasy na te kilka[naście]
dni ale sprzęt mają obowiązek przyjąć spowrotem i zwrócić cały koszt
(oprócz przesyłki).

--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/

Data: 2009-10-28 10:11:24
Autor: Ziomall
Projektor do filmow?
[...]

Taaa, zawsze jednak przed zakupem nalezy zapytac czy sprzedawca daje taka mozliwosc i czym jest ona obarczona:

"Towar nie może być używany, zniszczony lub wykorzystany (nie mogą występować jakiekolwiek ślady montażu lub podłączeń). Towar musi zostać zwrócony w nieuszkodzonym opakowaniu producenta natomiast jeżeli  jest w opakowaniu jednorazowego użytku (np. blistry) nie może być  z niego wyjęty."

Ziomall

Data: 2009-10-28 21:17:32
Autor: Pete
Projektor do filmow?
W dniu 28.10.09 10:11, Ziomall pisze:
Zawsze moÂżesz normalnie kupiĂŚ urzÂądzenie w sklepie internetowym i masz
10 dni na odesÂłanie go bez podania przyczyny (tzn. "bo siĂŞ
rozmyÂśliÂłem"). Jedyny problem to zablokowanie kasy na te kilka[naÂście]
dni ale sprzêt maj¹ obowi¹zek przyj¹Ì spowrotem i zwróciÌ ca³y koszt
(oprĂłcz przesyÂłki).

Taaa, zawsze jednak przed zakupem nalezy zapytac czy sprzedawca daje taka
mozliwosc i czym jest ona obarczona:

Nie może nie dać takiej możliwości (jeśli towar kupuje konsument)

"Towar nie moÂże byĂŚ uÂżywany, zniszczony lub wykorzystany (nie mogÂą
wystêpowaÌ jakiekolwiek œlady monta¿u lub pod³¹czeù). Towar musi zostaÌ
zwrĂłcony w nieuszkodzonym opakowaniu producenta natomiast jeÂżeli  jest w
opakowaniu jednorazowego uÂżytku (np. blistry) nie moÂże byĂŚ  z niego wyjĂŞty."

Napisać to sobie mogą. Natomist ustawa twierdzi zupełnie coś innego.

--
Pete

Data: 2009-10-29 11:39:13
Autor: Ziomall
Projektor do filmow?
Napisać to sobie mogą. Natomist ustawa twierdzi zupełnie coś innego.

Mozesz podac linka do tej ustawy?

Ziomall

Data: 2009-10-29 10:41:11
Autor: Jerry
Projektor do filmow?
On 29 Paź, 11:39, "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> wrote:
> Napisać to sobie mogą. Natomist ustawa twierdzi zupełnie coś innego.

Mozesz podac linka do tej ustawy?

Ziomall

Poszukaj praw konsumenckich, Google nie boli :)
Art. 7. 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej
odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na
piśmie, w terminie dziesięciu dni ustalonym w sposób określony w art.
10 ust. 1.
2. Nie jest dopuszczalne zastrzeżenie, że konsumentowi wolno odstąpić
od umowy za zapłatą oznaczonej sumy (odstępne).
3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a
konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony
świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana
była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Jeżeli konsument dokonał
jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty
dokonania przedpłaty.

WAŻNE - nie dotyczy licytacji. Ale trzeba też głębiej poszukać bo
jeżeli konsument odsyła produkt noszący wyraźne ślady użytkowania to
już może być powód do zakwestionowania... Wiesz - podobnie jest z
zakupem samochodu. Masz niby kilka dni na rozwiązanie umowy, ale
jeżeli w tym czasie rozwalisz skrzynię biegów, czy zatrzesz silnik to
możesz mieć problem :D

Data: 2009-10-30 14:42:20
Autor: Ziomall
Projektor do filmow?
[...]

Ale chyba nie myslisz, ze na podstawie tego art. mozesz zwrocic towar, ktory sobie testowales 9 dni i  na koniec okazalo sie, ze nie jestes niego zadowolony? Powtarzam: to tylko dobra wola sklepu/ sprzdajacego, ze pojdzie na cos takiego. Dlatego nie zaszkodzi zapytac zanim zaczniemy stroszyc piorka.
Zalozmy, ze kupuje tv przez internet, swiece nim 8 dni po 10h dziennie i w koncu mowie: nie to nie to, przyslijcie mi kolejny a tego zabierzcie :)

Ziomall

Data: 2009-10-30 23:51:44
Autor: Pete
Projektor do filmow?
W dniu 30.10.09 14:42, Ziomall pisze:
Poszukaj praw konsumenckich, Google nie boli :)
Art. 7. 1. Konsument, który zawar³ umowê na odleg³oœÌ, mo¿e od niej
odstÂąpiĂŚ bez podania przyczyn, skÂładajÂąc stosowne oÂświadczenie na
piÂśmie, w terminie dziesiĂŞciu dni ustalonym w sposĂłb okreÂślony w art.
10 ust. 1.

Ale chyba nie myslisz, ze na podstawie tego art. mozesz zwrocic towar, ktory
sobie testowales 9 dni

No jak nie, jak tak.

i  na koniec okazalo sie, ze nie jestes niego
zadowolony?

Mam takie prawo.

Powtarzam: to tylko dobra wola sklepu/ sprzdajacego, ze pojdzie
na cos takiego.

To jego obowiązek.

Dlatego nie zaszkodzi zapytac zanim zaczniemy stroszyc
piorka.

Noe ma potrzeby, ustawa mi to gwarantuje.

Zalozmy, ze kupuje tv przez internet, swiece nim 8 dni po 10h dziennie i w
koncu mowie: nie to nie to,

Masz do tego prawo.

przyslijcie mi kolejny a tego zabierzcie :)

No tak dobrze to nie ma.
Po pierwsze - rezygnujesz z zakupu, a nie wymieniasz.
Po drugie - odsyłasz na własny koszt.
Po trzecie - sklep ma AFAIR czas do 30 dni na zwrot $$$

--
Pete

Data: 2009-11-02 07:51:25
Autor: Ziomall
[OT] ...dylematy testera
[...]

Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz. W sklepach w ktorych dotad kupowalem przez net nie mozna bylo zwrocic odpakowanego towaru bez dodatkowych kosztow. Np pkt. 21 regulaminu tego sklepu https://www.najlepsiagdrtv.pl/?p0=1&p1=4&p2=15&p3=177 . Prawo prawem ale sprawiedliwosc nie koniecznie musi byc po naszej stronie ;) Na pewno sa sklepy, ktore nie beda robic problemow ze zwrotem testowanego przez kilka dni sprzetu ale widocznie ja w nich jeszcze zakupow nie robilem? Tak wiec paragraf, paragrafem ale zawsze warto zapytac sprzedawce czy przeczytac regulamin zanim rozpakujemy tasz towar. BTW nie chcialbym kupic "nowego" towaru, ktory ktos sobie testowal przez 9 dni. Ale pewnie napiszesz, ze taki towar jest sprzedawany jako "sprzet poekspozycyjny" po atrakcyjnej cenie ;)

Ziomall

Data: 2009-11-02 08:14:59
Autor: Pete
[OT] ...dylematy testera
W dniu 02.11.09 07:51, Ziomall pisze:
przyslijcie mi kolejny a tego zabierzcie :)

No tak dobrze to nie ma.
Po pierwsze - rezygnujesz z zakupu, a nie wymieniasz.
Po drugie - odsyÂłasz na wÂłasny koszt.
[...]

Możesz ich nadać do UOKiK-u, bo to jest niezgodne z prawem.
Po pierwsze - towar jest ransportowany w opakowaniu, więc nie wyobrażam sobie, jaki konsument ma wpływ na opakowanie? No chyba, że sklep ładuje je w kolejny karton.

Po drugie, 10 dni masz po to, aby zapoznać się ze sprzętem, a nie tylko go pooglądać, więc sprzęt jak najbardziej może nosić ślady użytkowania. Ale tylko wynikające z użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. Oczywiście wszelkiego rodzaju zarysowania, uszkodzenia mechaniczne itp. nie wpadają w tę definicję.

Raz zwracałem nagrywarkę DVD,, baterii do pilota używałem dołączonych do nagrywarki, posprawdzałem jak wygląda jej obsługa i po 7 dniach zwróciłem.

Bez problemĂłw.

--
Pete

Data: 2009-11-02 12:31:14
Autor: Ziomall
[OT] ...dylematy testera
Raz zwracałem nagrywarkę DVD,, baterii do pilota używałem dołączonych do nagrywarki, posprawdzałem jak wygląda jej obsługa i po 7 dniach zwróciłem.

Bez problemów.

A tak z innej beczki. Czesto kiedy cos kupuje i pytam o reklamacje to sprzedawca mowi, ze towar musi byc przyslany w ogr. opakowaniu a paragon sam nie wystarczy. Pol strychu mam zawalone pudlami po tv, ampli, glosnikach, dekoderach sat., konsolach itd. Wiem, ze pudla kartonowe mozna zlozyc. Ale co z tymi steropianowymi przekladkami? Wprzypadku odeslania towaru sa niezbedne zeby nic nie uszkodzic. Czasami sa to male rzeczy z agd ale pudelko tez musi byc. Oczywiscie koszt transportu pokrywaja.
BTW ostatio reklamowalem materac taki do lozka w sypialni - 200x160cm. Z jego pakowaniem to dopiero byla jazda :)

Ziomall

Data: 2009-11-02 19:36:15
Autor: lamer
[OT] ...dylematy testera
Użytkownik "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> napisał w wiadomości news:hcmgi1$od0$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Ja tez trzymam kartony po szafach. Jak mi plazma zaczela padac i pan przyjechal zabrac do serwisu to powiedzial, ze jakbym nie mial oryginalego kartonu to by wzial tv, ale gdyby cos w razie transportu sie stalo to moja wina, bo nie mialem kartonu.

lamer

Data: 2009-11-03 04:44:03
Autor: Jerry
...dylematy testera
no, z tymi opakowaniami to też jest przeginka. gdzieś już czytałem
jakąś interpretację tych nakazów sprzedawców - że działają na granicy
prawa. oni tłumaczą to wysokimi kosztami pakowania i częstymi
uszkodzeniami sprzętu z powodu niewłaściwego transportu.

miałem taką dziwną sytuację w zeszłym roku - kupiłem w Komputroniku
słuchawki z mikrofonem f-my Creative. po 2 tyg. zwyczajnie przestały
grać. zaniosłem do sklepu razem z fakturą, a pan do mnie, że bez
opakowania nie przyjmie. pytam się czemu? on mówi, że takie są wymogi
producenta. ja mu na to, że to nie są wymogi zgodne z polskim prawem i
jak chce to mogę pójść z tymi słuchawkami do rzecznika praw
konsumentów; że pewnie Pan/Pani rzecznik zgodzi się z moją wizją
przepisów.

facet na to, że musi mieć opakowanie bo na opakowaniu JEST NUMER
SERYJNY SŁUCHAWEK! zapytałem dlaczego numer seryjny nie jest na
przedmiocie sprzedaży tylko na opakowaniu i dlaczego nie wystarcza mu
numer seryjny z faktury. popatrzył na fakturę i - EUREKA! - albo miał
już dość, albo nie wiedział, że na fakturze też drukują nry seryjne -
przyjął reklamację, z zastrzeżeniem że producent może odmówić naprawy
w związku z brakiem opakowania.

po 2 tygodniach czekały już na mnie nowe słuchawki. tym razem
opakowanie zachowałem, żeby nie słuchać już tych jęków.

jak dla mnie to oni robią wszystko, żeby reklamacji nie przyjmować.
taka ich rola, a nasza rola - nie dać się wyprowadzić z równowagi :D

Data: 2009-10-28 10:18:28
Autor: Norbi
Projektor do filmow?
Mon, 26 Oct 2009 12:03:17 +0100, na pl.rec.kino-domowe, lamer napisał(a):

[...]

Ja na prezentacje worze cos naprawde taniego ale moim zdaniem porzadnego -
projektor Benq MP515 DLP http://www.proline.pl/sklep.php?p=BENQ+MP+515
normatywna rozdziel. to 800x600 max. 1600x1200 px, Jasność ANSI 2500 Lum,
Kontrast 2600:1 w zupelnosci wystarczy do wszytskich zastosowan
prezentacji, a nawet filmów, ktore co jakis czas sobie ogladam

Data: 2009-10-28 04:39:26
Autor: Jerry
Projektor do filmow?

[...]

Ale kolega Lamer ma już coś do prezentacji, a różnica jakości obrazu
między projektorami multimedialnymi i KD jest dosyć wyraźna :)

Lamer - nie zakładaj, że Ciebie ten problem nie będzie dotyczył. Też
mi się wydawało, że DLP będzie lepsze (chociażby ze względu na lepszą
czerń), ale w sklepie zobaczyłem jak to działa i niestety była właśnie
ta cholerna tęcza. Skończyło się na LCD i jest cool.

Data: 2009-10-28 15:33:10
Autor: lamer
Projektor do filmow?
Użytkownik "Jerry" <jareiro@gmail.com> napisał w wiadomości news:e90998ed-b5d2-45fd-9a04-77ef8a22d35el13g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

A w jakim sklepie mozna cos takiego zobaczyc? Bo wszystkie sklepy z projektorami, jakie znam to nie podlaczaja projektorow na wystawach. A przeciez nie o ladny plastik mi chodzi...

lamer

Data: 2009-10-28 12:48:26
Autor: Jerry
Projektor do filmow?
On 28 Paź, 15:33, "lamer" <la...@pl.pl> wrote:
Użytkownik "Jerry" <jare...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:e90998ed-b5d2-45fd-9a04-77ef8a22d35el13g2000yqb.googlegroups.com...

> [...]

projektorami, jakie znam to nie podlaczaja projektorow na wystawach. A
przeciez nie o ladny plastik mi chodzi...

kurczę, będziesz w takim razie musiał ruszyć ciało poza swój powiat :)
Warszawa, Gdańsk, Łódź? Każdy większy salon ze sprzętem AV ma swój
salon projekcyjny. Ba, ja kupowałem swój w małym sklepie, gdzie
sprzedawcy byli "przywaleni" sprzętem, ale zaciemniony kącik na
projekcję był przygotowany :). Do tego każdy projektor można było
zobaczyć i było to gratis jeżeli coś kupowałeś (a mieli tanio więc
brałem:). Jeżeli nie to płaciło się 30 czy 50 zł co miało odstraszyć
przygodnych amatorów kina domowego.

Data: 2009-11-03 16:21:48
Autor: jackie
Projektor do filmow?
AVE !!!
Podłączę się do tematu :-)
Planuję zakup projektora, który będzie przeznaczony do oglądania filmów w 95%. Czy jest ktoś kto użytkuje PANASONIC PT-AX200E? Dodam że salon mam spory, odległość od ekranu ok 4-3,5 metra. Może powinienem się rozejrzeć za innym? Oczywiście wiem, że sam muszę zdecydować, ale może jest ktoś kto taki projektor ma i może się podzielić uwagami.
pozr
jackie
CZESC!!!

Data: 2009-11-13 08:40:37
Autor: Jerry
Projektor do filmow?
On 3 Lis, 16:21, jackie <manio...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Dwóch moich kolegów go użytkuje od ponad roku. obraz jest ok (chociaż
jasność bardzo duża, ale to rzecz gustu). rozważałem jego zakup
(podobnie jak Epsona TW680), ale wybrałem Benq W500 ze względu na
prosty rachunek ekonomiczny (w testach wypadają podobnie, subiektywne
odczucie też były zbliżone, a Benq jest tańszy i ma najtańszą lampę).
Nie żałuję, zwłaszcza że u jednego kolegi pojawił się jakiś problem z
obiektywem (notorycznie rozregulowuje się ostrość) U mnie wszystko
ładnie śmiga :)
Nie to, żebym Cię zniechęcał do Panasonica. Idź, pooglądaj bo to Ty
przez dłuższy czas będziesz musiał oglądać filmy na tym sprzęcie i jak
zrobisz błąd to nie miej do nas o to pretensji ;)

Data: 2009-11-16 20:55:32
Autor: jackie
Projektor do filmow?
AVE !!!

Jerry pisze:
[...]

Dzięki za odpowiedź :-)
Ten Benq już nie jest produkowany, nie jestem na 100% zdecydowany na Panasa, ale na LCD już tak - efekt tęczy który widziałem właśnie w DLP Benq (nie pamiętam modelu) mnie męczy :-(
pozdr
CZESC!!!

Projektor do filmow?