Projektor mnoży rozdzielczość x2

Data: 2009-12-01 15:19:24
Autor: pitpull
Projektor mnoży rozdzielczość x2
Jeśli nie ta grupa to sorry, ale nie mam pomysłu na inną ;)

Jest sobie projektor BENQ PB6200.
Działał sobie działał i nagle ni z tego ni z owego sie mu pochrzaniło. po podpięciu sygnału z komputera (D_SUB) wypisuje na ekranie że ma podpieta rozdzielczość 2x wieksza niż się mu podaje i ze nie obsługuje takiej.

ja mu podaje 1024 x 768 a on mi pisze że ma 2048 x 1536 czy jakoś tak.
Gdy mu zapodam 640 x 480 podaje 1280 x 760 i nie pyszczy, ale obrazu i tak nie wyświetla.
Testowane na kilku laptopach i 1 stacjonarnym
Po podpięciu do wejścia composite sygnału z aparatu cyfrowego pokazuje zdjęcie ale gdzieś na 1/6 ekranu.

Jakies wizje pomysły czy na złom / na części - wyświecił na razie jakieś 350 godzin, choć ma chyba ze 3 lata

Chodzi mi po głowie jakiś przeplot, ale w menu nie spotkałem nic co by można przestawić.

pitpull

Projektor mnoży rozdzielczość x2