Projektor do filmow?

Data: 2009-10-28 10:18:28
Autor: Norbi
Projektor do filmow?
Mon, 26 Oct 2009 12:03:17 +0100, na pl.rec.kino-domowe, lamer napisał(a):

Hej
Jakie parametry powinien miec projektor do filmow?
Nie potrzebne mi HD, starczy mi 1024x768 pikseli, ale chcialbym miec ladne (zywe) kolory.
Czy jasnosc na poziomie 2000 ANSI lumenow i kontrast 2800:1 sa dobre?
Wiem, ze sa projektory z kontrastem 30 tys:1, ale kosztuja 20 tysiecy, a tyle na projektor nie chce wydawac.
Mam obecnie projektor 3LCD 1024x768 o jasnosci 600 ANSI lumenow z kontrastem chyba 150:1 i kolory sa beznadziejne.
Rozdzielczosc jest OK.

lamer

Ja na prezentacje worze cos naprawde taniego ale moim zdaniem porzadnego -
projektor Benq MP515 DLP http://www.proline.pl/sklep.php?p=BENQ+MP+515
normatywna rozdziel. to 800x600 max. 1600x1200 px, Jasność ANSI 2500 Lum,
Kontrast 2600:1 w zupelnosci wystarczy do wszytskich zastosowan
prezentacji, a nawet filmów, ktore co jakis czas sobie ogladam

Data: 2009-10-28 04:39:26
Autor: Jerry
Projektor do filmow?

[...]

Ale kolega Lamer ma już coś do prezentacji, a różnica jakości obrazu
między projektorami multimedialnymi i KD jest dosyć wyraźna :)

Lamer - nie zakładaj, że Ciebie ten problem nie będzie dotyczył. Też
mi się wydawało, że DLP będzie lepsze (chociażby ze względu na lepszą
czerń), ale w sklepie zobaczyłem jak to działa i niestety była właśnie
ta cholerna tęcza. Skończyło się na LCD i jest cool.

Data: 2009-10-28 15:33:10
Autor: lamer
Projektor do filmow?
Użytkownik "Jerry" <jareiro@gmail.com> napisał w wiadomości news:e90998ed-b5d2-45fd-9a04-77ef8a22d35el13g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

A w jakim sklepie mozna cos takiego zobaczyc? Bo wszystkie sklepy z projektorami, jakie znam to nie podlaczaja projektorow na wystawach. A przeciez nie o ladny plastik mi chodzi...

lamer

Data: 2009-10-28 12:48:26
Autor: Jerry
Projektor do filmow?
On 28 Paź, 15:33, "lamer" <la...@pl.pl> wrote:
Użytkownik "Jerry" <jare...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:e90998ed-b5d2-45fd-9a04-77ef8a22d35el13g2000yqb.googlegroups.com...

> [...]

projektorami, jakie znam to nie podlaczaja projektorow na wystawach. A
przeciez nie o ladny plastik mi chodzi...

kurczę, będziesz w takim razie musiał ruszyć ciało poza swój powiat :)
Warszawa, Gdańsk, Łódź? Każdy większy salon ze sprzętem AV ma swój
salon projekcyjny. Ba, ja kupowałem swój w małym sklepie, gdzie
sprzedawcy byli "przywaleni" sprzętem, ale zaciemniony kącik na
projekcję był przygotowany :). Do tego każdy projektor można było
zobaczyć i było to gratis jeżeli coś kupowałeś (a mieli tanio więc
brałem:). Jeżeli nie to płaciło się 30 czy 50 zł co miało odstraszyć
przygodnych amatorów kina domowego.

Projektor do filmow?