Projektor - duza odleglosc i duzy ekran

Data: 2011-10-08 13:09:00
Autor: RemeK
Projektor - duza odleglosc i duzy ekran
Witam

Bazujac na informacjach z tego watku rzucilem parametry do porownywarki cen.
Niech mi ktos wyjasni skad taka przepasc cenowa miedzy tymi projektorami
jesli w parametrach nie roznia sie az tak bardzo:

http://www.ceneo.pl/ProductsComparison.aspx?categoryId=305&productId=4737744&productId=1915040

ps. teraz, gdy zobaczylem ceny to powiedzmy, ze cena moglaby oscylowac wokol
4000. Co w tej okolicy jest warte rozwazenia?

--
pozdro
RemeK

Data: 2011-10-08 13:33:46
Autor: Ghost
Projektor - duza odleglosc i duzy ekran

Uzytkownik "RemeK" <go@dev.null> napisal w wiadomosci news:105h9fi3iydk5.dlghell.heaven...
[...]

Rozdzielczosc. Oba przyjma sygnal HD, ale ten tanszy ma matryce duzo mniejsza niz HD.

ps. teraz, gdy zobaczylem ceny to powiedzmy, ze cena moglaby oscylowac wokol
4000. Co w tej okolicy jest warte rozwazenia?

Nie sledze na biezaco, ale porownywarka to dobry sposob, byle czytac wszystko dokladnie.

Data: 2011-10-08 15:12:51
Autor: RemeK
Dnia Sat, 8 Oct 2011 13:33:46 +0200, Ghost napisał(a):

[...]

Thx, w ceneo tego nie bylo widac, znalazlem inna specyfikacje i rzeczywiscie
prawda wyszla.

ps. Czy Vivitek to w ogole dobra marka? Nie kojarze jej za bardzo. Jak sie
te projektory plasuja w porownaniu do odpowiednikow cenowych od Epsona, BenQ
czy Sanyo?

--
pozdro
RemeK

[...]