Projektor - duza odleglosc i duzy ekran

Data: 2011-10-04 08:28:06
Autor: Ghost
Projektor - duza odleglosc i duzy ekran

Uzytkownik "RemeK" <go@dev.null> napisal w wiadomosci news:1ve6p5o04ie6n$.dlghell.heaven...
Witam

Potrzebuje znalezc projektor HD, ktory bedzie wyswietlal obraz na sporym
ekranie o szerokosci 4,5-5m. Odleglosc do maksymalnie 7m (jesli trzeba).
Projektor bedzie w 80% wykorzystywany do KD, ale w 20% do prezentacji
biznesowych, choc bedzie w pomieszczeniu piwnicznym, bez okien, wiec latwo
tam o polmrok.

Na co szczegolnie zwracac uwage? Jakiej mocy (jasnosci lampy) szukac? Na co
jeszcze patrzec?

Wiadomo, ze jak najjasniejszy. Dobra dynamika obrazu. Jak masz kase to 3d ;-) Ale 100Hz da wymierny efekt, ze wzgledu, ze katowo obraz bedzie relatywnie duzy. Nastepny projektor na pewno kupie 100Hz.

Data: 2011-10-04 09:46:09
Autor: RemeK
Projektor - duza odleglosc i duzy ekran
Dnia Tue, 4 Oct 2011 08:28:06 +0200, Ghost napisaƂ(a):

Na co szczegolnie zwracac uwage? Jakiej mocy (jasnosci lampy) szukac? Na co jeszcze patrzec?

Wiadomo, ze jak najjasniejszy.

No tak :) Tylko ile to bedzie minimum, ktore da dobry efekt? Od czego
startowac?

Dobra dynamika obrazu. Jak masz kase to 3d ;-)

To nie ja sponsoruje na szczescie, ale mysle ze kasy troche bedzie, niemniej
nie wiem wokol jakich kwot to bedzie oscylowac, zeby efekt byl przynajmniej
dobry?
A dynamika obrazu czym sie wyraza? Jak ja ocenic po parametrach projektora?
Ale 100Hz da wymierny efekt, ze wzgledu, ze katowo obraz bedzie relatywnie duzy. Nastepny projektor na pewno kupie 100Hz.

Dzieki za te uwage, notuje :-)

I prosze o wiecej ;-)

ps. jaka technologie wyswietlania obrazu warto brac pod uwage? DLP czy cos
innego?

--
pozdro
RemeK

Data: 2011-10-04 11:35:13
Autor: Ghost
Projektor - duza odleglosc i duzy ekran

UĆŒytkownik "RemeK" <go@dev.null> napisaƂ w wiadomoƛci news:unrx791o7bjt.dlghell.heaven...
[...]

Od wlasnych oczu: Beauty is in the eye of the beholder

[...]

Jest podana wprost, liczba (stosunkiem).

[...]

Taka na jak Cie stac - wszytsko bedziesz wiedzial gdy okreslisz sobie budzet. Wybor projektora to nie jest jakas filozofia.

Data: 2011-10-04 16:03:03
Autor: RemeK
Projektor - duza odleglosc i duzy ekran
Dnia Tue, 4 Oct 2011 11:35:13 +0200, Ghost napisaƂ(a):

Wiadomo, ze jak najjasniejszy.

No tak :) Tylko ile to bedzie minimum, ktore da dobry efekt? Od czego
startowac?

Od wlasnych oczu: Beauty is in the eye of the beholder

Ale jak to sprawdzic przed zakupem? Przeciez nikt mi takich warunkow nie
zagwarantuje w sklepie :-|

[...]

Moze spytam inaczej: kiedys byl wybor miedzy DLP a LCD, czy teraz weszla
jakas nowsza technologia czy nadal DLP jest lepsze (jesli nie widzi sie
slynnej "teczy")?

Co do budzetu to on nie jest najwazniejszy, najwazniejsze, zeby to
urzadzenie dzialalo w sposob zadowalajacy w opisanych warunkach lokalowych
(odleglosc i wielkosc ekranu). Oczywiscie cena powinna gwarantowac dobry
wspolczynnik cena/jakosc, bo nie o to chodzi, by wywalic 20k przy czym
wystarczyloby kilka i efekt bylby niewiele gorszy ;-) --
pozdro
RemeK

Data: 2011-10-04 20:22:08
Autor: Ghost
Projektor - duza odleglosc i duzy ekran

UĆŒytkownik "RemeK" <go@dev.null> napisaƂ w wiadomoƛci news:k9g4mhogrudy.dlghell.heaven...

Moze spytam inaczej: kiedys byl wybor miedzy DLP a LCD, czy teraz weszla
jakas nowsza technologia czy nadal DLP jest lepsze (jesli nie widzi sie
slynnej "teczy")?

Nie sluszalem by tu sie cos zmienilo.

[...]

Ale budzet zdetemirnuje Ci pule urzadzen do wyboru, wtedy jest sens przegladac liste parametrow, bo tak, to sobie a muza.

Projektor - duza odleglosc i duzy ekran